eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Budowa indywidual. oczyszczalni ścieków na potrzeby funkcjonowania szkół podstawowych w miejscowościach Tłuściec, Rudniki, Misie, Krzewica i Rogoźnica oraz przebudowa wodociągu w miejscowości Łuniew.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa indywidual. oczyszczalni ścieków na potrzeby funkcjonowania szkół podstawowych w miejscowościach Tłuściec, Rudniki, Misie, Krzewica i Rogoźnica oraz przebudowa wodociągu w miejscowości Łuniew.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83-371-24-96

1.5.8.) Numer faksu: 83-371-48-26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa indywidual. oczyszczalni ścieków na potrzeby funkcjonowania szkół podstawowych w miejscowościach Tłuściec, Rudniki, Misie, Krzewica i Rogoźnica oraz przebudowa wodociągu w miejscowości Łuniew.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-234fff18-fc15-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003265/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa indywidualnych oczyszczalni ścieków na potrzeby funkcjonowania szkół podstawowych w m. Tłuściec, Rudniki, Misie, Krzewica i Rogoźnica oraz przebudowa wodociągu w miejscowości Łuniew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Bud. indywid. oczyszczalni ścieków …. oraz przeb. wodociągu w m. Łuniew w Gm. Międzyrzec Podl.” w ramach oper. typu „Gospodarka wod.-ściek.” w ramach poddział. „Wsparcie inw. zw. z tworz., ulepszaniem lub rozbud. wszystkich rodz. małej infrastr., w tym inwest. w en. Odnawial. i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstaw. usługi i odnowa wsi na obsz. wiej.”, obj. PROW na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150295/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.31.2021.EJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1281823,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej
i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji
o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie prac budowlanych dla część 1 zam. „Budowa indywidualnych oczyszczalni ścieków na potrzeby funkcjonowania szkół podstawowych w miejscowościach Tłuściec, Rudniki”. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje w szczególności: wykonanie map do celów projektowych, wykonanie kompletnego projektu budowlanego uwzględniającego wszystkie branże wraz z wszystkimi uzgodnieniami w celu uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę, wykonanie operatu wodnoprawnego na odprowadzanie ścieków do odbiornika wraz ze wszystkimi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na zrzut oczyszczonych ścieków do odbiornika, wykonanie dokumentacji technicznej badań podłoża gruntowego w celu określenia warunków gruntowo-wodnych w zakresie niezbędnym do realizacji robót i zgodną z odrębnymi przepisami w miejscach lokalizacji oczyszczalni i systemu rozsączającego, opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu wykonania robót budowlanych (pisemna zgoda Zamawiającego), pełnienie bezpłatnego nadzoru autorskiego w ramach opracowanej dokumentacji projektowej, obsługę geodezyjną, wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową, dostawę i montaż urządzeń i instalacji, wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego parametrów na wylocie z oczyszczalni ścieków, przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych oczyszczalni do użytkowania, przeprowadzenie szkolenia dla osób nadzorujących oczyszczalnię, wskazanych przez zamawiającego, wykonanie instrukcji eksploatacji oczyszczalni ścieków oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, opracowanie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do potwierdzenia prawidłowości wykonania robót, uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia użytkowania instalacji/sieci, wystąpienia w imieniu Zamawiającego do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego z zawiadomieniem o zakończeniu budowy wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania w/w inwestycji, wykonanie wszystkich innych prac i robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi i wiedzą techniczną oraz Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.
Dodatkowe informacje zostały określone w Rozdziale 4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 274853,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej
i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji
o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie prac budowlanych dla część 2 zamówienia „Budowa indywidualnych oczyszczalni ścieków na potrzeby funkcjonowania szkół podstawowych w miejscowościach Misie, Krzewica i Rogoźnica”. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje w szczególności: wykonanie map do celów projektowych, wykonanie kompletnego projektu budowlanego uwzględniającego wszystkie branże wraz z wszystkimi uzgodnieniami w celu uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę, wykonanie operatu wodnoprawnego na odprowadzanie ścieków do odbiornika wraz ze wszystkimi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na zrzut oczyszczonych ścieków do odbiornika, wykonanie dokumentacji technicznej badań podłoża gruntowego
w celu określenia warunków gruntowo- wodnych w zakresie niezbędnym do realizacji robót i zgodną z odrębnymi przepisami w miejscach lokalizacji oczyszczalni i systemu rozsączającego, opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu wykonania robót budowlanych (pisemna zgoda Zamawiającego), pełnienie bezpłatnego nadzoru autorskiego w ramach opracowanej dokumentacji projektowej, obsługę geodezyjną, wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową, dostawę i montaż urządzeń i instalacji, wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego parametrów na wylocie z oczyszczalni ścieków, przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych oczyszczalni
i sieci wodociągowej do użytkowania, przeprowadzenie szkolenia dla osób nadzorujących oczyszczalnię, wskazanych przez zamawiającego, wykonanie instrukcji eksploatacji oczyszczalni ścieków oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, opracowanie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do potwierdzenia prawidłowości wykonania robót, uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia użytkowania instalacji, wystąpienia w imieniu Zamawiającego do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego z zawiadomieniem o zakończeniu budowy wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania w/w inwestycji, wykonanie wszystkich innych prac i robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi i wiedzą techniczną oraz Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.
Dodatkowe informacje zostały określone w Rozdziale 4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 695982,97 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie prac budowlanych dla część 3 zamówienia „Przebudowa wodociągu w miejscowości Łuniew”. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje w szczególności: wykonanie map do celów projektowych, wykonanie kompletnego projektu budowlanego uwzględniającego wszystkie branże wraz z wszystkimi uzgodnieniami w celu uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę, wykonanie dokumentacji technicznej badań podłoża gruntowego w celu określenia warunków gruntowo-wodnych w zakresie niezbędnym do realizacji robót i zgodną z odrębnymi przepisami, opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu wykonania robót budowlanych (pisemna zgoda Zamawiającego), pełnienie bezpłatnego nadzoru autorskiego w ramach opracowanej dokumentacji projektowej, obsługę geodezyjną, wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową, dostawę i montaż urządzeń i instalacji, przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej sieci wodociągowej do użytkowania, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, opracowanie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do potwierdzenia prawidłowości wykonania robót, uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia użytkowania sieci, wystąpienia w imieniu Zamawiającego do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego z zawiadomieniem o zakończeniu budowy wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania w/w inwestycji, wykonanie wszystkich innych prac i robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi i wiedzą techniczną oraz Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.
Dodatkowe informacje zostały określone w Rozdziale 4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 310987,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investmil Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391514928

7.3.3) Ulica: Czeberaki 21A

7.3.4) Miejscowość: Czeberaki 21A

7.3.5) Kod pocztowy: 21-210

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 749070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 749070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 749070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investmil Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391514928

7.3.3) Ulica: Czeberaki 21A

7.3.4) Miejscowość: Czeberaki

7.3.5) Kod pocztowy: 21-210

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 749070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251781,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254610,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251781,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDGAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252680623

7.3.3) Ulica: Rybacka 11

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251781,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.