eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie, odpowiednio od jednej do pięciu części zamówienia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie, odpowiednio od jednej do pięciu części zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie, odpowiednio od jednej do pięciu części zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e6fba68-dd40-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert wraz z załącznikami, a także pytania i wnioski o zmianę lub
wyjaśnienia treści SWZ oraz pozostała korespondencja, jak też wezwania, wyjaśnienia, składanie oświadczeń i dokumentów po
otwarciu ofert odbywa się przy użyciu narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl – adres profilu Zamawiającego:
https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z punktem 8) SWZ Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z punktem 39) SWZ: Ochrona danych osobowych – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 141.272.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 110298,09 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów laboratoryjnych (butelki do hodowli komórkowych, płytki do hodowli komórkowych, pipety serologiczne, końcówki w worku, probówki safe- lock) dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie, odpowiednio od jednej do pięciu części zamówienia.
1.1 Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części.
1.1.1 W zakresie części I przedmiotem zamówienia jest dostawa butelek do hodowli komórkowych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.2 W zakresie części II przedmiotem zamówienia jest płytek do hodowli komórkowych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.3 W zakresie części III przedmiotem zamówienia jest dostawa pipet serologicznych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.4 W zakresie części IV przedmiotem zamówienia jest dostawa końcówek w worku dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.5 W zakresie części V przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek safe- lock dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiot zamówienia może być finansowany lub współfinansowany w szczególności ze środków Unii Europejskiej lub innych środków, pozyskanych w ramach projektów lub umów bądź programów zewnętrznych albo grantów itp., zarówno obecnie realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, jak również realizowanych w przyszłości, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
1.4 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku (formularzu cenowym) ilości zamawianych jednorazowych materiałów zużywalnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących. Zamawiający zastrzega sobie również prawo niewykorzystania do 50% kwoty umownej brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu.
1.5 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktów stanowiących przedmiot umowy, na własny koszt oraz do ich wniesienia i rozładunku do miejsca i pomieszczeń, w których mieszczą się jednostki organizacyjne UJ CM, a określone w poszczególnych zamówieniach, niezależnie od wartości zamówienia.
1.6 Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy muszą wziąć pod uwagę, iż poszczególne dostawy będą realizowane do budynków, w których zlokalizowane są liczne jednostki organizacyjne Zamawiającego. Budynki rozmieszczone są na terenie całego miasta Krakowa, (m.in.: ul. Św. Anny, ul. M. Kopernika, ul. Grzegórzecka, ul. Łazarza, ul. Czysta, ul. Śniadeckich, ul. Botaniczna, ul. Bocheńska, ul. Skawińska, ul. Skarbowa, ul. Prądnicka, ul. Wielicka, ul. Jakubowskiego, ul. Lenartowicza, ul. Montelupich, oś. Złotej Jesieni, ul. Medyczna, ul. Michałowskiego, ul. Zamojskiego, ul. Podwale), oraz inne lokalizacje jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, zlokalizowane na terenie miasta Krakowa, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia. Liczba zamówień na terenie Polski albo Miasta Kraków na inny adres niż wskazane powyżej nie przekroczy 3 % liczby wszystkich zamówień.
1.7 Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować większą ilość zamawianych artykułów; zamówienia będą składane na bieżąco w ramach aktualnego zapotrzebowania danej jednostki organizacyjnej UJCM.
1.8 Transport przedmiotu zamówienia każdorazowo zapewnia na własny koszt Wykonawca (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia), a dostawa będzie realizowana sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego w sposób przewidziany w niniejszej SWZ przez daną jednostkę organizacyjną Zamawiającego.
1.9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawiera kalkulację cenową stanowiącą Załącznik A i/lub Załącznik B i/lub Załącznik C i/lub Załącznik D i/lub Załącznik E do Formularza oferty stanowiące integralną część SWZ (pliki w formacie Excel).
1.10 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia:
1.11 Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
1.12 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku (formularzu cenowym) ilości zamawianych jednorazowych materiałów zużywalnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących. Zamawiający zastrzega sobie również prawo niewykorzystania do 50% kwoty umownej brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu.
