eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A

1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.4.3.) Kod pocztowy: 10-950

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi4.ias.370000@mf.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237510

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00232653

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1)

Przed zmianą:
Kryteria są jednakowe dla każdej części zamówienia. Każda część zamówienia oceniana będzie oddzielnie.
1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1) Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu (C), obliczona i wskazana zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale 15 SWZ: 60 % (maksymalnie 60 pkt).
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:


najniższa cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto
spośród wszystkich ocenianych ofert
C = -------------------------------------------------------------------- x 60
cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto ocenianej oferty

C = ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu”

2) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części (G): 20 % (maksymalnie 20 pkt).
Oferta w kryterium okres gwarancji będzie punktowana następująco:

- 6 miesięcy -oferta otrzyma 0 pkt;
- 12 miesięcy - oferta otrzyma 10 pkt;
- 18 miesięcy - oferta otrzyma 20 pkt.

a) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.
b) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowo-cenowym poprzez zaznaczenie kwadratu, tj.:
6 miesięcy, 12 miesięcy, bądź 18 miesięcy.
c) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym okresu gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego i nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).
d) W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.

3) Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach:
a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (R1): 5 % (maksymalnie 5 pkt);
b) pozostałe części i materiały eksploatacyjne (R2): 15 %
(maksymalnie 15 pkt).
Razem rabat: 20 % (maksymalnie 20 pkt)



Oferta w kryterium rabatu będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

Wysokość rabatu (w punktach procentowych)
w ofercie badanej
R(1-2) = -------------------------------------------------------------- x … *
Najwyższa wysokość rabatu
(w punktach procentowych) spośród ofert badanych

R(1-2) – kryterium rabatu, obliczone oddzielnie dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

* odpowiednia waga (wartość procentowa), określona dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

Każde kryterium rabatowe zostanie obliczone oddzielnie.

2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta w wybranej przez niego części zamówienia w łącznej ocenie uzyska najwyższą ilość punktów, obliczanych według następującego wzoru:
P = C + G + R1 + R2

Gdzie P = łączna liczba punktów przyznana ofercie

Po zmianie:
Kryteria są jednakowe dla każdej części zamówienia. Każda część zamówienia oceniana będzie oddzielnie.
1.Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1)Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu (C), obliczona i wskazana zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale 15 SWZ: 60 % (maksymalnie 60 pkt).
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto
spośród wszystkich ocenianych ofert
C = ----------------------------------------------------- x 60
cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto ocenianej oferty
C = ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu”
2) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części (G): 20 % (maksymalnie 20 pkt).
Oferta w kryterium okres gwarancji będzie punktowana następująco:
- 6 miesięcy -oferta otrzyma 0 pkt;
- 12 miesięcy - oferta otrzyma 10 pkt;
- 18 miesięcy - oferta otrzyma 20 pkt.
a) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.b) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowo-cenowym poprzez zaznaczenie kwadratu, tj.: 6 miesięcy, 12 miesięcy, bądź 18 miesięcy.
c) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym okresu gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego i nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).d)W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.
3) Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach:
a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (R1): 5 % (maksymalnie 5 pkt).Oferta w grupie części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) będzie punktowana następująco:
- 1 % - oferta otrzyma 1 pkt - 2 % - oferta otrzyma 2 pkt - 3 % - oferta otrzyma 3 pkt - 4 % - oferta otrzyma 4 pkt - 5 % - oferta otrzyma 5 pkt
a) Wysokość udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) Wykonawca wpisuje w Dziale II ust. 3 pkt 1) w formularzu ofertowo-cenowym oddzielnie dla każdej części.
b) W przypadku braku wpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym wysokość udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO), Zamawiającego nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).c)W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż 5 % udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO), Zamawiający przyzna maksymalnie 5 punktów w tej grupie.b)pozostałe części i materiały eksploatacyjne (R2): 15 % (maksymalnie 15 pkt).
Oferta w grupie pozostałe części i materiały eksploatacyjne będzie punktowana następująco:
- 1 % - oferta otrzyma 1 pkt - 2 % - oferta otrzyma 2 pkt - 3 % - oferta otrzyma 3 pkt - 4 % - oferta otrzyma 4 pkt - 5 % - oferta otrzyma 5 pkt - 6 % - oferta otrzyma 6 pkt - 7 % - oferta otrzyma 7 pkt - 8 % - oferta otrzyma 8 pkt - 9 % - oferta otrzyma 9 pkt- 10 % - oferta otrzyma 10 pkt- 11 % - oferta otrzyma 11 pkt- 12 % - oferta otrzyma 12 pkt- 13 % - oferta otrzyma 13 pkt- 14 % - oferta otrzyma 14 pkt - 15 % - oferta otrzyma 15 pkt
a)Wysokość udzielonego rabatu na pozostałe części i materiały eksploatacyjne Wykonawca wpisuje w Dziale II ust. 3 pkt 2) w formularzu ofertowo-cenowym oddzielnie dla każdej części.
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca pozostała treść w Rozdziale 16 w SWZ. (Zmiana treści SWZ z dnia 29.05.2023r.)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2)

