Og³oszenie z dnia 2021-10-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00320799/01 - Wynik z dnia 2021-12-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 1 w Kolnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO KOLNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669849
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-500
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrg@kolno.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.umkolno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 1 w Kolnie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3e687869-30cf-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00237514
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003209/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 1 w Kolnie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.um.kolno.wrotapodlasia.pl/616c955210c658b/rok_2021/modernizacja-szkoly-podstawowej-nr-1-w-kolnie.html?vid=11516573.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administrator, dane kontaktowe Gmina Miejska Kolno reprezentowana przez Burmistrza, ul. Wojska Polskiego 20, 18-500 Kolno, kontakt:
1) osobi¶cie lub na adres poczty elektronicznej: kolno@home.pl,
2) telefonicznie: (86) 278 94 30,
3) pisemnie: ul. Wojska Polskiego 20,18-500 Kolno.
Inspektor Ochrony Danych
W Gminie Miejskiej Kolno zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ:
1) za pomoc± poczty elektronicznej: iod@kolno.home.pl
Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych
Dane bêd± przetwarzane przez Gminê wy³±cznie w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie:
• art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO na podstawie Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. prawo zamówieñ publicznych
Dane bêd± przechowywane przez okres 4 lat od zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Odbiorcy danych
Dane mog± zostaæ udostêpnione osobom lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. prawo zamówieñ publicznych.
Prawa osoby, której dane dotycz±
Przys³uguj±ce prawa:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
Prawa nie maj±ce zastosowania:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 1 w Kolnie, a w szczególno¶ci:
1) wymiana posadzek,
2) wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej,
3) przebudowa sanitariatów,
4) remont pomieszczeñ,
5) modernizacja o¶wietlenia,
6) monta¿ o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
7) przebudowa instalacji C.O.
UWAGA
W budynku szko³y w trakcie wykonywania robót budowlanych prowadzone bêd± zajêcia lekcyjne dla dzieci, w zwi±zku z czym prace nale¿y prowadziæ z podzia³em budynku na czê¶ci zgodnie z za³±cznikiem graficznym o nazwie „Podzia³ na czê¶ci” (linia podzia³owa dzieli wszystkie kondygnacje w budynku). Po wykonaniu robót budowlanych w czê¶ci I Wykonawca mo¿e zacz±æ prowadziæ roboty budowlane w czê¶ci II. Wyj±tkiem mog± byæ jedynie roboty budowlane, które ze wzglêdu na specyfikê prac musz± byæ wykonywane jednocze¶nie. Takie roboty musz± byæ zg³oszone Dyrektorowi szko³y na co najmniej 5 dni przed ich rozpoczêciem. Przed rozpoczêciem robót budowlanych nale¿y oddzieliæ czê¶æ I od czê¶ci II budynku przegrod± uniemo¿liwiaj±c± przej¶cie ucz±cych siê dzieci na czê¶æ, na której prowadzone bêd± prace. Przegroda musi równie¿ zabezpieczyæ przed przedostawaniem siê py³u z prowadzonych prac.
2. Szczegó³owy zakres prac zosta³ ujêty w dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ oraz projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-24
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu. Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz± zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawcy.2. W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca powinien wykazaæ:
1) nale¿yte wykonanie przez Wykonawcê w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o warto¶ci wykonanych robót co najmniej 1 500 000,00 z³ brutto;
2) dysponowanie co najmniej:
- jedn± osob± przewidzian± do kierowania robotami budowlanymi posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci, zgodne z aktualnym stanem prawnym,
- jedn± osob± przewidzian± do kierowania robotami budowlanymi posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci, zgodne z aktualnym stanem prawnym,
- jedn± osob± przewidzian± do kierowania robotami budowlanymi posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci, zgodne z aktualnym stanem prawnym.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych (zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat (od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, z których wynikaæ bêdzie wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o warto¶ci wykonanych robót co najmniej 1 500 000,00 z³ brutto. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powy¿ej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
b) wykaz osób (zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, z którego wynikaæ bêdzie dysponowanie co najmniej:
- jedn± osob± przewidzian± do kierowania robotami budowlanymi posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci, zgodne z aktualnym stanem prawnym,
- jedn± osob± przewidzian± do kierowania robotami budowlanymi posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci, zgodne z aktualnym stanem prawnym,
- jedn± osob± przewidzian± do kierowania robotami budowlanymi posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci, zgodne z aktualnym stanem prawnym.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w kwocie –25.000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy tysiêcy).2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, z pó¼n. zm.).
