Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00174606/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
- 2022/BZP 00192134/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa urządzeń do radiołączności na potrzeby GOPR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000706869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 65
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gopr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gopr.pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasięgu ogólnokrajowym
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
niesienie pomocy osobom, których zdrowie lub życie jest zagrożone , udzielanie pomocy ofiarom klęsk żywiołowych, katastrof, wypadków i innych zdarzeń losowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa urządzeń do radiołączności na potrzeby GOPR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-412da1ed-db57-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174606/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.dz. 107/I/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do radiołączności na potrzeby Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, w ramach synchronizacji i bieżącego utrzymania systemów łączności używanych w ratownictwie górskim, wg poniższych wymogów :
I. Zestawy retransmisyjne wg poniższej konfiguracji - 7 kompletów
1. Przemiennik
2. Duplekser wraz z zestawem montażowym
3. Moduł zasilania awaryjnego
4. Obudowa rack oraz okablowanie wewnętrzne
5. Antena bazowa
6. Zapewnienie co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczane urządzenia świadczonej w miejscu zainstalowania tj. na terenie jednej z 7 Grup Regionalnych GOPR, chyba że niezbędne będzie naprawa sprzętu w siedzibie producenta lub autoryzowanym przez niego punkcie serwisowym - wówczas koszt transportu do i z naprawy pokrywa Wykonawca
II. Urządzenia przenośne i akcesoria
1. Radiotelefon cyfrowy nasobny wraz z akumulatorem - 49 sztuk
2. Dodatkowy akumulator - 42 sztuk
3. Mikrofonogłośnik - 35 sztuk
4. Ładowarka wielopozycyjna - 7 sztuk
5. Zapewnienie co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczane urządzenia.
III. Radioserwer wraz oprogramowaniem dyspozytorskim
1. Radioserwer - 7 sztuk
2. Oprogramowanie dyspozytorskie - 7 sztuk
3. Zapewnienie co najmniej 24 miesięcznej gwarancji - świadczonej w miejscu zainstalowania tj. na terenie jednej z 7 Grup Regionalnych GOPR, chyba że niezbędne będzie naprawa sprzętu w siedzibie producenta lub autoryzowanym przez niego punkcie serwisowym - wówczas koszt transportu do i z naprawy pokrywa Wykonawca, przy czym:
i. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację gwarancyjną - do końca następnego dnia roboczego.
ii. W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 48 godzin, zamawiającemu musi zostać dostarczony komputer zastępczy.
iii. Naprawy gwarancyjne urządzeń muszą być realizowane przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta.
Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia - jest zawarty w zał. nr 1 do swz.
2. OPIS SYSTEMU ŁĄCZNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO
Obecnie w Górskim Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowym użytkowany jest system łączności zbudowany na przemiennikach firmy Motorola DR3000/SLR5500. Wykorzystywany system MOTOTRBO z cyfrową funkcją IP Site Connect umożliwia użytkownikom prowadzenie korespondencji z miejsc oddalonych od siebie. W użyciu są radiotelefony DM/DP 4xxx, działające w zakresie częstotliwości VHF 136-174 MHz, stosowany typ wokodera cyfrowego AMBE +2. 1.1. Obsługa wysyłania i odbioru wiadomości tekstowych radiotelefonów odbywa się w trybie cyfrowym w standardzie DMR TDMA. System operacyjny zainstalowany na komputerze radioserwera powinien być zgodny z platformą Windows, która jest powszechnie wykorzystywana na komputerach dyspozytorskich GOPR. Zachowanie ww. zgodności podyktowane jest utrzymaniem jednolitego standardu obsługi urządzeń komputerowych w prowadzenia operacji dyspozytorskich. Konieczność równoległej pracy na różnych systemach operacyjnych w sposób znaczący ograniczna sprawność operacji wykonywanych przez ratowników GOPR.
Wykonawca realizując zamówienie, zapewni pełną kompatybilność dostarczanych urządzeń z pracującym już systemem i potwierdzi tą kompatybilność w formie pisemnego oświadczenia.
3. Miejsce dostawy: dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy do siedziby Grup Regionalnych GOPR wg podziału przedstawionego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, na podane niżej adresy:
1) Grupa Beskidzka ul. Dębowa 2, 43-370 Szczyrk
2) Grupa Bieszczadzka ul. Mickiewicza 49, 38-500 Sanok
3) Grupa Jurajska Podlesice 5, 42-425 Kroczyce
4) Grupa Karkonoska ul. Sudecka 79, 58-500 Jelenia Góra
5) Grupa Krynicka ul. Halna 18, 33-380 Krynica-Zdrój
6) Grupa Podhalańska al. 1000-lecia 1, 34-700 Rabka-Zdrój
7) Grupa Sudecka ul. Poznańska 6, 58-303 Wałbrzych
4. Zamawiający informuje, że jeśli przedmiot zamówienia określony w specyfikacji warunków zamówienia ( w zał. nr 1 do swz) opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Ewentualne wskazanie tych informacji przez Zamawiającego ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Każdorazowo, gdy wskazana jest, w niniejszej SWZ lub załączniku nr 1 do SWZ, taka informacja, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważny”. Za kryterium uznania bądź nieuznania przez Zamawiającego równoważności oferowanego produktu względem produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uważa się przy tym istotne cechy produktu opisane w niniejszej SWZ. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały, produkty, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia winien dołączyć do oferty podać ich równoważniki wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych materiałów. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
5. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania publicznego pod tytułem „Zakup i wyposażenie ratowników górskich GOPR w sprzęt i ekwipunek ratowniczy w celu prawidłowej realizacji działań z zakresu ratownictwa górskiego”, finansowanego ze środków otrzymanych z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32570000-9 - Urządzenia łączności
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32552420-7 - Przemienniki częstotliwości
32236000-6 - Radiotelefony
48820000-2 - Serwery
30231200-9 - Konsole
48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399460,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399460,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399460,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TELTRONIK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7492105411
7.3.3) Ulica: ul. USTRONIE 18
7.3.4) Miejscowość: KĘDZIERZYN-KOŹLE
7.3.5) Kod pocztowy: 47-206
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399460,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup detektora cyfrowego DR do obrazowania kości długich wraz z modyfikacją stacjonarnego aparatu rentgenowskiego
- Poszlaki - usługa edukacyjna
- Dostawa samochodu służbowego dla Straży Miejskiej w Zakopanem
- Dostawa koszulek z nadrukiem do dalszej odsprzedaży
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1 Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem Zadanie 2 - Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS, UPS RACK)
- Dostawa sprzętu IT dla Centrum Medycznego w Radzyminie. ZNAK SPRAWY: 2025/3/ZP
- "Dostawa serwera, macierzy dyskowej, zasilaczy awaryjnych i dysków do urządzenia NAS dla Gminy w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Susiec""
- zakup systemu do backupu danych wykorzystujący deduplikację oraz serwera pod migrujące profile w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
- Zakup serwerów dla klastra Windows. Zakup licencji oprogramowania Windows Server Datacenter
więcej: Konsole »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.