eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi4.ias.370000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f5473ae-fabf-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110936/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Naprawy i przeglądy pogwarancyjne pojazdów służbowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy Marketplanet (https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl).
2. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie IAS Olsztyn; https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl
3. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy znajduje się w Rozdziale 10 w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarty w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarty w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.16.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – obejmująca 81 pojazdów użytkowanych w obszarze olsztyńskim (w tym 1 motocykl), wykazanych w załączniku nr 1A do projektowanych postanowień umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50115000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji motocykli

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria są jednakowe dla każdej części zamówienia. Każda część zamówienia oceniana będzie oddzielnie.
1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1) Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu (C), obliczona i wskazana zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale 15 SWZ: 60 % (maksymalnie 60 pkt).
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:


najniższa cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto
spośród wszystkich ocenianych ofert
C = -------------------------------------------------------------------- x 60
cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto ocenianej oferty

C = ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu”

2) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części (G): 20 % (maksymalnie 20 pkt).
Oferta w kryterium okres gwarancji będzie punktowana następująco:

- 6 miesięcy -oferta otrzyma 0 pkt;
- 12 miesięcy - oferta otrzyma 10 pkt;
- 18 miesięcy - oferta otrzyma 20 pkt.

a) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.
b) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowo-cenowym poprzez zaznaczenie kwadratu, tj.:
6 miesięcy, 12 miesięcy, bądź 18 miesięcy.
c) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym okresu gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego i nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).
d) W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.

3) Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach:
a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (R1): 5 % (maksymalnie 5 pkt);
b) pozostałe części i materiały eksploatacyjne (R2): 15 %
(maksymalnie 15 pkt).
Razem rabat: 20 % (maksymalnie 20 pkt)



Oferta w kryterium rabatu będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

Wysokość rabatu (w punktach procentowych)
w ofercie badanej
R(1-2) = -------------------------------------------------------------- x … *
Najwyższa wysokość rabatu
(w punktach procentowych) spośród ofert badanych

R(1-2) – kryterium rabatu, obliczone oddzielnie dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

* odpowiednia waga (wartość procentowa), określona dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

Każde kryterium rabatowe zostanie obliczone oddzielnie.

2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta w wybranej przez niego części zamówienia w łącznej ocenie uzyska najwyższą ilość punktów, obliczanych według następującego wzoru:
P = C + G + R1 + R2

Gdzie P = łączna liczba punktów przyznana ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach: a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (5 pkt); b) pozostałe części i materiały eksploatacyjne (15 pkt).

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – obejmująca 32 pojazdy użytkowane w obszarze elbląskim, wykazane w załączniku nr 1B do projektowanych postanowień umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50115000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji motocykli

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria są jednakowe dla każdej części zamówienia. Każda część zamówienia oceniana będzie oddzielnie.
1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1) Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu (C), obliczona i wskazana zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale 15 SWZ: 60 % (maksymalnie 60 pkt).
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:


najniższa cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto
spośród wszystkich ocenianych ofert
C = -------------------------------------------------------------------- x 60
cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto ocenianej oferty

C = ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu”

2) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części (G): 20 % (maksymalnie 20 pkt).
Oferta w kryterium okres gwarancji będzie punktowana następująco:

- 6 miesięcy -oferta otrzyma 0 pkt;
- 12 miesięcy - oferta otrzyma 10 pkt;
- 18 miesięcy - oferta otrzyma 20 pkt.

a) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.
b) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowo-cenowym poprzez zaznaczenie kwadratu, tj.:
6 miesięcy, 12 miesięcy, bądź 18 miesięcy.
c) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym okresu gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego i nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).
d) W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.

3) Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach:
a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (R1): 5 % (maksymalnie 5 pkt);
b) pozostałe części i materiały eksploatacyjne (R2): 15 %
(maksymalnie 15 pkt).
Razem rabat: 20 % (maksymalnie 20 pkt)



Oferta w kryterium rabatu będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

Wysokość rabatu (w punktach procentowych)
w ofercie badanej
R(1-2) = -------------------------------------------------------------- x … *
Najwyższa wysokość rabatu
(w punktach procentowych) spośród ofert badanych

R(1-2) – kryterium rabatu, obliczone oddzielnie dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

* odpowiednia waga (wartość procentowa), określona dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

Każde kryterium rabatowe zostanie obliczone oddzielnie.