1.13 Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy muszą wziąć pod uwagę, iż poszczególne dostawy będą realizowane do budynków, w których zlokalizowane są liczne jednostki organizacyjne Zamawiającego. Budynki rozmieszczone są na terenie całego miasta Krakowa, (m.in.: ul. św. Anny, ul. M. Kopernika, ul. Grzegórzecka, ul. Łazarza, ul. Czysta, ul. Śniadeckich, ul. Botaniczna, ul. Bocheńska, ul. Skawińska,
ul. Skarbowa, ul. Prądnicka, ul. Wielicka, ul. Jakubowskiego, ul. Lenartowicza, ul. Montelupich, oś. Złotej Jesieni, ul. Medyczna, ul. Michałowskiego, ul. Zamojskiego, ul. Podwale), oraz inne lokalizacje jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, zlokalizowane na terenie miasta Krakowa. Liczba zamówień na terenie Polski albo Miasta Kraków na inny adres niż wskazane powyżej nie przekroczy 3 % liczby wszystkich zamówień,
1.14 Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnej dostawy własnym środkiem transportu oraz wniesienia produktów stanowiących przedmiot zamówienia, na własny koszt, w dni robocze tj. dni od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00 w terminie:
1.14.1 w zakresie części I max. do 14 dni roboczych *;
1.14.2 w zakresie części II max. do 14 dni roboczych *;
1.14.3 w zakresie części III max do 14 dni roboczych *;
1.14.4 w zakresie części IV max do 14 dni roboczych *;
1.1.4.5 w zakresie części V max do 14 dni roboczych *
od dnia złożenia zamówienia *warunek dodatkowo punktowany na wskazany w zamówieniu adres (do miejsc oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego).
1.15 Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
1.16 Termin zapłaty faktur za wykonane i odebrane przedmioty zamówienia ustala się na 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, która została wystawiona po odebraniu zamówienia bez zastrzeżeń.
1.17 W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych jednorazowych materiałów laboratoryjnych Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na produkt wolny od wad, na swój koszt, w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
1.18 W przypadku dostarczenia niekompletnej partii zamówienia lub z krótszym niż wymagany terminem ważności, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia brakującego asortymentu w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
1.19 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
1.20 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi.
1.21 Termin ważności jednorazowych materiałów laboratoryjnych w dacie dostawy nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
1.22 Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień: - za pośrednictwem drogi elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Zamówienia będą składane od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30.
1.23 Dostarczane artykuły (muszą posiadać oryginalne opakowanie producenta oraz muszą być konfekcjonowane w wymaganej ilości w jednym opakowaniu. Niedopuszczalnym jest dostarczenie kilku opakowań produktów w celu uzyskania wymaganej przez Zamawiającego ilości. Wymagana jest czytelna nazwa, termin ważności (lub pisemna deklaracja producenta o terminie ważności) na każdym opakowaniu, pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego.
1.24 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę na jego odpowiednik pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego, bez konieczności zmiany warunków umowy. Zmiana taka nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego powiadomienia drugiej strony.
1.25 Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego na bieżąco o wszelkich promocjach. Zamawiający w ramach realizacji umowy ma prawo do uzyskania obniżonej ceny na produkty opisane
w przedmiocie zamówienia na podstawie ofert promocyjnych/ kodów promocji itp. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych podanych w kalkulacji cenowej stanowiącej odpowiednio załącznik A i/lub załącznik B i/lub załącznik C i/lub załącznik D i/lub załącznik E do umowy w przypadku bieżących promocji stosowanych przez Wykonawcę na produkty objęte przedmiotem umowy.
1.26 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ oraz załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 23778,76 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny opisany jest w punkcie 17) SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie, do odpowiednio od jednej do pięciu części zamówienia:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów laboratoryjnych (butelki do hodowli komórkowych, płytki do hodowli komórkowych, pipety serologiczne, końcówki w worku, probówki safe- lock) dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie, odpowiednio od jednej do pięciu części zamówienia.
1.1 Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części.
1.1.1 W zakresie części I przedmiotem zamówienia jest dostawa butelek do hodowli komórkowych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.2 W zakresie części II przedmiotem zamówienia jest płytek do hodowli komórkowych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.3 W zakresie części III przedmiotem zamówienia jest dostawa pipet serologicznych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.4 W zakresie części IV przedmiotem zamówienia jest dostawa końcówek w worku dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.5 W zakresie części V przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek safe- lock dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiot zamówienia może być finansowany lub współfinansowany w szczególności ze środków Unii Europejskiej lub innych środków, pozyskanych w ramach projektów lub umów bądź programów zewnętrznych albo grantów itp., zarówno obecnie realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, jak również realizowanych w przyszłości, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
1.4 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku (formularzu cenowym) ilości zamawianych jednorazowych materiałów zużywalnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących. Zamawiający zastrzega sobie również prawo niewykorzystania do 50% kwoty umownej brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu.
1.5 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktów stanowiących przedmiot umowy, na własny koszt oraz do ich wniesienia i rozładunku do miejsca i pomieszczeń, w których mieszczą się jednostki organizacyjne UJ CM, a określone w poszczególnych zamówieniach, niezależnie od wartości zamówienia.
1.6 Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy muszą wziąć pod uwagę, iż poszczególne dostawy będą realizowane do budynków, w których zlokalizowane są liczne jednostki organizacyjne Zamawiającego. Budynki rozmieszczone są na terenie całego miasta Krakowa, (m.in.: ul. Św. Anny, ul. M. Kopernika, ul. Grzegórzecka, ul. Łazarza, ul. Czysta, ul. Śniadeckich, ul. Botaniczna, ul. Bocheńska, ul. Skawińska, ul. Skarbowa, ul. Prądnicka, ul. Wielicka, ul. Jakubowskiego, ul. Lenartowicza, ul. Montelupich, oś. Złotej Jesieni, ul. Medyczna, ul. Michałowskiego, ul. Zamojskiego, ul. Podwale), oraz inne lokalizacje jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, zlokalizowane na terenie miasta Krakowa, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia. Liczba zamówień na terenie Polski albo Miasta Kraków na inny adres niż wskazane powyżej nie przekroczy 3 % liczby wszystkich zamówień.
