eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłobuckOdbiór odpadów medycznych i żywnościowych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku



Ogłoszenie z dnia 2025-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów medycznych i żywnościowych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 5 C

1.5.2.) Miejscowość: Kłobuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343172206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zozklobuck.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zozklobuck.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=cef86b7f-e053-4f68-979a-c21fe0969800

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów medycznych i żywnościowych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e71391fd-4abb-433e-ae69-c443828676eb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00127526/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa odbioru odpadów medycznych i żywnościowych ( 24 m-ce)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212385

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.380/4/2025 ZP.260.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 375000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i utylizację odpadów medycznych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku oraz odbiór, transport i utylizację odpadów żywnościowych ze Szpitala Rejonowego w Kłobucku oraz Szpitala Rejonowego w Krzepicach, zgodnie z załącznikiem stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ –tj. Formularz asortymentowo-cenowy. Opis wymagań.
2. Każdorazowe przekazanie odpadów musi być potwierdzone kartą przekazania odpadów.
3. Karty przekazania odpadów wystawiane będą dla każdej lokalizacji osobno, uwzględniając kod odpadu dla danej lokalizacji w systemie elektronicznym BDO.
W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, w którym BDO jest prowadzona, uniemożliwiającej sporządzanie kart przekazania odpadów sporządza się te dokumenty w formie papierowej lub elektronicznej poza BDO przez czas trwania awarii. W przypadku zastosowania formy papierowej sporządza się kartę przekazania odpadów w odpowiedniej liczbie egzemplarzy dla każdego z posiadaczy odpadów. Informacje zawarte w karcie przekazania odpadów sporządzonej poza BDO w przypadku trwania awarii BDO, Zamawiający wprowadzi do BDO niezwłocznie po ustaniu awarii.
4. Odpady będą transportowane zgodnie z przepisami o transporcie towarów niebezpiecznych, specjalistycznymi, monitorowanymi środkami transportu o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów od Zamawiającego obsługiwanymi przez wykwalifikowany personel. Transport odpadów z placówki Zamawiającego specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy będzie odbywać się na koszt Wykonawcy. Kierowca specjalistycznego środka transportu będzie posiadał zaświadczenie ADR.
5. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotowej usługi:
5.1. Zasada bliskości: zgodnie art. 20 ust. 3 i art. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z p.zm. ) .
Zasada bliskości – Zamawiający w wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się w pierwszej kolejności tzw. „zasadą bliskości” zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. 2023r. poz. 1587z p.zm. ), artykuł ten narzuca obowiązek przetwarzania odpadów, które nie mogą być przetworzone w miejscu ich powstania, w najbliżej położonym miejscu, przy jednoczesnym zakazie unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały one wytworzone. Wyjątkowo dopuszcza unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, w którym powstały, w najbliżej położonej instalacji w przypadku: braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa, lub gdy istniejące instalacje na obszarze województwa, na którym powstały odpady, nie mają wolnych mocy przerobowych.
5.2. Metoda unieszkodliwiania odpadów: zgodnie z art. 95 ust. 2-3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.)
5.3 . Wykonawca musi dysponować zakładem utylizacji odpadów medycznych metodą termicznego przekształcania odpadów o wydajności zapewniającej unieszkodliwienie odpadów odbieranych od Zamawiającego.
6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczeństwo wykonywania usługi na wszystkich etapach postępowania z odpadami medycznymi (odbiór, transport i utylizacja) zgodnie z obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa:
- Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r Prawo ochrony środowiska (tj.Dz.U. z 2024 r. poz. 54);
- Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j. Dz.U. 2023 poz. 1587 ze zm.);
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz. U. z 2015 r., poz. 1116);
- Ustawą z dnia 19.08.2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 643);
- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014r (Dz.U. z 2014, poz. 107 ze zm.) w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych,
- Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020r. poz. 10),
- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów Dz.U. z 2016 r. poz. 1742,
7. W przypadku konieczności zmiany zakładu utylizacji odpadów medycznych wynikającej m.in. z przerw technologicznych, przeglądów, braków mocy przerobowej, itp. wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego o tym fakcie z odpowiednim wyprzedzeniem, z podaniem nazwy i miejsca prowadzenia działalności tej spalarni oraz złożyć odpowiednie oświadczenie, że ta spalarnia funkcjonuje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358411,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358411,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358411,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): REMONDIS Medison Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SARPI Dąbrowa Górnicza Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262478042

7.3.3) Ulica: ul. Puszkina 41,

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 42-530

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358411,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.