Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00217883/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup i dostawa akumulatorów do sprzętu łączności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/16wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup i dostawa akumulatorów do sprzętu łączności2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fc42829-edf1-4444-8ac3-815886e68b3f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015492/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawa sukcesywny zakup i dostawa akumulatorów do sprzętu łączności.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217883
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 168/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej na Sukcesywny zakup i dostawę akumulatorów do sprzętu łączności.
2. Akumulatory – w chwili dostawy, wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia deklaracji zgodności, atestów lub dopuszczenia do obrotu handlowego z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Akumulatory nie mogą być starsze niż 3 miesiące w chwili dostawy. Gwarantowany okres pracy dostarczonych akumulatorów, winien zapewnić ich prawidłową pracę na okres minimum 24 miesiące od dnia wystawienia faktury przez Wykonawcę. Na dostarczony asortyment wymagana jest wypełniona pisemna gwarancja. Opakowania zewnętrzne dostarczonych akumulatorów muszą posiadać informacje umożliwiające ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne). Wykonawca jest zobligowany do bezpłatnego odbioru, własnym transportem, zużytych akumulatorów od Zamawiającego w ilościach nie większych niż dostarczone w ramach umowy, przy czym dotyczy to zarówno dostawy podstawowej, jak również dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający przygotuje zużyte akumulatory (lub ekwiwalent wagowy) w ilości ogółem nie większej niż ilość akumulatorów objętych zawartą umową w dniu dostawy nowych lub pisemnie wskaże Wykonawcy termin odbioru zużytych akumulatorów. Zamawiający może przekazać zużyte akumulatory w ilości mniejszej (ze względu na różnice w typach akumulatorów, marki, rozmiary lub uszkodzenia) lub odstąpić całkowicie od przekazania zużytych wyrobów w wyniku okoliczności, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy. Specyfikacja techniczna akumulatorów stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówień wykonawczych będzie każdorazowo określany przez Zamawiającego tj. (zamawiający ma prawo do zamawiania asortymentu nie znajdującego się w formularzu ofertowo cenowym), przy wszczynaniu postępowania o udzielenie Zamówienia Wykonawczego, w zależności od potrzeb Zamawiającego i będzie określony w Zaproszeniu do składania ofert, którego wzór stanowi Załącznik do umowy
4. Zamawiający będzie realizował zamówienie na zasadzie umowy ramowej i przewiduje zakup asortymentu w sposób zamówień częściowych, sukcesywnie do dnia 15.12.2025r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:W terminie wyznaczonym na składanie ofert, to jest do dnia 15.05.2025r. do godz. 9.30 nie złożono żadnej oferty.
uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1. Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024, poz. 1320 ). Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI OLESZNO
- Roboty remontowe bud nr 3,6,8 w m. Nadarzyce
- Realizacja zaleceń WOMP w bud. nr 2 w m. Głębokie
- Roboty remontowe w bud. nr 10 w m. Nadarzyce
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Demontaż 2 szt. ups-ów EATON-9395-2*225-U-IB wraz z akumulatorami oraz dostawa i montaż 2 szt. rezerwowych układów zasilania UPS wraz z kompletami baterii akumulatorów w budynku CZT w Poznaniu.
- Dostawa, wymiana i utylizacja akumulatorów do UPS oraz dostawa i utylizacja akumulatorów do kontrolerów systemu kontroli dostępu oraz zasilaczy urządzeń ochrony przeciwpożarowej
- DOSTAWA - AKUMULATORY ROZRUCHOWE I BATERIE TRAKCYJNE DO SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO (Nr sprawy: HNS/182/PG/2025)
więcej: Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.