Przed zmianą:
Kryteria są jednakowe dla każdej części zamówienia. Każda część zamówienia oceniana będzie oddzielnie.
1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1) Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu (C), obliczona i wskazana zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale 15 SWZ: 60 % (maksymalnie 60 pkt).
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:


najniższa cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto
spośród wszystkich ocenianych ofert
C = -------------------------------------------------------------------- x 60
cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto ocenianej oferty

C = ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu”

2) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części (G): 20 % (maksymalnie 20 pkt).
Oferta w kryterium okres gwarancji będzie punktowana następująco:

- 6 miesięcy -oferta otrzyma 0 pkt;
- 12 miesięcy - oferta otrzyma 10 pkt;
- 18 miesięcy - oferta otrzyma 20 pkt.

a) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.
b) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowo-cenowym poprzez zaznaczenie kwadratu, tj.:
6 miesięcy, 12 miesięcy, bądź 18 miesięcy.
c) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym okresu gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego i nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).
d) W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.

3) Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach:
a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (R1): 5 % (maksymalnie 5 pkt);
b) pozostałe części i materiały eksploatacyjne (R2): 15 %
(maksymalnie 15 pkt).
Razem rabat: 20 % (maksymalnie 20 pkt)



Oferta w kryterium rabatu będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

Wysokość rabatu (w punktach procentowych)
w ofercie badanej
R(1-2) = -------------------------------------------------------------- x … *
Najwyższa wysokość rabatu
(w punktach procentowych) spośród ofert badanych

R(1-2) – kryterium rabatu, obliczone oddzielnie dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

* odpowiednia waga (wartość procentowa), określona dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

Każde kryterium rabatowe zostanie obliczone oddzielnie.

2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta w wybranej przez niego części zamówienia w łącznej ocenie uzyska najwyższą ilość punktów, obliczanych według następującego wzoru:
P = C + G + R1 + R2

Gdzie P = łączna liczba punktów przyznana ofercie

Po zmianie:
Kryteria są jednakowe dla każdej części zamówienia. Każda część zamówienia oceniana będzie oddzielnie.
1.Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1)Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu (C), obliczona i wskazana zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale 15 SWZ: 60 % (maksymalnie 60 pkt).
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto
spośród wszystkich ocenianych ofert
C = ----------------------------------------------------- x 60
cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto ocenianej oferty
C = ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu”
2) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części (G): 20 % (maksymalnie 20 pkt).
Oferta w kryterium okres gwarancji będzie punktowana następująco:
- 6 miesięcy -oferta otrzyma 0 pkt;
- 12 miesięcy - oferta otrzyma 10 pkt;
- 18 miesięcy - oferta otrzyma 20 pkt.
a) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.b) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowo-cenowym poprzez zaznaczenie kwadratu, tj.: 6 miesięcy, 12 miesięcy, bądź 18 miesięcy.
c) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym okresu gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego i nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).d)W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.
3) Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach:
a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (R1): 5 % (maksymalnie 5 pkt).Oferta w grupie części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) będzie punktowana następująco:
- 1 % - oferta otrzyma 1 pkt - 2 % - oferta otrzyma 2 pkt - 3 % - oferta otrzyma 3 pkt - 4 % - oferta otrzyma 4 pkt - 5 % - oferta otrzyma 5 pkt
a) Wysokość udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) Wykonawca wpisuje w Dziale II ust. 3 pkt 1) w formularzu ofertowo-cenowym oddzielnie dla każdej części.
b) W przypadku braku wpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym wysokość udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO), Zamawiającego nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).c)W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż 5 % udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO), Zamawiający przyzna maksymalnie 5 punktów w tej grupie.b)pozostałe części i materiały eksploatacyjne (R2): 15 % (maksymalnie 15 pkt).
Oferta w grupie pozostałe części i materiały eksploatacyjne będzie punktowana następująco:
- 1 % - oferta otrzyma 1 pkt - 2 % - oferta otrzyma 2 pkt - 3 % - oferta otrzyma 3 pkt - 4 % - oferta otrzyma 4 pkt - 5 % - oferta otrzyma 5 pkt - 6 % - oferta otrzyma 6 pkt - 7 % - oferta otrzyma 7 pkt - 8 % - oferta otrzyma 8 pkt - 9 % - oferta otrzyma 9 pkt- 10 % - oferta otrzyma 10 pkt- 11 % - oferta otrzyma 11 pkt- 12 % - oferta otrzyma 12 pkt- 13 % - oferta otrzyma 13 pkt- 14 % - oferta otrzyma 14 pkt - 15 % - oferta otrzyma 15 pkt
a)Wysokość udzielonego rabatu na pozostałe części i materiały eksploatacyjne Wykonawca wpisuje w Dziale II ust. 3 pkt 2) w formularzu ofertowo-cenowym oddzielnie dla każdej części.
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca pozostała treść w Rozdziale 16 w SWZ. (Zmiana treści SWZ z dnia 29.05.2023r.)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 3)

