Og³oszenie z dnia 2025-05-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00121468/01 - Og³oszenie z dnia 2025-02-26
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa narzêdzi laparoskopowych, chirurgicznych, stomatologicznych na potrzeby Bloku Operacyjnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Soko³owskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Soko³owskiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wa³brzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.slomiana@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10677091.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzêdzi laparoskopowych, chirurgicznych, stomatologicznych na potrzeby Bloku Operacyjnego.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a3bcba93-9589-4b36-a34c-361ea4630c46
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00237797
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00097935/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Dostawa narzêdzi laparoskopowych i chirurgicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00121468
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/11/TP/25
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 188347,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Narzêdzia laparaskopowePrzedmiotem zamówienia jest dostawa narzêdzi laparoskopowych, chirurgicznych, stomatologicznych na potrzeby Bloku Operacyjnego dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Soko³owskiego w Wa³brzychu.
Dalszy i dok³adny opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw) wraz z formularzem asortymentowo - cenowym
znajduje siê w za³±czniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia wielko¶ci zamówienia nie mniej jednak ni¿ 30 % – dla pakietów nr 1-3 za¶ Wykonawca wyra¿a na to zgodê oraz o¶wiadcza, ¿e w stosunku do Zamawiaj±cego nie bêdzie dochodzi³ jakichkolwiek roszczeñ z tego tytu³u.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 128920,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Narzêdzia chirurgicznePrzedmiotem zamówienia jest dostawa narzêdzi laparoskopowych, chirurgicznych, stomatologicznych na potrzeby Bloku Operacyjnego dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Soko³owskiego w Wa³brzychu.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia wielko¶ci zamówienia nie mniej jednak ni¿ 30 % – dla pakietów nr 1-3 za¶ Wykonawca wyra¿a na to zgodê oraz o¶wiadcza, ¿e w stosunku do Zamawiaj±cego nie bêdzie dochodzi³ jakichkolwiek roszczeñ z tego tytu³u.
Wymagane warunki techniczne dot. pakietu 2
1. Wszystkie narzêdzia fabrycznie nowe, nieu¿ywane, nierekondycjonowane, niepowystawowe rok produkcji 2024r.
2. Narzêdzia wykonane w najwy¿szym standardzie technologicznym wed³ug normy ISO 13485 lub równowa¿nej.
3. Narzêdzia wykonane ze stali nierdzewnej - odporno¶æ na korozjê wg normy ISO 13402, ISO 7741 lub równowa¿ne, spe³niaæ standard dla stali ISO 7153-1 lub równowa¿ne.
4. Zakres twardo¶ci stali u¿ytych do produkcji dla poszczególnych grup narzêdzi chirurgicznych:
a) haki, retraktory pincety, kleszczyki , klemy, imad³a bez twardej wk³adki 42HRC - 50 HRC;
b) no¿yczki bez twardej wk³adki – 50 HRC-57 HRC;
c) no¿yczki z tward± wk³adk±/twarda wk³adka - 42 HRC-47 HRC/60 HRC-64 HRC
5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza tolerancji w rozmiarach ostrzy (szczêk), skoku z±bków lub k±tów zakrzywienia ze wzglêdu na kompatybilno¶æ z posiadanym instrumentarium.
6. Ramiona no¿yczek ³±czone za pomoc± ¶rubki lub wkrêtem, odpowiednio zabezpieczonym przed przypadkowym odkrêceniem.
7. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadaæ certyfikat CE lub równowa¿ny oraz deklaracjê zgodno¶ci CE lub równowa¿n± zgodn± z dyrektyw± unijn± dotycz±c± wyrobów medycznych. Musi posiadaæ aktualnie obowi±zuj±ce dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu w jednostkach s³u¿by zdrowia na terenie RP zgodnie z Ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych.
8. Narzêdzia musz± posiadaæ mo¿liwo¶æ:
a) mycia - ultrad¼wiêki, neutralizacja, i ¶rodki myj±ce posiadaj±ce dopuszczenie PZH lub równowa¿ny,
b) dezynfekcji - temperaturowa i chemiczna ¶rodkami dopuszczonymi przez PZH lub równowa¿ny,
c) sterylizacji – parowa w autoklawach 134oC, niskotemperaturowa np. nadtlenek wodoru (plazma). Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ po podpisaniu umowy dostarczenia materia³ów informacyjnych producenta dot. postêpowania z narzêdziami w procesie mycia, dezynfekcji i sterylizacji,
9. Mo¿liwo¶æ oznakowania narzêdzi wg ustaleñ z Zamawiaj±cym - laserem do 13 znaków.
10. Dostarczone nowe narzêdzia powinny byæ znakowane nazw± producenta, nr katalogowym, znakiem CE.
11. Narzêdzia pakowane pojedynczo, ka¿de w osobnym zgrzewanym opakowaniu zapewniaj±cym bezpieczny transport oraz przechowanie.
