Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zawarcie umów ramowych na wynajęcie specjalistów w zakresie tworzenia oprogramowania dla potrzeb realizacji projektów prowadzonych przez Polską Agencję Prasową S.A. w likwidacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA PRASOWA SPÓŁKA AKCYJNA W LIKWIDACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012890438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bracka 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-502
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pap.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność agencji informacyjnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zawarcie umów ramowych na wynajęcie specjalistów w zakresie tworzenia oprogramowania dla potrzeb realizacji projektów prowadzonych przez Polską Agencję Prasową S.A. w likwidacji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10939ed0-5b97-4d7e-9d94-5efbb1e1688f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10939ed0-5b97-4d7e-9d94-5efbb1e1688f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-10939ed0-5b97-4d7e-9d94-5efbb1e1688f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały zamieszczone w Regulaminie Platformy dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), Polska Agencja Prasowa S.A. w likwidacji z siedzibą w Warszawie, ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa, wpisana pod numerem KRS 0000067663 do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy wpłacony 52 703 520 złotych, NIP 526-02-50-742 (dalej: PAP), oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych osób fizycznych upoważnionych do
reprezentacji podmiotu zawierającego umowę z PAP oraz osób fizycznych wskazanych jako osoby do kontaktu w ramach tej umowy (dalej: dane osobowe).
2. Dane osobowe osób będą przetwarzane przez PAP na podstawie art. 6 ust.1 lit. f) RODO jedynie w celu i zakresie niezbędnym do wykonania zadań administratora danych osobowych związanych z realizacją umowy w kategorii dane zwykłe – imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, numer służbowego telefonu, służbowy adres email.
3. Dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim, o ile nie będzie się to wiązało z koniecznością wynikającą z realizacji umowy.
4. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego w którym niniejsza umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń lub inne wymagane przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
6. Osobom, o których mowa w ust. 1, przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do ich danych osobowych, ich
sprostowania, usunięcia, zmiany lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo
do przenoszenia danych ochronadanych@pap.pl.
7. Osobom, o których mowa w ust. 1, w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a także prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, którego dokonano przed jej wycofaniem.
8. W oparciu o dane osobowe PAP nie będzie podejmowała zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem
profilowania w rozumieniu RODO.
9. Adres do kontaktu w sprawie ochrony danych osobowych: ochronadanych@pap.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 15/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje zawarcie umów ramowych z 3 podmiotami na okres 12 miesięcy, których przedmiotem będzie udostępnienie Specjalistów w zakresie tworzenia oprogramowania dla potrzeb realizacji projektu prowadzonego przez Polską Agencję Prasową S.A. w likwidacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79620000-6 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczących:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości 2.000.000,00 zł.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca wykaże, że należycie wykonał nie wcześniej niż
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum 3 zamówienia, których przedmiotem było lub jest wynajęcie specjalistów w zakresie tworzenia oprogramowania, o wartości zamówienia przekraczającej równowartość 200.000,00 zł netto każde. Jeżeli wykonanie dotyczyło znacznie szerszego zakresu usług niż usługi określone w warunku, Wykonawca jest zobowiązany wskazać udział kwotowy tych usług w całości zrealizowanego zadania. W przypadku wykonywania usług w ramach konsorcjum należy wskazać konkretnie, która część usług została wykonana przez Wykonawcę,
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje specjalistami w zakresie technologii: React, React Native (iOS i Android), Drupal, Symfony, Java Spring, Python Django
c) Wykonawca wykaże, że dysponuje wszystkimi niżej wymienionymi specjalistami i zapewni ich dostępność na potrzeby realizacji zamówienia:
a. Co najmniej 2 specjalistami Frontend Developer, z których każdy posiada:
i. minimum 3-letnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji w technologii, na której opiera się realizowane zadanie,
ii. bardzo dobrą znajomość frameworka React,
iii. bardzo dobrą znajomość technologii JavaScript.
b. Co najmniej 2 specjalistami ds. aplikacji mobilnych (React Native Developer), z których każdy posiada:
i. minimum 3-letnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji mobilnych w technologii, na której opiera się realizowane zadanie,
ii. bardzo dobrą znajomość frameworka React Native (iOS i Android).
c. Co najmniej 2 specjalistami Backend Developer, z których każdy posiada:
i. minimum 3-letnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji w technologii, na której opiera się realizowane zadanie,
oraz:
1. bardzo dobrą znajomość CMS Drupal w wersji 9,
2. bardzo dobrą znajomość frameworka Symfony,
lub
3. minimum 3-letnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji w języku Java oraz bardzo dobrą znajomość frameworka Spring,
lub
4. minimum 3-letnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji w języku Python oraz bardzo dobrą znajomość frameworka Django.
