Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00181844/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
- 2025/BZP 00182020/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-08
- 2025/BZP 00182053/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-08
- 2025/BZP 00183686/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00186136/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-10
- 2025/BZP 00186187/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-10
- 2025/BZP 00194753/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-16
- 2025/BZP 00200288/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia warsztatowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 47 83 54 869
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.ezamawiajacy.pl/pn/MLP-POLI/demand/204415/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia warsztatowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62d04da1-eeff-45ec-929d-1b83db2fde50
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047728/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa wyposażenia warsztatowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Stop Arms Smuggling – Stop przemytowi broni”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181844
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.37.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14407,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia warsztatowego
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatowego na potrzeby KWP w Krakowie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkość zamówienia zawarte jest w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – formularzu cenowym.
3. Maksymalna wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym.
4. Dostawa realizowana będzie do KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109. Zamawiający wymaga należycie zabezpieczonej dostawy właściwej dla danego asortymentu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24548,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24548,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24548,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029
7.3.3) Ulica: Myszkowska 16
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-019
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24548,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 94/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Usługa cateringowa podczas wydarzenia pn.: "I Sympozjum Edukacji Globalnej Global Inspirations in early childhood education Międzynarodowe inspiracje w edukacji małego dziecka"
- Usługa wykonania powłoki ochronnej wewnętrznej części zbiornika wody zasilającej kotły znajdujące się na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Opracowanie wielowariantowej koncepcji rozbudowy/przebudowy ul. Na Błonie w celu budowy chodnika wraz z analizą połączenia Bronowic i Woli Justowskiej w ramach zadania Program Budowy Chodników
- (DFP.271.151.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- DZP.271.24.2025 DOSTAWA AMBULANSU TYPU B
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych warsztatowych
- Dostawa sprzętu warsztatowego (zamówienie z podziałem na 5 części)
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 4.
- Dostawa elektronarzędzi - sprawa 54/2025
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.