Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00226894/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
- 2025/BZP 00241867/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-21
- 2025/BZP 00245874/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-23
- 2025/BZP 00327087/01 - Wynik z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stryszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stryszowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357002838
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Stryszów 557
1.4.2.) Miejscowość: Stryszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-146
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sgzoz-stryszow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sgzoz-stryszow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotne
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237404
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00226894
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 10, Część zamówienia nr 10) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 11, Część zamówienia nr 11) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 12, Część zamówienia nr 12) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 13, Część zamówienia nr 13) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 14, Część zamówienia nr 14) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 15, Część zamówienia nr 15) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 16, Część zamówienia nr 16) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 17, Część zamówienia nr 17) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 18, Część zamówienia nr 18) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 19, Część zamówienia nr 19) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 20, Część zamówienia nr 20) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 21, Część zamówienia nr 21) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 9, Część zamówienia nr 9) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-20 12:00
Po zmianie:
2025-05-22 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-20 12:30
Po zmianie:
2025-05-22 12:30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa włókna do lasera holmowego, materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej - 76/TP/2025
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu do laboratorium wraz z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
- Dostawa materiałów ortopedycznych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - III.
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie"
- "Dostawa asortymentu do magazynu gospodarczego Szpitala św. Anny w Miechowie - powtórka."
- Dostawa sprzętu medycznego dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie w podziale na 2 części (Autoklaw i aparat do drenażu limfatycznego)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.