12. Ka¿dy zaoferowany element specyfikacji asortymentowo-cenowej musi byæ przedstawiony w do³±czonych do oferty oryginalnych firmowych katalogach, prospektach, folderach, a jego jako¶æ musi byæ potwierdzona do³±czonym do oferty certyfikatem CE lub równowa¿nym, deklaracj± zgodno¶ci CE lub równowa¿nym i/lub wpisem do Rejestru Wyrobów Medycznych.
13. Wykonawca ma mo¿liwo¶æ naprawy regeneracji narzêdzi chirurgicznych.
14. Zakres wymaganych czynno¶ci regeneracyjnych:
a) rozmontowanie narzêdzia i ponowne z³o¿enie po wykonaniu regeneracji
b) czyszczenie, szlifowanie i polerowanie ca³ej powierzchni narzêdzia
c) naprawa: ostrzenie, przywrócenie oryginalnego kszta³tu,
d) wymiana czê¶ci zamiennych zgodnych z aktualnymi standardami jako¶ci,
e) wymiana wk³adek z twardego stopu metali poprzez hartowanie i lutowanie w pró¿ni
f) na³o¿enie warstwy pasywnej po usuniêci pow³oki wierzchniej,
g) przywrócenie z³oceñ uchwytów, je¶li takie wystêpuj±,
h) konserwacja,
i) ustawienie pracy narzêdzia (chwytu, ciêcia itp.)
j) testy funkcyjne – zgodnie z procedur± technologiczn±, identyczn± jak dla nowych narzêdzi.
Dalszy i dok³adny
opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw) wraz z formularzem asortymentowo - cenowym
znajduje siê w za³±czniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 53087,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 – Narzêdzia stomatologicznePrzedmiotem zamówienia jest dostawa narzêdzi laparoskopowych, chirurgicznych, stomatologicznych na potrzeby Bloku Operacyjnego dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Soko³owskiego w Wa³brzychu.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia wielko¶ci zamówienia nie mniej jednak ni¿ 30 % – dla pakietów nr 1-3 za¶ Wykonawca wyra¿a na to zgodê oraz o¶wiadcza, ¿e w stosunku do Zamawiaj±cego nie bêdzie dochodzi³ jakichkolwiek roszczeñ z tego tytu³u.
Dalszy i dok³adny
opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw) wraz z formularzem asortymentowo - cenowym
znajduje siê w za³±czniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymagane warunki techniczne dot. pakietu 3
1. Wszystkie narzêdzia fabrycznie nowe, nieu¿ywane, nierekondycjonowane, niepowystawowe rok produkcji 2024r.
2. Narzêdzia wykonane w najwy¿szym standardzie technologicznym wed³ug normy ISO 13485 lub równowa¿nej.
3. Narzêdzia wykonane ze stali nierdzewnej - odporno¶æ na korozjê wg normy ISO 13402, ISO 7741 lub równowa¿ne, spe³niaæ standard dla stali ISO 7153-1 lub równowa¿ne.
4. Zakres twardo¶ci stali u¿ytych do produkcji dla poszczególnych grup narzêdzi chirurgicznych:
a) haki, retraktory pincety, kleszczyki , klemy, imad³a bez twardej wk³adki 42HRC - 50 HRC;
b) no¿yczki bez twardej wk³adki – 50 HRC-57 HRC;
c) no¿yczki z tward± wk³adk±/twarda wk³adka - 42 HRC-47 HRC/60 HRC-64 HRC
5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza tolerancji w rozmiarach ostrzy (szczêk), skoku z±bków lub k±tów zakrzywienia ze wzglêdu na kompatybilno¶æ z posiadanym instrumentarium.
6. Ramiona no¿yczek ³±czone za pomoc± ¶rubki lub wkrêtem, odpowiednio zabezpieczonym przed przypadkowym odkrêceniem.
7. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadaæ certyfikat CE lub równowa¿ny oraz deklaracjê zgodno¶ci CE lub równowa¿n± zgodn± z dyrektyw± unijn± dotycz±c± wyrobów medycznych. Musi posiadaæ aktualnie obowi±zuj±ce dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu w jednostkach s³u¿by zdrowia na terenie RP zgodnie z Ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych.