1.7 Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować większą ilość zamawianych artykułów; zamówienia będą składane na bieżąco w ramach aktualnego zapotrzebowania danej jednostki organizacyjnej UJCM.
1.8 Transport przedmiotu zamówienia każdorazowo zapewnia na własny koszt Wykonawca (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia), a dostawa będzie realizowana sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego w sposób przewidziany w niniejszej SWZ przez daną jednostkę organizacyjną Zamawiającego.
1.9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawiera kalkulację cenową stanowiącą Załącznik A i/lub Załącznik B i/lub Załącznik C i/lub Załącznik D i/lub Załącznik E do Formularza oferty stanowiące integralną część SWZ (pliki w formacie Excel).
1.10 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia:
1.11 Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
1.12 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku (formularzu cenowym) ilości zamawianych jednorazowych materiałów zużywalnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących. Zamawiający zastrzega sobie również prawo niewykorzystania do 50% kwoty umownej brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu.
1.13 Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy muszą wziąć pod uwagę, iż poszczególne dostawy będą realizowane do budynków, w których zlokalizowane są liczne jednostki organizacyjne Zamawiającego. Budynki rozmieszczone są na terenie całego miasta Krakowa, (m.in.: ul. św. Anny, ul. M. Kopernika, ul. Grzegórzecka, ul. Łazarza, ul. Czysta, ul. Śniadeckich, ul. Botaniczna, ul. Bocheńska, ul. Skawińska,
ul. Skarbowa, ul. Prądnicka, ul. Wielicka, ul. Jakubowskiego, ul. Lenartowicza, ul. Montelupich, oś. Złotej Jesieni, ul. Medyczna, ul. Michałowskiego, ul. Zamojskiego, ul. Podwale), oraz inne lokalizacje jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, zlokalizowane na terenie miasta Krakowa. Liczba zamówień na terenie Polski albo Miasta Kraków na inny adres niż wskazane powyżej nie przekroczy 3 % liczby wszystkich zamówień,
1.14 Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnej dostawy własnym środkiem transportu oraz wniesienia produktów stanowiących przedmiot zamówienia, na własny koszt, w dni robocze tj. dni od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00 w terminie:
1.14.1 w zakresie części I max. do 14 dni roboczych *;
1.14.2 w zakresie części II max. do 14 dni roboczych *;
1.14.3 w zakresie części III max do 14 dni roboczych *;
1.14.4 w zakresie części IV max do 14 dni roboczych *;
1.1.4.5 w zakresie części V max do 14 dni roboczych *
od dnia złożenia zamówienia *warunek dodatkowo punktowany na wskazany w zamówieniu adres (do miejsc oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego).
1.15 Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
1.16 Termin zapłaty faktur za wykonane i odebrane przedmioty zamówienia ustala się na 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, która została wystawiona po odebraniu zamówienia bez zastrzeżeń.
1.17 W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych jednorazowych materiałów laboratoryjnych Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na produkt wolny od wad, na swój koszt, w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
1.18 W przypadku dostarczenia niekompletnej partii zamówienia lub z krótszym niż wymagany terminem ważności, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia brakującego asortymentu w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
1.19 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
1.20 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi.
1.21 Termin ważności jednorazowych materiałów laboratoryjnych w dacie dostawy nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
1.22 Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień: - za pośrednictwem drogi elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Zamówienia będą składane od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30.
1.23 Dostarczane artykuły (muszą posiadać oryginalne opakowanie producenta oraz muszą być konfekcjonowane w wymaganej ilości w jednym opakowaniu. Niedopuszczalnym jest dostarczenie kilku opakowań produktów w celu uzyskania wymaganej przez Zamawiającego ilości. Wymagana jest czytelna nazwa, termin ważności (lub pisemna deklaracja producenta o terminie ważności) na każdym opakowaniu, pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego.
1.24 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę na jego odpowiednik pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego, bez konieczności zmiany warunków umowy. Zmiana taka nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego powiadomienia drugiej strony.
1.25 Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego na bieżąco o wszelkich promocjach. Zamawiający w ramach realizacji umowy ma prawo do uzyskania obniżonej ceny na produkty opisane
w przedmiocie zamówienia na podstawie ofert promocyjnych/ kodów promocji itp. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych podanych w kalkulacji cenowej stanowiącej odpowiednio załącznik A i/lub załącznik B i/lub załącznik C i/lub załącznik D i/lub załącznik E do umowy w przypadku bieżących promocji stosowanych przez Wykonawcę na produkty objęte przedmiotem umowy.