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy
4. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy 85 8754 0004 0000 8341 2000 0060 z adnotacj± „Wadium – RG.271.5.2021”. Wniesienie wadium w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego bêdzie skuteczne z chwil± uznania tego rachunku bankowego kwot± wadium (je¿eli wp³yw ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego nast±pi przed up³ywem terminu sk³adania ofert).
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
10. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
11. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy zostanie odrzucona.
12. Zasady zwrotu wadium okre¶lone zosta³y w art. 98 ust. 1-5 ustawy.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Oferty z³o¿one wspólnie przez dwóch lub wiêcej Wykonawców bêd± musia³y spe³niæ nastêpuj±ce wymagania:1) oferta bêdzie podpisana w taki sposób, aby wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê ;
2) wszyscy Wykonawcy sk³adaj±cy wspólnie ofertê bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
3) jeden z Wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê zostanie ustanowiony jako pe³nomocnik, upowa¿niony do reprezentowania wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê w postêpowaniu albo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo);
4) dokumenty i o¶wiadczenia Wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê winny byæ z³o¿one zgodnie z cz. XXII ust. 2 SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci z uwzglêdnieniem art. 455 ustawy w formie aneksu do umowy, z zastrze¿eniem § 6 ust. 5.2. Istotne zmiany w umowie mog± dotyczyæ:
1) zmiany dokumentacji projektowej, o której mowa w § 2 ust. 2 wynikaj±cej z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy;
2) przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, niewynikaj±cego z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy w przypadku:
a) zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego;
b) szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych;
c) si³y wy¿szej;
d) zmiany dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1;
e) konieczno¶ci wykonania robót, o których mowa w § 8 ust. 9;
f) wyst±pienia okoliczno¶ci o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 1842 z pó¼n. zm.).;
g) przerwania robót z powodu konieczno¶ci wykonania prac saperskich, archeologicznych lub konserwatorskich.
3) zmiany zakresu robót, w przypadku zmiany dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1.
4) zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust. 2 w przypadku konieczno¶ci wykonania robót, o których mowa w pkt 3 oraz w § 8 ust. 13.
Podstaw± do zmiany wynagrodzenia, o której mowa w pkt 4, bêdzie sporz±dzony przez Wykonawcê i zaakceptowany przez Zamawiaj±cego kosztorys na roboty wynikaj±ce ze zmiany dokumentacji projektowej wed³ug cen okre¶lonych w kosztorysie ofertowym, a w przypadku ich braku w kosztorysie ofertowym na podstawie aktualnych ¶rednich cen rynkowych obowi±zuj±cych w miesi±cu, w którym kalkulacja jest sporz±dzana.
5) zmiany Harmonogramu w przypadku:
a) uzasadnionej konieczno¶ci zmiany terminów wykonania poszczególnych elementów robót,
b) uzasadnionej konieczno¶ci zmiany kolejno¶ci wykonania poszczególnych elementów robót;
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-04 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem ePUAP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-04 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-03
INNE PRZETARGI Z KOLNA
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2025/2026
- Wdro¿enie rozwi±zañ informatycznych w celu poprawienia cyberbezpieczeñstwa w Urzêdzie Gminy Kolno
- Budowa obiektów ma³ej architektury w miejscu publicznym w ramach rewitalizacji
wiêcej: przetargi w Kolnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Po¶cisze
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzêtu niezbêdnego do realizacji zadañ w sytuacjach kryzysowych"
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencja³u badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku (piêtra) placówki opiekuñczo - wychowawczej na ¿³obek
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Panki."
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





