Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00164249/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulicy Okulickiego w Strzelinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934957
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ząbkowicka 11
1.5.2.) Miejscowość: Strzelin
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@strzelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmstrzelin.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ulicy Okulickiego w Strzelinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7d01246-0992-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001815/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont ulicy Okulickiego w Strzelinie (od ul. Wrocławskiej do ul. Gen. Maczka)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164249/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.31.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 645434,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont ulicy Okulickiego w Strzelinie poprzez wykonanie łącznie dwóch odcinków:
Branża drogowa:
Odcinek I: od ulicy Wrocławskiej do ulicy Gen. Maczka:
a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym ~ 0,3 km;
b) Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych ~ 2138,00 m2;
c) Roboty rozbiórkowe w tym:
- Rozebranie ław pod krawężniki z betonu;
- Rozebranie posadowionych na ławie betonowej krawężników;
- Rozbiórka nawierzchni bitumicznej;
- Rozebranie chodnika z kostki kamiennej;
- Rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego;
- Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki;
d) Wykonanie chodników z kostki kamiennej (kostka kamienna - materiał z rozbiórki) na podsypce cementowo-piaskowej ~ 118,00 m2;
e) Wykonanie chodników z kostki betonowej gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej ~ 7,5 m2;
f) Wykonanie ścieków ulicznych przykrawężnikowych na całej dł. drogi, obustronny z kostki betonowej 16x16 ~ 600 m;
g) Wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznej – 115,00 m2;
h) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa wiążąca oraz ścieralna) ~ 2052,00 m2;
i) Wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne ~ 551 m2;
j) Wykonanie progu zwalniającego z betonu asfaltowego ~ 37,20 m2;
k) Montaż oznakowania pionowego oraz poziomego ~ 2 kpl;
l) Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ~ 10 szt.;
m) Regulacja pionowa włazów kanałowych – kanalizacja sanitarna ~ 5 szt.;
n) Regulacja pionowa studzienek zaworów wodociągowych ~ 2szt.;
o) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – wjazdy (do Placu Targowego oraz Zakładów Usługowych) ~ 86 m2;
p) Organizacja ruchu zastępczego na czas budowy;
Odcinek II: od ulicy Gen. Maczka do ulicy Grota Roweckiego:
a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym ~ 0,15 km;
b) Roboty rozbiórkowe w tym:
- Rozebranie słupków do znaków;
- Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej;
- Rozebranie nawierzchni chodnika z kostki kamiennej;
- Rozebranie krawężników betonowych;
- Usunięcie humusu;
c) Wykonanie ścieku ulicznego jednorzędowego z kostki 16x16x16 na posypce cem -piaskowej ~ 293,00 m ;
d) Wykonanie krawężników betonowych wtopionych oraz wystających;
e) Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ~ 1136,00 m2;
f) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca oraz ścieralna) ~1136,00 m2;
g) Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ~ 8 szt.;
h) Regulacja pionowa włazów kanałowych ~ 2 szt.;
i) Regulacja pionowa studzienek zaworów wodociągowych i gazowych ~ 2 szt.;
j) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej oraz kamiennej;
k) Wykonanie trawników dywanowych siewem ~ 26,00 m2;
l) Organizacja ruchu zastępczego na czas budowy;
m) Wykonanie studzienek ściekowych betonowych z gotowych elementów o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu ~ 2 szt.;
n) Czyszczenie studzienek rewizyjnych o śr. wew. 1000 mm ~ 2 szt.;
o) Mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chlorokauczukową ~ 40,00 m2;
p) Montaż słupków do znaków drogowych ~ 4 szt.;
q) Montaż tablic do znaków drogowych ~ 4 szt.;
Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa;
a) Obsługa geodezyjna;
b) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi;
c) Odwodnienie wykopów;
d) Remont studni rewizyjnych na kanale deszczowym w tym m.in.:
- demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1500 mm;
- montaż studni z kręgów betonowych i żelbetowych o śr.1500 mm;
e) Próba szczelności na infiltrację.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 698260,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 698260,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 698260,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7471565567
7.3.3) Ulica: Oławska 26a
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 698260,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie kuchni w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie AGD i RTV w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Przebudowa drogi dojazdowej w Zakładzie Karnym w Strzelinie
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa rowerowego placu zabaw - pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.