Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00225450/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na dwa zadania dla Creative Europe Desk Polska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iam.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na dwa zadania dla Creative Europe Desk Polska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ee45f77-f648-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111183/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby IAM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225450
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/IAM/2023/05
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 303000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1 Długopis promujący Program Kreatywna EuropaOpis:
• długopis wykonany ze zrolowanego papieru z dopasowaną kolorystycznie zatyczką
• kolor: biały
• wymiary: 0,7 x 14,3 cm
• materiał: papier
• produkt znakowany tampodrukiem
• maksymalny wymiar znakowania: 60x5mm; na długopisie widnieć będzie logotyp programu Kreatywna Europa w kolorze czarnym (pliki graficzne dostarczone przez Zamawiającego)
• Ilość: 1000 sztuk
•
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Butelka sportowa promująca Program Kreatywna EuropaOpis:
• butelka sportowa 400 ml z karabińczykiem
• wymiary: Ø6,5 x 17 cm
• materiał: aluminium, plastik, metal, PP
• kolor: dwa kolory – błękitny oraz granatowy
• znakowanie grawerem laserowym – na butelkach będzie widnieć logotyp programu Kreatywna Europa (pliki graficzne dostarczone przez Zamawiającego)
• Ilość: 600 sztuk – 300 sztuk w kolorze błękitnym, 300 sztuk w kolorze granatowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w Zadaniu nr 1 na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1701 ze zmianami) zwanej dalej „ustawą”.
Zgodnie z art.255 pkt.1) ustawy „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 29.05.2023 roku o godz. 10.00 upłynął termin składnia ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na zadane nr 1 .
W związku z powyższym powodem unieważnienia przedmiotowego postępowania jest brak w każdym z Zadań wymaganej ustawą liczby ważnych ofert a tym samym brak obiektywnych przesłanek wyboru oferty najkorzystniejszej.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w Zadaniu nr 2 na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1701 ze zmianami) zwanej dalej „ustawą”.
Zgodnie z art.255 pkt.1) ustawy „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 29.05.2023 roku o godz. 10.00 upłynął termin składnia ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na zadanie nr 2.
W związku z powyższym powodem unieważnienia przedmiotowego postępowania jest brak w każdym z Zadań wymaganej ustawą liczby ważnych ofert a tym samym brak obiektywnych przesłanek wyboru oferty najkorzystniejszej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 374 w budynku przy ul. Z. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów medycznych dla CWPL "CePeLek" SPZOZ w podziale na 3 części
- Dostawa i dystrybucja/przesył energii cieplnej do budynku użyteczności publicznej tj. SPL dla PW SPZOZ w Warszawie
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na okres 12 miesięcy.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w dziedzinie patomorfologii.
- Świadczenie usług pogrzebowych na rzecz zmarłych, którym Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy jest zobowiązany zapewnić pochówek.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Klasy Konfucjańskiej Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.84.2023
- Organizacja jednodniowej konferencji pt. "Nowoczesna produkcja ekologiczna szansą dla środowiska"
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na rok 2024 oraz notesów
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy
- Produkcja, oznakowanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych dla Programu współpracy Interreg Polska - Saksonia 2021-2027
- Dostawa gadżetów reklamowych do sklepiku UMG - 12 - powtórne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.