eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzostowoBudowa hali maszyn z zakupem ziemi



Ogłoszenie z dnia 2025-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa hali maszyn z zakupem ziemi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MICHAŁA DRZYMAŁY W BRZOSTOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300749585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wacława Popiela 4

1.5.2.) Miejscowość: Brzostowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-350

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brzostowo@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckrbrzostowo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce030467-cbdc-4e27-962e-0fd0a90d88a2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa hali maszyn z zakupem ziemi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce030467-cbdc-4e27-962e-0fd0a90d88a2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00593573/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa hali maszyn z zakupem ziemi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152138

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres części 1 - budowa hali maszyn wraz z instalacjami wewnętrznymi – wchodzi:
1) budowa budynku hali maszyn składającego się z części jednokondygnacyjnej z halami maszyn dużych i małych, pomieszczeniem socjalnym, szatniami, wc, pomieszczeniem pompy ciepła, ciągami komunikacyjnymi oraz dwukondygnacyjnej z pomieszczeniem nieużytkowym, wiatą;
2) powierzchnia zabudowy łącznie: 847,91 m², powierzchnia użytkowa: parter: 547,9 m², piętro: 188,0 m² (powierzchnia nieużytkowa), kubatura całkowita: 6516,16 m³; wymiary zewnętrzne: długość 38,58 m, szerokość 15,545 m, wysokość 10,54 m, dach dwuspadowy;
3) fundamenty żelbetowe, ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych, ściany nadziemia murowane z bloków wapienno-piaskowych wzmocnionych rdzeniami żelbetowymi, słupy nośne żelbetowe, główna konstrukcja nośna dachu – blachownice stalowe z profili dwuteowych spawanych, płatwie dachowe z profili stalowych, konstrukcja drugorzędna dachu drewniana, strop wewnętrzny w części dwukondygnacyjnej z płyt prefabrykowanych, pokrycie dachu blachą trapezową, posadzka w hali maszyn betonowa wykończona żywicą, w pozostałych pomieszczeniach z płytek ceramicznych;
4) wykonanie kanału naprawczego w hali maszyn dużych;
5) stolarka okienna i drzwiowa;
6) instalacje wewnętrzne: grzewcza (pompa ciepła), ogrzewania wodnego, wentylacji mechanicznej, wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, sprężonego powietrza;
7) instalacja elektryczna - zasilanie obiektu w energię elektryczną, tablice rozdzielcze wewnętrzne, instalacje: wewnętrzne oświetlenia i gniazd wtykowych, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, ochrony przeciwprzepięciowej i przeciwporażeniowej, SSWiN oraz ppoż., uziemień i odgromowa;
8) instalacja fotowoltaiczna - z 78 panelami, każdy o wartości 460 Wp, mocowane do typowej stelażowej konstrukcji w połączeniu z dachem;
9) położenie tynków i okładzin wewnętrznych, malowanie;
10) ocieplenie elewacji;
11) licowanie płytkami klinkierowymi ściany szczytowej elewacji;
12) wykonanie schodów zewnętrznych i podjazdu;
13) wyposażenie higieniczno-sanitarne;
14) zakup, dostawa i montaż mebli: biurka, szaf, regału, fotela biurowego;
15) zakup, dostawa i montaż wyposażenia warsztatu: m.in. stoły stalowe, szafy narzędziowe, spawarka, wiertarka, szlifierka, imadła, przecinarka do metalu, stół spawalniczy, zestaw elektronarzędzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213252-4 - Roboty budowlane w zakresie warsztatów

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 4795290,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres Części 2 – Budowa instalacji zewnętrznych – wchodzi:
1) przyłączenie instalacji wodociągowej do istniejącej sieci, z rur polietylenowych;
2) przyłączenie instalacji kanalizacji sanitarnej do istniejącej sieci, z rur PVC, 2 studnie betonowe DN 1200;
3) budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej z rur PVC, odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z dachu hali oraz z powierzchni utwardzonych do podziemnych zbiorników bezodpływowych, w tym:
 wpusty drogowe DN 600 z rusztem żeliwnym klasy D400 i osadnikiem,
 odwodnienie płyty myjki z rusztem klasy D400,
 studnie betonowe DN 1200 z włazem żeliwnym klasy D400,
 osadnik poziomy DN 2000 o objętości czynnej 3,0 m3 z włazem żeliwnym klasy D400,
 wysokosprawny separator lamelowy DN 1200 o przepustowości nominalnej 15 dm³/s i przepustowości maksymalnej 150 dm³/s z włazem żeliwnym klasy D400,
 studzienka rewizyjna betonowa DN 1200 do poboru próbek z włazem żeliwnym klasy D400,
 zbiorniki bezodpływowe ZB1 i ZB2 DN 3000 o pojemności retencji ≈ 10m³ z włazem żeliwnym klasy D400.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