d. Co najmniej 2 specjalistami API Backend Developer, z których każdy posiada:
i. minimum 3-letnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji w technologii, na której opiera się realizowane zadanie,
ii. bardzo dobrą znajomość projektowania i implementacji API w języku PHP,
iii. bardzo dobrą znajomość frameworka Symfony.
e. Co najmniej 1 specjalista Project Manager, posiadającym:
i. minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu projektów związanych z wytwarzaniem oprogramowania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokument lub dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości 2.000.000,00 zł.
2) Wykaz minimum 3 zamówień należycie wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zamówienia zostały prawidłowo wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (Wzór-załącznik nr 6 do SWZ),
3) Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje specjalistami w zakresie technologii: React, React Native (iOS i Android), Drupal, Symfony,Java Spring, Python, Django.
4) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, w tym kwalifikacji, o których mowa w rozdziale V ust. 2 pkt. 2 lit. c), doświadczenia i wykształcenia, oraz niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych).2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer 92 1090 1056 0000 0001 0104 7072, w tytule przelewu powinno być wpisane: „Wadium – nr sprawy: 15/25”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, określonym w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dokument potwierdzający wpłacenie wadium został załączony do oferty.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2), 3), 4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7. Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) Pzp zostanie odrzucona.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 - załączniki nr 2 i 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, dokonywane będą w formie aneksu.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy ramowej w szczególności gdy:
1) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania Umowy ramowej i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę,
2) niezbędna jest zmiana sposobu lub terminu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy ramowej,
3) nastąpiły zmiany ogólnie obowiązujących przepisów, prawa miejscowego oraz wymogów dotyczących Zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron Umowy ramowej; zmiany Umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów Umowy ramowej do wprowadzonych przepisów,
4) zaistnieje siła wyższa; zmiana Umowy ramowej dopuszczalna jest tylko w takim zakresie, aby po ustaniu działania siły wyższej Wykonawca mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SWZ. Pod pojęciem "siły wyższej" rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez strony(ę) Umowy, a zaistniałe po podpisaniu Umowy ramowej ,
w szczególności takie jak:
a) wojny, działania wojenne, inwazje, działania wrogów zagranicznych;
b) terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe,
c) epidemie, pandemie, stan wyjątkowy,
d) rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego,
e) zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez Wykonawcę takich substancji,
f) działania sił przyrody, huragany, powodzie,
g) ogólnokrajowe bądź regionalne spory w przemyśle lub też spory, które są częścią ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona nie mogła zapobiec.
3. Zmiany powyższe będą wprowadzane aneksami zawieranymi przez Strony. Aneksy będą obowiązywać od dnia ich zawarcia, z zastrzeżeniem że w przypadku gdy przyczyną zmiany jest zmiana przepisów prawa, zmiany postanowień Umowy ramowej mogą zostać wprowadzone ze skutkiem od dnia wejścia w życie tych przepisów.
4. Zmiana terminu świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszej Umowy ramowej, jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym, to jest o okres przedłużenia ponad okresy wynikające z niniejszej Umowy ramowej oraz przepisów prawa tak, aby Wykonawca po ustaniu przeszkód mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z niniejszą Umową ramową.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-27 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-10939ed0-5b97-4d7e-9d94-5efbb1e1688f
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-27 13:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-25
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika wraz z czterema podejściami do klatek schodowych z kostki betonowej typu melanż wzdłuż budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej wraz z czterema podejściami do klatek schodowych na działce gruntu nr 71/4 z obrębu 7-07-01 na terenie nieruchomości przy budynkach ul. Marymoncka 147 i 149 od ciągu pieszego na działce gruntu nr 53 z obrębu 7-07-01 do ciągu pieszego posadowionego za ścianą szczytową budynku Marymoncka 147 w kierunku ul. Wrzeciono.
- Dostawa samochodów osobowych
- Kompleksowa organizacja 1-dniowej konferencji naukowej, pod tytułem "Hypertension - a common link in the cardiovascular, kidney and metabolic syndrome"
- Udzielanie specjalistycznych świadczeń zdrowotnych w Poradni Diabetologicznej Polikliniki Warszawa.
- Przebudowa lokali mieszkalnych na sale edukacyjne w technikach w formule "zaprojektuj i wybuduj" (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.