1.26 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ oraz załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 34045,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny opisany jest w punkcie 17) SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie, do odpowiednio od jednej do pięciu części zamówienia:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów laboratoryjnych (butelki do hodowli komórkowych, płytki do hodowli komórkowych, pipety serologiczne, końcówki w worku, probówki safe- lock) dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie, odpowiednio od jednej do pięciu części zamówienia.
1.1 Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części.
1.1.1 W zakresie części I przedmiotem zamówienia jest dostawa butelek do hodowli komórkowych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.2 W zakresie części II przedmiotem zamówienia jest płytek do hodowli komórkowych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.3 W zakresie części III przedmiotem zamówienia jest dostawa pipet serologicznych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.4 W zakresie części IV przedmiotem zamówienia jest dostawa końcówek w worku dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.5 W zakresie części V przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek safe- lock dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiot zamówienia może być finansowany lub współfinansowany w szczególności ze środków Unii Europejskiej lub innych środków, pozyskanych w ramach projektów lub umów bądź programów zewnętrznych albo grantów itp., zarówno obecnie realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, jak również realizowanych w przyszłości, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
1.4 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku (formularzu cenowym) ilości zamawianych jednorazowych materiałów zużywalnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących. Zamawiający zastrzega sobie również prawo niewykorzystania do 50% kwoty umownej brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu.
1.5 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktów stanowiących przedmiot umowy, na własny koszt oraz do ich wniesienia i rozładunku do miejsca i pomieszczeń, w których mieszczą się jednostki organizacyjne UJ CM, a określone w poszczególnych zamówieniach, niezależnie od wartości zamówienia.
1.6 Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy muszą wziąć pod uwagę, iż poszczególne dostawy będą realizowane do budynków, w których zlokalizowane są liczne jednostki organizacyjne Zamawiającego. Budynki rozmieszczone są na terenie całego miasta Krakowa, (m.in.: ul. Św. Anny, ul. M. Kopernika, ul. Grzegórzecka, ul. Łazarza, ul. Czysta, ul. Śniadeckich, ul. Botaniczna, ul. Bocheńska, ul. Skawińska, ul. Skarbowa, ul. Prądnicka, ul. Wielicka, ul. Jakubowskiego, ul. Lenartowicza, ul. Montelupich, oś. Złotej Jesieni, ul. Medyczna, ul. Michałowskiego, ul. Zamojskiego, ul. Podwale), oraz inne lokalizacje jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, zlokalizowane na terenie miasta Krakowa, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia. Liczba zamówień na terenie Polski albo Miasta Kraków na inny adres niż wskazane powyżej nie przekroczy 3 % liczby wszystkich zamówień.
1.7 Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować większą ilość zamawianych artykułów; zamówienia będą składane na bieżąco w ramach aktualnego zapotrzebowania danej jednostki organizacyjnej UJCM.
1.8 Transport przedmiotu zamówienia każdorazowo zapewnia na własny koszt Wykonawca (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia), a dostawa będzie realizowana sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego w sposób przewidziany w niniejszej SWZ przez daną jednostkę organizacyjną Zamawiającego.
1.9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawiera kalkulację cenową stanowiącą Załącznik A i/lub Załącznik B i/lub Załącznik C i/lub Załącznik D i/lub Załącznik E do Formularza oferty stanowiące integralną część SWZ (pliki w formacie Excel).
1.10 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia:
1.11 Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
1.12 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku (formularzu cenowym) ilości zamawianych jednorazowych materiałów zużywalnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących. Zamawiający zastrzega sobie również prawo niewykorzystania do 50% kwoty umownej brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu.
1.13 Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy muszą wziąć pod uwagę, iż poszczególne dostawy będą realizowane do budynków, w których zlokalizowane są liczne jednostki organizacyjne Zamawiającego. Budynki rozmieszczone są na terenie całego miasta Krakowa, (m.in.: ul. św. Anny, ul. M. Kopernika, ul. Grzegórzecka, ul. Łazarza, ul. Czysta, ul. Śniadeckich, ul. Botaniczna, ul. Bocheńska, ul. Skawińska,
ul. Skarbowa, ul. Prądnicka, ul. Wielicka, ul. Jakubowskiego, ul. Lenartowicza, ul. Montelupich, oś. Złotej Jesieni, ul. Medyczna, ul. Michałowskiego, ul. Zamojskiego, ul. Podwale), oraz inne lokalizacje jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, zlokalizowane na terenie miasta Krakowa. Liczba zamówień na terenie Polski albo Miasta Kraków na inny adres niż wskazane powyżej nie przekroczy 3 % liczby wszystkich zamówień,
1.14 Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnej dostawy własnym środkiem transportu oraz wniesienia produktów stanowiących przedmiot zamówienia, na własny koszt, w dni robocze tj. dni od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00 w terminie:
1.14.1 w zakresie części I max. do 14 dni roboczych *;
1.14.2 w zakresie części II max. do 14 dni roboczych *;
1.14.3 w zakresie części III max do 14 dni roboczych *;
1.14.4 w zakresie części IV max do 14 dni roboczych *;
1.1.4.5 w zakresie części V max do 14 dni roboczych *
od dnia złożenia zamówienia *warunek dodatkowo punktowany na wskazany w zamówieniu adres (do miejsc oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego).
