Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00162419/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywna i kompleksowa usługa organizacji i obsługi SZKOLENIOWYCH WYJAZDÓW ZAGRANICZNYCH na kursy językowe kursy dydaktyczne oraz job shadowing dla pracowników PZPW w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385631788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romana Niedzielskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzpw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzpw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej nieposiadające osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna i kompleksowa usługa organizacji i obsługi SZKOLENIOWYCH WYJAZDÓW ZAGRANICZNYCH na kursy językowe kursy dydaktyczne oraz job shadowing dla pracowników PZPW w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e801780-d200-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061785/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowa organizacja wyjazdów zagranicznych do krajów UE wraz z transportem, zakwaterowaniem i wyżywieniem uczestników do wybranych miejsc oraz szkoleniem z zakresu kursów językowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program dla uczestników mobilności międzynarodowych w ramach projektu nr 2022-1-PL01-KA121-SCH-000062408, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, realizowanego w ramach Programu Erasmus+, Sektor Edukacja Szkolna2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162419
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3211/7/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Sukcesywna i kompleksowa usługa organizacji i obsługi szkoleniowych wyjazdów zagranicznych na kursy językowe1) Część I – kursy językowe- Włochy – liczba wyjazdów 5
- od kwietnia do czerwca 2023 rok– 5 wyjazdów (po 14 osób) – 70 osób łącznie
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w
sprawie zamówienia publicznego oraz Opis przedmiotu zamówienia, stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63511000-4 - Organizacja wycieczek
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 490000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Sukcesywna i kompleksowa usługa organizacji i obsługi szkoleniowych wyjazdów zagranicznych na kursy dydaktyczne2) Część II – Kursy dydaktyczne – Włochy – liczba wyjazdów 2
- od kwietnia do czerwca 2023 rok – 2 wyjazdy – (po 14 osób) 28 osób łącznie
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63511000-4 - Organizacja wycieczek
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 196000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Sukcesywna i kompleksowa usługa organizacji i obsługi szkoleniowych wyjazdów zagranicznych job shadowing3) Część III – job shadowing – Włochy -liczba wyjazdów 2
- od kwietnia do czerwca 2023 rok – 2 wyjazdy – (po 10 osób) 20 osób łącznie
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w
sprawie zamówienia publicznego oraz Opis przedmiotu zamówienia, stanowiące załączniki do SWZ.
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w
sprawie zamówienia publicznego oraz Opis przedmiotu zamówienia, stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63511000-4 - Organizacja wycieczek
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ww. postępowaniu w zakresie Części I, II oraz III Wykonawca Cristal Travelnet Sp z o.o., Ul. Wojska Polskiego 34, 19-300 Ełk, którego oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umów w sprawie zamówienia publicznego we wszystkich częściach zamówienia.
Oferta Wykonawcy Biuro Podróży Matteo Travel Anna Prokop – Wilk, Ul. Łukasiewicza 24, 35-604 Rzeszów została uprzednio odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ofertą najkorzystniejszą spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców we wszystkich trzech częściach zamówienia jest oferta Wykonawcy Sun&More Sp. z o.o., Ul. Madalińskiego 8/215, 70-101 Szczecin. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W zawiązku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie we wszystkich trzech częściach na podstawie:
art. 255 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zw. z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych, w myśl którego Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie oraz
art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ww. postępowaniu w zakresie Części I, II oraz III Wykonawca Cristal Travelnet Sp z o.o., Ul. Wojska Polskiego 34, 19-300 Ełk, którego oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umów w sprawie zamówienia publicznego we wszystkich częściach zamówienia.
Oferta Wykonawcy Biuro Podróży Matteo Travel Anna Prokop – Wilk, Ul. Łukasiewicza 24, 35-604 Rzeszów została uprzednio odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ofertą najkorzystniejszą spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców we wszystkich trzech częściach zamówienia jest oferta Wykonawcy Sun&More Sp. z o.o., Ul. Madalińskiego 8/215, 70-101 Szczecin. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W zawiązku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie we wszystkich trzech częściach na podstawie:
art. 255 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zw. z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych, w myśl którego Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie oraz
art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ww. postępowaniu w zakresie Części I, II oraz III Wykonawca Cristal Travelnet Sp z o.o., Ul. Wojska Polskiego 34, 19-300 Ełk, którego oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umów w sprawie zamówienia publicznego we wszystkich częściach zamówienia.
Oferta Wykonawcy Biuro Podróży Matteo Travel Anna Prokop – Wilk, Ul. Łukasiewicza 24, 35-604 Rzeszów została uprzednio odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ofertą najkorzystniejszą spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców we wszystkich trzech częściach zamówienia jest oferta Wykonawcy Sun&More Sp. z o.o., Ul. Madalińskiego 8/215, 70-101 Szczecin. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W zawiązku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie we wszystkich trzech częściach na podstawie:
art. 255 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zw. z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych, w myśl którego Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie oraz
art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa małej architektury dla zadania pn. "Strefa relaksu w parku miejskim na osiedlu Kmity"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 zadań
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem treningowych zestawów doszpikowych (3 zestawy)
- Remont pomieszczeń w budynku RCKiK w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14
- Wymiana centrali wentylacyjnej wraz z kompletną automatyką i agregatem skraplającym obsługującej aulę "P2"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Kompleksowe Ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Łukowa
- Świadczenie usług hotelowych dla zapewnienia zakwaterowania pacjentów leczonych ambulatoryjnie
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.