Przed zmianą:
Kryteria są jednakowe dla każdej części zamówienia. Każda część zamówienia oceniana będzie oddzielnie.
1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1) Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu (C), obliczona i wskazana zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale 15 SWZ: 60 % (maksymalnie 60 pkt).
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:


najniższa cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto
spośród wszystkich ocenianych ofert
C = -------------------------------------------------------------------- x 60
cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto ocenianej oferty

C = ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu”

2) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części (G): 20 % (maksymalnie 20 pkt).
Oferta w kryterium okres gwarancji będzie punktowana następująco:

- 6 miesięcy -oferta otrzyma 0 pkt;
- 12 miesięcy - oferta otrzyma 10 pkt;
- 18 miesięcy - oferta otrzyma 20 pkt.

a) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.
b) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowo-cenowym poprzez zaznaczenie kwadratu, tj.:
6 miesięcy, 12 miesięcy, bądź 18 miesięcy.
c) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym okresu gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego i nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).
d) W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.

3) Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach:
a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (R1): 5 % (maksymalnie 5 pkt);
b) pozostałe części i materiały eksploatacyjne (R2): 15 %
(maksymalnie 15 pkt).
Razem rabat: 20 % (maksymalnie 20 pkt)



Oferta w kryterium rabatu będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

Wysokość rabatu (w punktach procentowych)
w ofercie badanej
R(1-2) = -------------------------------------------------------------- x … *
Najwyższa wysokość rabatu
(w punktach procentowych) spośród ofert badanych

R(1-2) – kryterium rabatu, obliczone oddzielnie dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

* odpowiednia waga (wartość procentowa), określona dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

Każde kryterium rabatowe zostanie obliczone oddzielnie.

2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta w wybranej przez niego części zamówienia w łącznej ocenie uzyska najwyższą ilość punktów, obliczanych według następującego wzoru:
P = C + G + R1 + R2

Gdzie P = łączna liczba punktów przyznana ofercie

Po zmianie:
Kryteria są jednakowe dla każdej części zamówienia. Każda część zamówienia oceniana będzie oddzielnie.
1.Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1)Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu (C), obliczona i wskazana zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale 15 SWZ: 60 % (maksymalnie 60 pkt).
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto
spośród wszystkich ocenianych ofert
C = ----------------------------------------------------- x 60
cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto ocenianej oferty
C = ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu”
2) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części (G): 20 % (maksymalnie 20 pkt).
Oferta w kryterium okres gwarancji będzie punktowana następująco:
- 6 miesięcy -oferta otrzyma 0 pkt;
- 12 miesięcy - oferta otrzyma 10 pkt;
- 18 miesięcy - oferta otrzyma 20 pkt.
a) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.b) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowo-cenowym poprzez zaznaczenie kwadratu, tj.: 6 miesięcy, 12 miesięcy, bądź 18 miesięcy.
c) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym okresu gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego i nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).d)W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.
3) Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach:
a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (R1): 5 % (maksymalnie 5 pkt).Oferta w grupie części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) będzie punktowana następująco:
- 1 % - oferta otrzyma 1 pkt - 2 % - oferta otrzyma 2 pkt - 3 % - oferta otrzyma 3 pkt - 4 % - oferta otrzyma 4 pkt - 5 % - oferta otrzyma 5 pkt
a) Wysokość udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) Wykonawca wpisuje w Dziale II ust. 3 pkt 1) w formularzu ofertowo-cenowym oddzielnie dla każdej części.
b) W przypadku braku wpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym wysokość udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO), Zamawiającego nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).c)W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż 5 % udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO), Zamawiający przyzna maksymalnie 5 punktów w tej grupie.b)pozostałe części i materiały eksploatacyjne (R2): 15 % (maksymalnie 15 pkt).
Oferta w grupie pozostałe części i materiały eksploatacyjne będzie punktowana następująco:
- 1 % - oferta otrzyma 1 pkt - 2 % - oferta otrzyma 2 pkt - 3 % - oferta otrzyma 3 pkt - 4 % - oferta otrzyma 4 pkt - 5 % - oferta otrzyma 5 pkt - 6 % - oferta otrzyma 6 pkt - 7 % - oferta otrzyma 7 pkt - 8 % - oferta otrzyma 8 pkt - 9 % - oferta otrzyma 9 pkt- 10 % - oferta otrzyma 10 pkt- 11 % - oferta otrzyma 11 pkt- 12 % - oferta otrzyma 12 pkt- 13 % - oferta otrzyma 13 pkt- 14 % - oferta otrzyma 14 pkt - 15 % - oferta otrzyma 15 pkt
a)Wysokość udzielonego rabatu na pozostałe części i materiały eksploatacyjne Wykonawca wpisuje w Dziale II ust. 3 pkt 2) w formularzu ofertowo-cenowym oddzielnie dla każdej części.
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca pozostała treść w Rozdziale 16 w SWZ. (Zmiana treści SWZ z dnia 29.05.2023r.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.