8. Narzêdzia musz± posiadaæ mo¿liwo¶æ:
a) mycia - ultrad¼wiêki, neutralizacja, i ¶rodki myj±ce posiadaj±ce dopuszczenie PZH lub równowa¿ny,
b) dezynfekcji - temperaturowa i chemiczna ¶rodkami dopuszczonymi przez PZH lub równowa¿ny,
c) sterylizacji – parowa w autoklawach 134oC, niskotemperaturowa np. nadtlenek wodoru (plazma). Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ po podpisaniu umowy dostarczenia materia³ów informacyjnych producenta dot. postêpowania z narzêdziami w procesie mycia, dezynfekcji i sterylizacji,
9. Mo¿liwo¶æ oznakowania narzêdzi wg ustaleñ z Zamawiaj±cym - laserem do 13 znaków.
10. Dostarczone nowe narzêdzia powinny byæ znakowane nazw± producenta, nr katalogowym, znakiem CE.
11. Narzêdzia pakowane pojedynczo, ka¿de w osobnym zgrzewanym opakowaniu zapewniaj±cym bezpieczny transport oraz przechowanie.
12. Ka¿dy zaoferowany element specyfikacji asortymentowo-cenowej musi byæ przedstawiony w do³±czonych do oferty oryginalnych firmowych katalogach, prospektach, folderach, a jego jako¶æ musi byæ potwierdzona do³±czonym do oferty certyfikatem CE lub równowa¿nym, deklaracj± zgodno¶ci CE lub równowa¿nym i/lub wpisem do Rejestru Wyrobów Medycznych.
13. Wykonawca ma mo¿liwo¶æ naprawy regeneracji narzêdzi chirurgicznych.
14. Zakres wymaganych czynno¶ci regeneracyjnych:
a) rozmontowanie narzêdzia i ponowne z³o¿enie po wykonaniu regeneracji
b) czyszczenie, szlifowanie i polerowanie ca³ej powierzchni narzêdzia
c) naprawa: ostrzenie, przywrócenie oryginalnego kszta³tu,
d) wymiana czê¶ci zamiennych zgodnych z aktualnymi standardami jako¶ci,
e) wymiana wk³adek z twardego stopu metali poprzez hartowanie i lutowanie w pró¿ni
f) na³o¿enie warstwy pasywnej po usuniêci pow³oki wierzchniej,
g) przywrócenie z³oceñ uchwytów, je¶li takie wystêpuj±,
h) konserwacja,
i) ustawienie pracy narzêdzia (chwytu, ciêcia itp.)
j) testy funkcyjne – zgodnie z procedur± technologiczn±, identyczn± jak dla nowych narzêdzi.
Dalszy i dok³adny
opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw) wraz z formularzem asortymentowo - cenowym
znajduje siê w za³±czniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6340,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 140142,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 140142,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140142,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-00-08-829
7.3.3) Ulica: ul. Tysi±clecia 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Nowy Tomy¶l
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 140142,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 57645,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 57645,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57645,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-00-08-829
7.3.3) Ulica: ul. Tysi±clecia 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Nowy Tomy¶l
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 57645,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3088,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 6852,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3088,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMINU / KRASNODÊBSKA LUDWIKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262677798
7.3.3) Ulica: ul. PLAC KONSTYTUCJI 4/29
7.3.4) Miejscowo¶æ: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-552
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3088,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z WA£BRZYCHA
- Dostawa papieru kserograficznego
- Sukcesywna dostawa trumien kremacyjnych eko dla potrzeb ZUCiUP, MZUK Sp. z o.o. w Wa³brzychu
- Przygotowanie dokumentacji niezbêdnej do z³o¿enia wniosku o ustalenie linii brzegu potoku Szczawnik w ci±gu drogi krajowej nr 35, w granicach administracyjnych miasta Wa³brzycha
- "Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Szkolnej 3 w Wa³brzychu"
- Wykonanie i dostawa gad¿etów z oznakowaniem promuj±cym miasto Wa³brzych
- Goliñsk droga dojazdowa do gruntów rolnych
wiêcej: przetargi w Wa³brzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Sterylizatornii.
- Dostawa staplerów chirurgicznych, oprzyrz±dowania do elektrokoagulacji, akcesoria do diatermii oraz sprzêtu medycznego 1 x u¿ytku
- Dostawa wk³adów do podawania kontrastu
- Dostawa drobnego sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i ¶rodków do dezynfekcji
- Dostawy materia³ów do ERCP
- DOSTARCZANIE MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH: DROBNE NARZÊDZIA ENDOSKOPOWE, ZAMYKANIE UBYTKÓW I NIESZCZELNO¦CI, PROTEZY DO NIESZCZELNO¦CI
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.