eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kikół › Przebudowa drogi gminnej Nr 170112C w miejscowości Wolęcin



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Nr 170112C w miejscowości Wolęcin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kikół

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Kikół

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-620

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 2894670

1.5.8.) Numer faksu: 54 2894670

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kikol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kikol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kikol

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej Nr 170112C w miejscowości Wolęcin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5502b05-018b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001656/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi gminnej Nr 170112C w miejscowości Wolęcin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155954/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.TP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 941604,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej Nr 170112C w miejscowości Wolęcin”. Planowana do przebudowy jest droga gminna, która przebiega przez teren gminy Kikół, w miejscowości Wolęcin. Inwestycja zakłada doprowadzenie stanu technicznego istniejącej nawierzchni jezdni drogi gminnej do wymogów Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. 2016 poz. 124) oraz podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego.
1. Zagospodarowanie obejmuje:
• Przebudowę jezdni od 0+000 do 0+900 o długości 900 mb;
• Pobocze o szerokości 0,75 m;
• Prawa strona od km 0+000 do 0+900 o długości 900 m
• Lewa strona od km 0+000 do 0+900 o długości 900 m
• Odwodnienie – rów odwodnieniowy na całym odcinku tj. 900 mb
• Przebudowę zjazdów do posesji
2. Projekt zakłada następujące parametry drogi:
• Przekrój dla klasy dróg D (dojazdowa);
• Kategoria ruchu KR1
• Prędkość projektowana 30 km/h
• Szerokość jezdni – 5,0 m;
• Szerokość pasa ruchu 2,50 m;
• Szerokość pobocza 0,75 m po każdej ze stron.
3.Projektowana konstrukcja:
a) Konstrukcja jezdni od km 0+000 do km 0+535
• Warstwa nawierzchni betonowego asfaltowego AC 11S o grubości 5 cm
• Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 11W w ilości 150 kg/m2 nie mniej jednak o grubości 3 cm
• Istniejąca nawierzchnia jako podbudowa
b) Konstrukcja jezdni od km 0+535 do km 0+900
• Warstwa nawierzchni betonu asfaltowego AC 11S o grubości 3 cm
• Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 11W o grubości 3 cm
• Warstwa górna podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010 r E≥ 140Mpa Io ≤2,20 o grubości 8 cm
• Warstwa dolna podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010 r E≥ 140Mpa IO≤ 2,20 o grubości 15 cm
• Warstwa odsączająca o grubości 10 cm
• Istniejąca nawierzchnia jako podbudowa
c) Konstrukcja zjazdów
• Warstwa nawierzchni betonu asfaltowego AC 11 S o grubości 5 cm
• Podbudowa z KŁSM WG WT 4 Z 2010 r. o grubości 23 cm
• Warstwa odcinająca z pasku grubości 10 cm
• Podłoże gruntowe wyprofilowane i zagęszczone
Powyższe wymagania i wytyczne nie wyczerpują i nie ograniczają obowiązków prac czynności koniecznych do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.

1. Elementy robót nieujęte w kosztorysie ofertowym lub nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej, Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu, ww. dotyczy również robót nieujętych w przedmiarze robót a wynikających wprost z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i SWZ. Przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako dokumentację pomocniczą w celu oszacowania zaoferowanej ceny. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
2. W przypadku ewentualnych niezgodności Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót z Projektem Wykonawczym, dokumentem nadrzędnym jest Projekt Wykonawczy.
3. Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. Zamawiający zapłaci jedynie za elementy określone wprost w umowie i wykonane zgodnie z jej zapisami.
4. Rozliczenie za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktury: Zamawiający przewiduje rozliczenie częściowe zamówienia po wykonaniu 60 % robót budowlanych i odebranych przez Inspektora Nadzoru i przedstawiciela Zamawiającego. Faktura będzie wystawiona na podstawie protokołu częściowego wykonania robót budowlanych potwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego i przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zapłaci należność przelewem na rachunek bankowy wykonawcy, w terminie do 30 dni, licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury. Zamawiający przewiduje odbiór w/w prac do dnia 29 kwietnia 2022 roku. Następną fakturę Wykonawca zobowiąże się wystawić po zakończeniu całości robót, na podstawie protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót podpisanego przez inspektora nadzoru i przedstawiciela Zamawiający zapłaci należność przelewem na rachunek bankowy wykonawcy, w terminie do 30 dni, licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury wraz z załącznikami jw.
5. Rozwiązania równoważne
1) W dokumentacji projektowej, opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, wówczas, to zgodnie z art. 101 ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego. W takiej sytuacji, wykonawca wykazuje, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych należy zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego, czy zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 641573,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 641573,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 641573,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 466-01-28-889

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Lipno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-600

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 641573,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.