1.15 Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
1.16 Termin zapłaty faktur za wykonane i odebrane przedmioty zamówienia ustala się na 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, która została wystawiona po odebraniu zamówienia bez zastrzeżeń.
1.17 W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych jednorazowych materiałów laboratoryjnych Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na produkt wolny od wad, na swój koszt, w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
1.18 W przypadku dostarczenia niekompletnej partii zamówienia lub z krótszym niż wymagany terminem ważności, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia brakującego asortymentu w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
1.19 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
1.20 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi.
1.21 Termin ważności jednorazowych materiałów laboratoryjnych w dacie dostawy nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
1.22 Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień: - za pośrednictwem drogi elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Zamówienia będą składane od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30.
1.23 Dostarczane artykuły (muszą posiadać oryginalne opakowanie producenta oraz muszą być konfekcjonowane w wymaganej ilości w jednym opakowaniu. Niedopuszczalnym jest dostarczenie kilku opakowań produktów w celu uzyskania wymaganej przez Zamawiającego ilości. Wymagana jest czytelna nazwa, termin ważności (lub pisemna deklaracja producenta o terminie ważności) na każdym opakowaniu, pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego.
1.24 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę na jego odpowiednik pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego, bez konieczności zmiany warunków umowy. Zmiana taka nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego powiadomienia drugiej strony.
1.25 Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego na bieżąco o wszelkich promocjach. Zamawiający w ramach realizacji umowy ma prawo do uzyskania obniżonej ceny na produkty opisane
w przedmiocie zamówienia na podstawie ofert promocyjnych/ kodów promocji itp. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych podanych w kalkulacji cenowej stanowiącej odpowiednio załącznik A i/lub załącznik B i/lub załącznik C i/lub załącznik D i/lub załącznik E do umowy w przypadku bieżących promocji stosowanych przez Wykonawcę na produkty objęte przedmiotem umowy.
1.26 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ oraz załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 17570,37 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny opisany jest w punkcie 17) SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie, do odpowiednio od jednej do pięciu części zamówienia:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów laboratoryjnych (butelki do hodowli komórkowych, płytki do hodowli komórkowych, pipety serologiczne, końcówki w worku, probówki safe- lock) dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie, odpowiednio od jednej do pięciu części zamówienia.
1.1 Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części.
1.1.1 W zakresie części I przedmiotem zamówienia jest dostawa butelek do hodowli komórkowych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.2 W zakresie części II przedmiotem zamówienia jest płytek do hodowli komórkowych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.3 W zakresie części III przedmiotem zamówienia jest dostawa pipet serologicznych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.4 W zakresie części IV przedmiotem zamówienia jest dostawa końcówek w worku dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.5 W zakresie części V przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek safe- lock dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiot zamówienia może być finansowany lub współfinansowany w szczególności ze środków Unii Europejskiej lub innych środków, pozyskanych w ramach projektów lub umów bądź programów zewnętrznych albo grantów itp., zarówno obecnie realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, jak również realizowanych w przyszłości, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
1.4 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku (formularzu cenowym) ilości zamawianych jednorazowych materiałów zużywalnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących. Zamawiający zastrzega sobie również prawo niewykorzystania do 50% kwoty umownej brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu.
1.5 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktów stanowiących przedmiot umowy, na własny koszt oraz do ich wniesienia i rozładunku do miejsca i pomieszczeń, w których mieszczą się jednostki organizacyjne UJ CM, a określone w poszczególnych zamówieniach, niezależnie od wartości zamówienia.
1.6 Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy muszą wziąć pod uwagę, iż poszczególne dostawy będą realizowane do budynków, w których zlokalizowane są liczne jednostki organizacyjne Zamawiającego. Budynki rozmieszczone są na terenie całego miasta Krakowa, (m.in.: ul. Św. Anny, ul. M. Kopernika, ul. Grzegórzecka, ul. Łazarza, ul. Czysta, ul. Śniadeckich, ul. Botaniczna, ul. Bocheńska, ul. Skawińska, ul. Skarbowa, ul. Prądnicka, ul. Wielicka, ul. Jakubowskiego, ul. Lenartowicza, ul. Montelupich, oś. Złotej Jesieni, ul. Medyczna, ul. Michałowskiego, ul. Zamojskiego, ul. Podwale), oraz inne lokalizacje jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, zlokalizowane na terenie miasta Krakowa, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia. Liczba zamówień na terenie Polski albo Miasta Kraków na inny adres niż wskazane powyżej nie przekroczy 3 % liczby wszystkich zamówień.
