eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Hutniczej 17/4 w Kielcach z przeznaczeniem dla repatriantów.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Hutniczej 17/4 w Kielcach z przeznaczeniem dla repatriantów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce- Miejski Zarząd Budynków w Kielcach

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-004

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413676720

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzb.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Hutniczej 17/4 w Kielcach z przeznaczeniem dla repatriantów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f019bfb-e270-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237112

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020803/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Hutniczej 17/4 w Kielcach z przeznaczeniem dla repatriantów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192932/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZB/Hutnicza 17/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku jednorodzinnym przy ul. Hutniczej 17 w Kielcach. Lokal wyposażony będzie w instalacje elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania oraz gazową. Usytuowany jest w części parteru budynku niepodpiwniczonego, parterowego. Celem wykonania prac modernizacyjnych wynika z konieczności dostosowania lokalu do potrzeb osób niepełnosprawnych a także dostosowania lokalu do obecnych wymogów użytkowania.
Zakres robót dotyczy:
Architektura
Wymiana obecnej, drewnianej stolarki okiennej na okna w systemie PVC wyposażonej w nawiewniki okienne. Wymiana okna drewnianego na okno balkonowe umożliwiające komunikację z częścią ogrodowa. Wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej. Obecna nie zapewnia bezpiecznej komunikacji ze względu na zbyt małą szerokość w świetle otworów.
Wymiana podłóg z podbudową. Obecne mają zróżnicowane poziomy, co uniemożliwia bezpieczna komunikację dla osoby niepełnosprawnej. Nową stanowić będzie posadzka z paneli oraz płytki gressowej układanej odpowiednio od przeznaczenia pomieszczeń. Pomieszczenia o podwyższonej wilgotności tj. ( łazienka, toalety, kuchnia, korytarz)- gress, pomieszczenia pokoi- panel.
Przebudowa aranżacji ustawienia ścianek działowych związana jest z koniecznością wykonania łazienki zapewniającą potrzeby dla niepełnosprawnej. Na ścianach w strefach mokrych wykonane będą okładziny z płytki ceramicznej. Przy przyborach zamontowane pochwyty w wersji stałej i ruchomej.
W pomieszczeniu toalety zainstalowany będzie dwufunkcyjny gazowy, kocioł centralnego ogrzewania.
Powierzchnie ścienne pokoi, korytarza a także części powierzchni ścian kuchni, łazienki i toalety malowane farbą emulsyjną.
Instalacja wodociągowa:
Wymieniona z istniejącej stalowej, ocynkowanej na polipropylenową w technologii zgrzewania. Przybory montowane w toalecie , kuchni, łazience jako odpowiednio baterie i punkty czerpalne.
Instalacja kanalizacyjna:
Wymieniona z istniejącej żeliwnej/PVC na PVC w technologii złącz wciskowych. Przybory montowane w toalecie , kuchni, łazience jako odpowiednio : brodzik, umywalka, zlewozmywak, wpust z rozróżnieniem na zwykły jak i przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Instalacja gazowa:
Wykonana nowa w technologii spawanych rur stalowych. Przybory montowane w toalecie , kuchni, jako odpowiednio : kocioł dwufunkcyjny, kuchnia czteropalnikowa z piekarnikiem elektrycznym
Instalacja centralnego ogrzewania
Wykonana nowa w technologii zaciskowych rur stalowych. Przybory w postaci grzejników montowane w każdym pomieszczeniu odpowiednio od przeznaczenia. Grzejniki typu panelowego montowane w pomieszczeniach pokoi, kuchni oraz korytarza. Grzejnik typu „łazienkowego” montowany w toalecie i łazience
Instalacja elektryczna NN
Wymiana istniejącej na nowa w raz z wyposażeniem technicznym tj.: gniazda wyłączniki, tablice w technologii podtynkowej oraz osprzęt natynkowy opraw oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych
Zagospodarowanie terenu
Wymiana obecnego ogrodzenia na nowe w technologii paneli z siatki zgrzewanej, powlekanej na słupkach fundamentowanych w podłożu z podwaliną panelem betonowym. Ogrodzenie wyposażone w furty. Część komunikacji poziomej stanowić będzie chodnik z kostki brukowej z obrzeżem
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich wykonania określają:
• przedmiar robót - (Załącznik nr 9 do SWZ ),
• projektowane postanowienia umowy - (Załącznik nr 5 do SWZ),
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (Załącznik nr 10 do SWZ),
• realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 11 września 2019r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2021r. poz. 1129 ze zm.),ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami Pzp ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. z 2020r. poz. 1740 ze zm.) oraz przepisom powołanym w SWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapoznał się z terenem wskazanym w SWZ, na którym będą prowadzone prace oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust.1 pkt.18 ustawy Pzp, jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej.
4. W celu zapoznania się z placem budowy i zakresem robót, Zamawiający przewiduje wizję lokalną Wykonawców, w miejscu prowadzenia robót tj. w Kielcach, ul. Hutnicza17/4 (teren budowy) w dniu 8 czerwca 2022r. w godz. 10:00- 11:00
5. W przypadku zmiany terminu zebrania Wykonawcy, zostaną poinformowani poprzez umieszczenie informacji na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce w sekcji „Komunikaty”.
6. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny do sporządzenia wyceny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia.
7. Stosownie do art. 95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące prace fizyczne, w tym: osoby wykonujące roboty ogólnobudowlane, roboty sanitarne i elektryczne (minimum 6 osób) wskazane w Załączniku nr 1 do Umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz.1320 z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków pracy dopuszczonych przez prawo. Wykonawca lub Podwykonawca przed podpisaniem Umowy wskaże w Załączniku nr 1 do Umowy osoby, które będą realizować zamówienie w zakresie, o którym mowa powyżej oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu Umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę/Podwykonawcę. Zmiana osób, o których mowa nie wymaga aneksu do Umowy (Wykonawca/Podwykonawca przedstawia korektę listy osób wykonujących zamówienie do wiadomości Zamawiającego). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnia Zamawiającego do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji określonych w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 5 do SWZ) z tytułu niespełnienia tych wymagań.
8. Wymagany minimalny okres gwarancji za wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.
9. Zamówienie będzie realizowane w budynku zamieszkałym. Wykonawca musi tak zorganizować prace by umożliwić prawidłowe funkcjonowanie budynku w czasie trwania robót modernizacyjnych i po ich zakończeniu. Wszelkie koszty z tym związane obciążają Wykonawcę i muszą być zawarte w wynagrodzeniu wynikającym z oferty.
10. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy z dnia 23 maja 2022 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1083 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Max-Bud I” Paweł Kruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 959-129-36-93

7.3.3) Ulica: Zbożowa 2A

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-416

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.