eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa BTSL



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa BTSL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa BTSL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48f7b67b-2824-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014768/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.32 Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa BTSL

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr POWR.03.05.00-00-Z001/18 „Zintegrowany program wsparcia Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni - II edycja” Zadanie 3, Podzadanie 13 oraz Zadanie 4, Podzadanie 19 szczegółowego budżetu

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226424/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 57/ZP/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych
oraz opracowanie skryptu do zajęć z przedmiotu Prawo celne i przewozowe wymiarze 60 godzin (20 godzin wykładów i 40 godzin ćwiczeń.
a. Termin realizacji zamówienia: zajęcia przewidziane są do realizacji w okresie od podpisa-nia umowy z wykonawcą do 31.01.2022 r.
b. Ostateczny termin realizacji zajęć nie może przekroczyć terminu 31.01.2022 r.
c. Zamawiający wyznacza termin szkolenia i podaje go do wiadomości Wykonawcy mini-mum 14 dni przed jego rozpoczęciem;
d. Wymagany termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony, na wniosek Wykonawcy, minimum 7 dni przed jego realizacją, po pisemnej zgodzie Zamawiającego (minimum ma-il);
• Liczba Uczestników/czek: ok 18 Uczestników/Uczestniczek
• Zajęcia będą prowadzone w języku polskim w trybie stacjonarnym lub zdalnym,
w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych do-tyczących sytuacji epidemiologicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora
w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Zajęcia kończą się zaliczeniem z oceną lub egzaminem.
• Skrypt należy opracować w języku polskim, zarówno w formie elektronicznej jak
i drukowanej, 1 skrypt = 2 arkusze x (min.) 20 stron formatu A4, wykonawca dostarczy go zamawiającemu w formie elektronicznej oraz drukowanej w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80330000-6 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 16000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu Bezpieczeństwo w procesach spedycyjnych wymiarze 25 godzin (25 godzin ćwiczeń).
• Materiały szkoleniowe muszą być oznakowane zgodnie z zasadami promocji
i oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Roz-wój na lata 2014-2020. Niezbędne logotypy dostarczy Wykonawcy Zamawiający.
• Terminy i forma realizacji zamówienia.
a. Termin realizacji zamówienia: zajęcia przewidziane są do realizacji w okresie
od podpisania umowy z wykonawcą do 31.01.2022 r.
b. Ostateczny termin realizacji zajęć nie może przekroczyć terminu 31.01.2022 r.
c. Zamawiający wyznacza termin szkolenia i podaje go do wiadomości Wykonawcy mini-mum 14 dni przed jego rozpoczęciem;
d. Wymagany termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony, na wniosek Wykonawcy, minimum 7 dni przed jego realizacją, po pisemnej zgodzie Zamawiającego (minimum ma-il);
• Liczba Uczestników/czek: ok 18 Uczestników/Uczestniczek
• Zajęcia będą prowadzone w języku polskim w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji
i ograniczeń państwowych do-tyczących sytuacji epidemiologicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Zajęcia kończą się zaliczeniem z oceną lub egzaminem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80330000-6 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono jedną ofertę, która nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego (oferta nie została podpisana przez Wykonawcę).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15400 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono jedną ofertę, która nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego (oferta nie została podpisana przez Wykonawcę).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.