1.7 Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować większą ilość zamawianych artykułów; zamówienia będą składane na bieżąco w ramach aktualnego zapotrzebowania danej jednostki organizacyjnej UJCM.
1.8 Transport przedmiotu zamówienia każdorazowo zapewnia na własny koszt Wykonawca (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia), a dostawa będzie realizowana sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego w sposób przewidziany w niniejszej SWZ przez daną jednostkę organizacyjną Zamawiającego.
1.9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawiera kalkulację cenową stanowiącą Załącznik A i/lub Załącznik B i/lub Załącznik C i/lub Załącznik D i/lub Załącznik E do Formularza oferty stanowiące integralną część SWZ (pliki w formacie Excel).
1.10 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia:
1.11 Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
1.12 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku (formularzu cenowym) ilości zamawianych jednorazowych materiałów zużywalnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących. Zamawiający zastrzega sobie również prawo niewykorzystania do 50% kwoty umownej brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu.
1.13 Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy muszą wziąć pod uwagę, iż poszczególne dostawy będą realizowane do budynków, w których zlokalizowane są liczne jednostki organizacyjne Zamawiającego. Budynki rozmieszczone są na terenie całego miasta Krakowa, (m.in.: ul. św. Anny, ul. M. Kopernika, ul. Grzegórzecka, ul. Łazarza, ul. Czysta, ul. Śniadeckich, ul. Botaniczna, ul. Bocheńska, ul. Skawińska,
ul. Skarbowa, ul. Prądnicka, ul. Wielicka, ul. Jakubowskiego, ul. Lenartowicza, ul. Montelupich, oś. Złotej Jesieni, ul. Medyczna, ul. Michałowskiego, ul. Zamojskiego, ul. Podwale), oraz inne lokalizacje jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, zlokalizowane na terenie miasta Krakowa. Liczba zamówień na terenie Polski albo Miasta Kraków na inny adres niż wskazane powyżej nie przekroczy 3 % liczby wszystkich zamówień,
1.14 Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnej dostawy własnym środkiem transportu oraz wniesienia produktów stanowiących przedmiot zamówienia, na własny koszt, w dni robocze tj. dni od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00 w terminie:
1.14.1 w zakresie części I max. do 14 dni roboczych *;
1.14.2 w zakresie części II max. do 14 dni roboczych *;
1.14.3 w zakresie części III max do 14 dni roboczych *;
1.14.4 w zakresie części IV max do 14 dni roboczych *;
1.1.4.5 w zakresie części V max do 14 dni roboczych *
od dnia złożenia zamówienia *warunek dodatkowo punktowany na wskazany w zamówieniu adres (do miejsc oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego).
1.15 Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
1.16 Termin zapłaty faktur za wykonane i odebrane przedmioty zamówienia ustala się na 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, która została wystawiona po odebraniu zamówienia bez zastrzeżeń.
1.17 W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych jednorazowych materiałów laboratoryjnych Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na produkt wolny od wad, na swój koszt, w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
1.18 W przypadku dostarczenia niekompletnej partii zamówienia lub z krótszym niż wymagany terminem ważności, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia brakującego asortymentu w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
1.19 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
1.20 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi.
1.21 Termin ważności jednorazowych materiałów laboratoryjnych w dacie dostawy nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
1.22 Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień: - za pośrednictwem drogi elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Zamówienia będą składane od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30.
1.23 Dostarczane artykuły (muszą posiadać oryginalne opakowanie producenta oraz muszą być konfekcjonowane w wymaganej ilości w jednym opakowaniu. Niedopuszczalnym jest dostarczenie kilku opakowań produktów w celu uzyskania wymaganej przez Zamawiającego ilości. Wymagana jest czytelna nazwa, termin ważności (lub pisemna deklaracja producenta o terminie ważności) na każdym opakowaniu, pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego.
1.24 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę na jego odpowiednik pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego, bez konieczności zmiany warunków umowy. Zmiana taka nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego powiadomienia drugiej strony.
1.25 Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego na bieżąco o wszelkich promocjach. Zamawiający w ramach realizacji umowy ma prawo do uzyskania obniżonej ceny na produkty opisane
w przedmiocie zamówienia na podstawie ofert promocyjnych/ kodów promocji itp. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych podanych w kalkulacji cenowej stanowiącej odpowiednio załącznik A i/lub załącznik B i/lub załącznik C i/lub załącznik D i/lub załącznik E do umowy w przypadku bieżących promocji stosowanych przez Wykonawcę na produkty objęte przedmiotem umowy.
1.26 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ oraz załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 15294,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny opisany jest w punkcie 17) SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie, do odpowiednio od jednej do pięciu części zamówienia:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów laboratoryjnych (butelki do hodowli komórkowych, płytki do hodowli komórkowych, pipety serologiczne, końcówki w worku, probówki safe- lock) dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie, odpowiednio od jednej do pięciu części zamówienia.
1.1 Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części.