4.5.5.) Wartość części: 258424,39 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres części 3 – Budowa placu, parkingu, chodnika, oświetlenia zewnętrznego i ogrodzenia – wchodzi:
1) budowa placu dla pojazdów ciężkich (kombajnów) - z trzech stron budynku hali, po stronie północnej plac o kształcie nieregularnym, po stronie północno-zachodniej ograniczony lukiem ćwierć-kolistym, o wymiarach – 28,1x19,1m, po stronie wschodniej o kształcie prostokątnym, od strony północno-wschodniej. z bokiem ukośnie ściętym o wymiarach 30,4x18,4m, po stronie zachodniej o kształcie prostokątnym, o wymiarach 20,4x11,0m, po stronie południowej budynku hali wydzielona część placu przeznaczona na myjnię o wymiarach 12x7m. Powierzchnia placu łącznie z istniejącą to łącznie 1520 m2. Konstrukcja placu - kostka betonowa grubości 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 -3 cm, warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 - 25 cm, warstwa kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem - 20 cm, warstwa piasku ok. 40 cm;
2) budowa parkingu dla samochodów osobowych - w części zachodniej działki, na 20 miejsc o wymiarach 5x2,5m usytuowanych w układzie prostopadłym, o pow. 250 m2. Konstrukcja parkingu: kostka betonowa grubości 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm, warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 - 15 cm, warstwa kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem - 15 cm, warstwa piasku ok. 55 cm;
3) budowa chodnika - pomiędzy placem i parkingiem o szerokości 2m, pow. 100 m2. Konstrukcja chodnika: kostka betonowa grubości 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm, warstwa piasku stabilizowanego cementem C3/4 - 15 cm, warstwa piasku ok. 40 cm;
4) wykonanie krawężników, obrzeży chodnikowych, ścieku z kostki betonowej;
5) budowa oświetlenia zewnętrznego – 6 szt. słupów oświetleniowych stalowych parkowych z oprawami LED 120 W, 3 szt. opraw oświetlenia zewnętrznego na ścianach - reflektor LED 75W;
6) wykonanie ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych, w miejscu istniejącego ogrodzenia betonowego, wykonanie bramy dwuskrzydłowej i furtki oraz ogrodzenia z systemowych paneli ogrodzeniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 1305324,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5441895,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6574282,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5441895,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): El Budownictwo Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Sławomir Lisiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6070096439

7.3.3) Ulica: Stróżewo 44

7.3.4) Miejscowość: Chodzież

7.3.5) Kod pocztowy: 64-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie robót branży sanitarnej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5441895,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 07.05.2025 r. Zamawiający wybrał ofertę na część nr 2 jako najkorzystniejszą złożoną przez Wykonawcę HM-TECH Patryk Szuberski, 62-100 Wągrowiec, ul. Średnia 33/15 NIP: 6070035202. Wybrany Wykonawca został zawiadomiony o obowiązku złożenia dokumentów przed zawarciem umowy oraz o miejscu i terminie zawarcia umowy.
W dniu 12.05.2025 r. Wykonawca przesłał do Zamawiającego oświadczenie, że nie przystąpi do zawarcia umowy i nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Cena kolejnej oferty, która uzyskała największą liczbę punktów za kryteria oceny ofert przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W tej sytuacji z uwagi na brak możliwości pokrycia zobowiązania środkami finansowymi, postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364261,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553377,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 762810,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1444307,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 762810,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FEED-TEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7642669317

7.3.3) Ulica: 22 Stycznia 40

7.3.4) Miejscowość: Wyrzysk

7.3.5) Kod pocztowy: 89-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 762810,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.