2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta w wybranej przez niego części zamówienia w łącznej ocenie uzyska najwyższą ilość punktów, obliczanych według następującego wzoru:
P = C + G + R1 + R2

Gdzie P = łączna liczba punktów przyznana ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach: a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (5 pkt); b) pozostałe części i materiały eksploatacyjne (15 pkt)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – obejmująca 19 pojazdów użytkowanych w obszarze ełckim, wykazanych w załączniku nr 1C do projektowanych postanowień umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50115000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji motocykli

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria są jednakowe dla każdej części zamówienia. Każda część zamówienia oceniana będzie oddzielnie.
1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1) Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu (C), obliczona i wskazana zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale 15 SWZ: 60 % (maksymalnie 60 pkt).
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:


najniższa cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto
spośród wszystkich ocenianych ofert
C = -------------------------------------------------------------------- x 60
cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto ocenianej oferty

C = ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu”

2) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części (G): 20 % (maksymalnie 20 pkt).
Oferta w kryterium okres gwarancji będzie punktowana następująco:

- 6 miesięcy -oferta otrzyma 0 pkt;
- 12 miesięcy - oferta otrzyma 10 pkt;
- 18 miesięcy - oferta otrzyma 20 pkt.

a) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.
b) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowo-cenowym poprzez zaznaczenie kwadratu, tj.:
6 miesięcy, 12 miesięcy, bądź 18 miesięcy.
c) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym okresu gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego i nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).
d) W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.

3) Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach:
a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (R1): 5 % (maksymalnie 5 pkt);
b) pozostałe części i materiały eksploatacyjne (R2): 15 %
(maksymalnie 15 pkt).
Razem rabat: 20 % (maksymalnie 20 pkt)



Oferta w kryterium rabatu będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

Wysokość rabatu (w punktach procentowych)
w ofercie badanej
R(1-2) = -------------------------------------------------------------- x … *
Najwyższa wysokość rabatu
(w punktach procentowych) spośród ofert badanych

R(1-2) – kryterium rabatu, obliczone oddzielnie dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

* odpowiednia waga (wartość procentowa), określona dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

Każde kryterium rabatowe zostanie obliczone oddzielnie.

2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta w wybranej przez niego części zamówienia w łącznej ocenie uzyska najwyższą ilość punktów, obliczanych według następującego wzoru:
P = C + G + R1 + R2

Gdzie P = łączna liczba punktów przyznana ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach: a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (5 pkt); b) pozostałe części i materiały eksploatacyjne (15 pkt)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dysponują osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług napraw i przeglądów, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w danej lokalizacji, które to osoby posiadają wykształcenie co najmniej zawodowe w kierunku mechaniki pojazdów samochodowych oraz prawo jazdy kat. B, przy czym muszą to być :
– co najmniej 3 osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w części 1 zamówienia (obszar olsztyński), z których co najmniej 1 osoba posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu mechanika samochodowego;
– co najmniej 2 osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w części 2 zamówienia (obszar elbląski), z których co najmniej 1 osoba posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu mechanika samochodowego;
– co najmniej 1 osoba, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia w części 3 zamówienia (obszar ełcki), z których co najmniej 1 osoba posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu mechanika samochodowego.

W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wykonawca winien dysponować odpowiednią ilością osób dla każdej z lokalizacji odrębnie. Do ilości tej wlicza się również właściciela warsztatu, przy czym właściciel może przypisać siebie wyłącznie do jednej lokalizacji (części zamówienia).

b) dysponują w jednej lokalizacji:
– diagnostyką komputerową,
– urządzeniem do sprawdzania geometrii zawieszenia,
– stanowiskami obsługowymi posiadającymi kanał najazdowy i/lub windę/podnośnik do podnoszenia pojazdu, przy czym stanowisk tych musi być minimum 2 – dla części 1 zamówienia (obszar olsztyński), minimum 2 dla części 2 zamówienia (obszar elbląski), minimum 1 – dla części 3 zamówienia (obszar ełcki), a ponadto stanowiska te muszą być zawsze dostępne dla zamawiającego (pierwszeństwo w dostępie).