1.1.1 W zakresie części I przedmiotem zamówienia jest dostawa butelek do hodowli komórkowych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.2 W zakresie części II przedmiotem zamówienia jest płytek do hodowli komórkowych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.3 W zakresie części III przedmiotem zamówienia jest dostawa pipet serologicznych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.4 W zakresie części IV przedmiotem zamówienia jest dostawa końcówek w worku dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1.5 W zakresie części V przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek safe- lock dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiot zamówienia może być finansowany lub współfinansowany w szczególności ze środków Unii Europejskiej lub innych środków, pozyskanych w ramach projektów lub umów bądź programów zewnętrznych albo grantów itp., zarówno obecnie realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, jak również realizowanych w przyszłości, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
1.4 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku (formularzu cenowym) ilości zamawianych jednorazowych materiałów zużywalnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących. Zamawiający zastrzega sobie również prawo niewykorzystania do 50% kwoty umownej brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu.
1.5 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktów stanowiących przedmiot umowy, na własny koszt oraz do ich wniesienia i rozładunku do miejsca i pomieszczeń, w których mieszczą się jednostki organizacyjne UJ CM, a określone w poszczególnych zamówieniach, niezależnie od wartości zamówienia.
1.6 Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy muszą wziąć pod uwagę, iż poszczególne dostawy będą realizowane do budynków, w których zlokalizowane są liczne jednostki organizacyjne Zamawiającego. Budynki rozmieszczone są na terenie całego miasta Krakowa, (m.in.: ul. Św. Anny, ul. M. Kopernika, ul. Grzegórzecka, ul. Łazarza, ul. Czysta, ul. Śniadeckich, ul. Botaniczna, ul. Bocheńska, ul. Skawińska, ul. Skarbowa, ul. Prądnicka, ul. Wielicka, ul. Jakubowskiego, ul. Lenartowicza, ul. Montelupich, oś. Złotej Jesieni, ul. Medyczna, ul. Michałowskiego, ul. Zamojskiego, ul. Podwale), oraz inne lokalizacje jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, zlokalizowane na terenie miasta Krakowa, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia. Liczba zamówień na terenie Polski albo Miasta Kraków na inny adres niż wskazane powyżej nie przekroczy 3 % liczby wszystkich zamówień.
1.7 Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować większą ilość zamawianych artykułów; zamówienia będą składane na bieżąco w ramach aktualnego zapotrzebowania danej jednostki organizacyjnej UJCM.
1.8 Transport przedmiotu zamówienia każdorazowo zapewnia na własny koszt Wykonawca (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia), a dostawa będzie realizowana sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego w sposób przewidziany w niniejszej SWZ przez daną jednostkę organizacyjną Zamawiającego.
1.9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawiera kalkulację cenową stanowiącą Załącznik A i/lub Załącznik B i/lub Załącznik C i/lub Załącznik D i/lub Załącznik E do Formularza oferty stanowiące integralną część SWZ (pliki w formacie Excel).
1.10 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia:
1.11 Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
1.12 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku (formularzu cenowym) ilości zamawianych jednorazowych materiałów zużywalnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących. Zamawiający zastrzega sobie również prawo niewykorzystania do 50% kwoty umownej brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu.
1.13 Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy muszą wziąć pod uwagę, iż poszczególne dostawy będą realizowane do budynków, w których zlokalizowane są liczne jednostki organizacyjne Zamawiającego. Budynki rozmieszczone są na terenie całego miasta Krakowa, (m.in.: ul. św. Anny, ul. M. Kopernika, ul. Grzegórzecka, ul. Łazarza, ul. Czysta, ul. Śniadeckich, ul. Botaniczna, ul. Bocheńska, ul. Skawińska,
ul. Skarbowa, ul. Prądnicka, ul. Wielicka, ul. Jakubowskiego, ul. Lenartowicza, ul. Montelupich, oś. Złotej Jesieni, ul. Medyczna, ul. Michałowskiego, ul. Zamojskiego, ul. Podwale), oraz inne lokalizacje jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, zlokalizowane na terenie miasta Krakowa. Liczba zamówień na terenie Polski albo Miasta Kraków na inny adres niż wskazane powyżej nie przekroczy 3 % liczby wszystkich zamówień,
1.14 Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnej dostawy własnym środkiem transportu oraz wniesienia produktów stanowiących przedmiot zamówienia, na własny koszt, w dni robocze tj. dni od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00 w terminie:
1.14.1 w zakresie części I max. do 14 dni roboczych *;
1.14.2 w zakresie części II max. do 14 dni roboczych *;
1.14.3 w zakresie części III max do 14 dni roboczych *;
1.14.4 w zakresie części IV max do 14 dni roboczych *;
1.1.4.5 w zakresie części V max do 14 dni roboczych *
od dnia złożenia zamówienia *warunek dodatkowo punktowany na wskazany w zamówieniu adres (do miejsc oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego).
1.15 Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
1.16 Termin zapłaty faktur za wykonane i odebrane przedmioty zamówienia ustala się na 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, która została wystawiona po odebraniu zamówienia bez zastrzeżeń.
