eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej i mieszkalnego przy ul. Krośniewickiej 41 w Kutnie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej i mieszkalnego przy ul. Krośniewickiej 41 w Kutnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KUTNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 355-70-20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminakutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminakutno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.gminakutno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej i mieszkalnego przy ul. Krośniewickiej 41 w Kutnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da9a891a-c6df-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025285/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej i mieszkalnego przy ul. Krośniewickiej 41 w Kutnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139364/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2022.JŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest przebudowa i remont budynku usługowo- mieszkalnego wielorodzinnego wraz z garażem oraz wykonani wewnętrznej instalacji gazowej z kotłownią na gaz ziemny w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej i mieszkalnego przy ul. Krośniewickiej 41 w Kutnie”.
Zakres działań obejmuje budynek usługowo- mieszkalny oraz budynek garażu. Lokalizacja wejść i wjazdów pozostaje bez zmian, przed wejściem głównym zostanie dobudowana pochylnia dla osób niepełnosprawnych, przebudowane zostaną schody i podest wejściowy. Również podjazd dla niepełnosprawnych jak i schody boczne do części usługowej zostaną przebudowane. Skrzydło główne budynku usługowo- mieszkalnego zostanie przebudowane na potrzeby pomieszczeń biurowych. Skrzydło wschodnie zachowa przeznaczenie użytkowo- biurowe. Przeznaczenie budynku garażu pozostaje bez zmian.
Prace zawierają: docieplenie ścian zewnętrznych i dachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana obróbek blacharskich, wykonanie nowych ciągów pieszych i drogi dojazdowej do garaży od strony zachodniej, wymiana nawierzchni drogowej podjazdu od strony frontowej działki.
Zamontowana również zostanie instalacja fotowoltaiczna oraz instalacja solarna do podgrzania ciepłej wody w budynku usługowo- mieszkalnym.
3.2 Wykonanie przedmiotu zamówienia nie obejmuje budowy placu zabaw, ogrodzenia terenu oraz wyposażenia pomieszczeń biurowych.
3.4. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3.5. W ramach realizacji zamówienia planuje się wykonać:
3.5.1. Wszystkie prace obejmują:
Budynek usługowo- mieszkalny
a) Wykonanie docieplenia budynku
b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
c) Wykonanie docieplenia stropodachu wraz z warstwami wierzchnimi
d) Wymiana rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich
e) Wykonanie konstrukcji wsporczej pod instalację fotowoltaiczną i solarną
f) Murowanie nowych ścian działowych
g) Demontaż istniejącej kotłowni węglowej i wykonanie nowej kotłowni gazowej
h) Demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania i wykonanie nowej instalacji
i) Demontaż istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej sanitarne, wykonanie nowej instalacji sanitarnej
j) Wykonanie instalacji gazowej w budynku
k) Wykonanie instalacji solarnej w budynku
Budynek garaży:
a) Naprawa elewacji, wykonanie nowego tynku cienkowarstwowego wraz z pomalowaniem tynkiem silikonowym
b) Wykonanie nowego pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi
c) Wymiana wrót i drzwi.
d) Naprawa tynków wewnętrznych wraz z malowaniem
Zagospodarowanie terenu:
a) Wykonanie utwardzenia terenu z kostki
b) Wykonanie drenażu opaskowego
c) Wykonanie kanalizacji deszczowej
d) Wykonanie instalacji gazowej doziemnej

3.5.2. Wszystkie budynki:
- kominy murowane- należy dokonać naprawy, podnieść o wysokość izolacji i położyć nowe tynki,
- wykonać nowe wylewki wentylacyjne pionów kanalizacji sanitarnej,
- komuny PCV, stalowe – należy podnieść o wysokość izolacji,
- ogniomurki należy dokonać naprawy podnieść, docieplić i położyć nowe tynki,
- wokół budynków należy wykonać opaski o szer. 50 cm. z płyt chodnikowych lub kostki brukowej gr 6 cm oraz wykonanie drenażu wokół podpiwniczonej części budynku,
- dobudowane fragmenty ścian należy wymurować z pustaka ceramicznego, położyć nowe tynki, pomalować.
3.5.3. Opis zakresu opracowań instalacyjnych:
- wymiana instalacji wodno- kanalizacyjnej. Instalacja wodociągowa z rur PP-R. Instalacja kanalizacyjna z rur PCV,
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania (należy wykonać nową kotłownię gazową). Wykonać trzy niezależne obiegi: osobno część mieszkalna, ABN i GOPS), montaż zaworów termostatycznych,
- przebudowa instalacji elektrycznej z montażem oświetlenia ledowego. Wykonać rozdział instalacji elektrycznej na GOPS, ABN części wspólne (piwnice i kotłownia), garaż oraz mieszkania. W mieszkania przewidzieć liczniki indywidualne. W GOPS, ABN, garażu i częściach wspólnych przewidzieć podliczniki.
- montaż instalacji fotowoltaicznej.
- montaż instalacji solarnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1740000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2017349,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1740000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEG-BUD Marcin Gibski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 775-210-34-91, REGON 101819845

7.3.4) Miejscowość: Krzesin 21A

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1740000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.