W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wykonawca winien dysponować odpowiednią ilością stanowisk dla każdej z lokalizacji odrębnie.
3. Pozostała treść w Rozdziale 7 w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenie Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 9 ust. 1 pkt 1 SWZ w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
Informacje zawarte w Wykazie osób muszą umożliwiać ocenę warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4) ppkt a) SWZ – odpowiednio do wybranej przez wykonawcę części zamówienia. Wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Wykaz należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. 3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Informacje zawarte w Wykazie muszą umożliwiać ocenę warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4) ppkt b) SWZ – odpowiednio do wybranej przez wykonawcę części zamówienia. Wzór Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę wraz z załącznikami stanowią:
1) formularz ofertowo - cenowy – Załącznik nr 2 do SWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SWZ;
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez
Wykonawców wspólne ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (w przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu - wg. własnego wzoru).
2. Jeżeli dotyczy, oświadczenia określone w Rozdziale 9 ust. 1 i 2.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w przypadku:
1) zmiany ilości i rodzaju pojazdów objętych umową, w tym zmniejszenie lub zwiększenie taboru pojazdów, wskutek np.: wygaśnięcia obecnie obowiązujących gwarancji, zbycia, likwidacji pojazdu, zmiany miejsca użytkowania pojazdu itp., pod warunkiem zachowania cen jednostkowych, wysokości rabatów oraz nieprzekroczenia ogólnej wartości umowy. Zamawiający będzie na bieżąco powiadamiał Wykonawcę o zaistniałych zmianach. Zmiany te nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy;
2) zmiany lokalizacji warsztatu na inną niż pierwotnie zadeklarowana w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że nowy warsztat będzie oddalony od granic administracyjnych miasta Olsztyna/Elbląga/Ełku* nie dalej niż 5 km, a zmiana ta nie spowoduje zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy;
3) zmiany stawki podatku VAT – w takiej sytuacji wartość brutto wynagrodzenia Wykonawcy będzie obliczana z uwzględnieniem nowej stawki podatku;
2. Z zastrzeżeniem ust. 3, zgodnie z art. 439 ust. 1 i 2 Pzp, wynagrodzenie Wykonawcy w zakresie ceny za 1 roboczogodzinę może ulec zmianie w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy, według poniższych zasad:
1) Strony mogą wnioskować o zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w zakre-sie zmiany ceny za 1 roboczogodzinę w związku ze materiałów lub kosztów związa-nych z realizacją umowy po upływie 6 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy oraz nie częściej, niż po upływie kolejnych 6 miesięcy, licząc od dnia zawarcia aneksu zmieniającego wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
2) wynagrodzenie Wykonawcy w zakresie stawki za 1 roboczogodzinę zostanie odpo-wiednio zmienione (zmniejszone lub zwiększone) o wysokość wynikającą ze średnio-rocznego wskaźnika wzrostu (spadku) cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszonego w komunikacie Prezesa GUS w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski” w terminie do 31 stycznia roku następnego za poprzedni rok kalendarzowy - dalej jako: "wskaźnik GUS";
3) Strony mogą wnioskować o zmianę wysokości stawki za 1 roboczogodzinę w przy-padku, gdy wysokość średniorocznego wskaźnika GUS wynosi co najmniej 2%;
4) maksymalna dopuszczalna wartość zmiany wynagrodzenia w zakresie stawki za 1 ro-boczogodzinę, w efekcie zastosowania postanowień § 10 ust. 2 pkt 1 – 3 wynosi 15 % ceny za 1 roboczogodzinę, o której mowa w 6 ust. 1 pkt 2 umowy;
5) Zmiana wynagrodzenia wchodzi w życie 1-go dnia miesiąca następującego po dniu złożenia wniosku;
6) W przypadku zmiany wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia w związku ze zmianą cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy, jeżeli spełnio-ne są warunki określone w art. 439 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca niezwłocznie do-kona odpowiedniej zmiany wynagrodzenia Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, pod rygorem zapłaty kary umownej, o której mowa w § 8 ust. 1 pkt 7.
3. Waloryzacją, o której mowa w ust. 2 nie są objęte ceny materiałów eksploatacyjnych i części, które są ustalane na podstawie aktualnych cen katalogowych kontrahentów Wykonawcy dostarczających mu ww. asortyment, z uwzględnieniem rabatów udzielonych Zamawiającemu.
4. Pozostałe zmiany umowy mogą być wprowadzone wyłącznie w oparciu o art. 455 ustawy Pzp oraz przepisy ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t. j. Dz. U. 2021, poz. 2095).
5. Zamawiający informuje, iż treść znajduje się w par. 10 projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.