1.17 W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych jednorazowych materiałów laboratoryjnych Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na produkt wolny od wad, na swój koszt, w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
1.18 W przypadku dostarczenia niekompletnej partii zamówienia lub z krótszym niż wymagany terminem ważności, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia brakującego asortymentu w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
1.19 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
1.20 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi.
1.21 Termin ważności jednorazowych materiałów laboratoryjnych w dacie dostawy nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
1.22 Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień: - za pośrednictwem drogi elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Zamówienia będą składane od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30.
1.23 Dostarczane artykuły (muszą posiadać oryginalne opakowanie producenta oraz muszą być konfekcjonowane w wymaganej ilości w jednym opakowaniu. Niedopuszczalnym jest dostarczenie kilku opakowań produktów w celu uzyskania wymaganej przez Zamawiającego ilości. Wymagana jest czytelna nazwa, termin ważności (lub pisemna deklaracja producenta o terminie ważności) na każdym opakowaniu, pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego.
1.24 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę na jego odpowiednik pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego, bez konieczności zmiany warunków umowy. Zmiana taka nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego powiadomienia drugiej strony.
1.25 Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego na bieżąco o wszelkich promocjach. Zamawiający w ramach realizacji umowy ma prawo do uzyskania obniżonej ceny na produkty opisane
w przedmiocie zamówienia na podstawie ofert promocyjnych/ kodów promocji itp. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych podanych w kalkulacji cenowej stanowiącej odpowiednio załącznik A i/lub załącznik B i/lub załącznik C i/lub załącznik D i/lub załącznik E do umowy w przypadku bieżących promocji stosowanych przez Wykonawcę na produkty objęte przedmiotem umowy.
1.26 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ oraz załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 19608,69 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny opisany jest w punkcie 17) SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie, do odpowiednio od jednej do pięciu części zamówienia:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.karty charakterystyki i/lub karty katalogowe i/lub prospekty i/lub foldery i/lub wydruki ze stron internetowych lub inne dokumenty, oświadczenia producenta albo jego autoryzowanego przedstawiciela, w języku polskim lub języku angielskim, w przypadku złożenia ww. dokumentów w innym języku niż polski i angielski Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą tłumaczenia na język polski, z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty (Załącznik A i/lub Załącznik B i/lub Załącznik C i/lub Załącznik D i/lub załącznik E ), odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. karty charakterystyki i/lub karty katalogowe i/lub prospekty i/lub foldery i/lub wydruki ze stron internetowych lub inne dokumenty, oświadczenia producenta albo jego autoryzowanego przedstawiciela, w języku polskim lub języku angielskim, w przypadku złożenia ww. dokumentów w innym języku niż polski i angielski Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą tłumaczenia na język polski, z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty (Załącznik A i/lub Załącznik B i/lub Załącznik C i/lub Załącznik D i/lub załącznik E ), odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ,
2. kalkulację cenową odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A i/lub Załącznik B i/lub Załącznik C i/lub Załącznik D i/lub Załącznik E do Formularza Oferty, zawierającą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy,
3. karty charakterystyki i/lub karty katalogowe i/lub prospekty i/lub foldery i/lub wydruki ze stron internetowych lub inne dokumenty, oświadczenia producenta albo jego autoryzowanego przedstawiciela, w języku polskim lub w języku angielskim, w przypadku złożenia ww. dokumentów w innym języku niż polski i angielski Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą tłumaczenia na język polski, z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu według specyfikacji jaka została zawarta w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty; (Załącznik A i/lub Załącznik B i/lub Załącznik C i/lub Załącznik D i/lub Załącznik E), odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia,
4. zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy – odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,
5. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy – Załącznik nr 4 do SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z punktem 12) SWZ Opis sposobu przygotowywania oferty, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z punktem 7) SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

6) Termin realizacji zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.
1. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od:
1.1 część I: od daty zawarcia umowy,
1.2 część II: nie wcześniej niż 12.09.2024*
1.3 część III: nie wcześniej niż 11.09.2024*
1.4 część IV: od daty zawarcia umowy
1.5 część V: nie wcześniej niż 26.05.2024*
lub do wyczerpania maksymalnej wartości brutto umowy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy w ramach kwoty, która pozostała do wykorzystania.
2. *Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do wcześniejszego rozpoczęcia wykonywania umowy przez niego w przypadku wygaśnięcia uprzedniej umowy na dostawę jednorazowych materiałów laboratoryjnych. Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o zmianie przedmiotowego terminu z tygodniowym wyprzedzeniem.
3. Dostawy przedmiotu umowy będą realizowane w zależności od potrzeb, na pisemne zapotrzebowanie Zamawiającego, maksymalnie do 14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, przesłane drogą elektroniczną w godzinach 7:30-15:30 ze wskazaniem miejsca dostawy, tj. nazwy jednostki organizacyjnej UJ CM i adresu.
4. Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.