eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Utrzymanie i konserwacja części centralnej systemu ITS Wałbrzych



Ogłoszenie z dnia 2024-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i konserwacja części centralnej systemu ITS Wałbrzych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,150981,6e1608d1d90c52553922e7f46958cc7a.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i konserwacja części centralnej systemu ITS Wałbrzych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72e586fc-9b39-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030879/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.44 Utrzymanie i konserwacja części centralnej systemu ITS Wałbrzych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555880

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.106.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przyjmowanie zgłoszeń i opracowywanie poprawek do oprogramowania działającego w ramach systemu ITS Wałbrzych. Poprawki w tym punkcie odnoszą się do zmiany konfiguracji, ustawień, parametrów mających na celu przywrócenie oprogramowania do normalnego działania, aby była zachowana funkcjonalność systemu zgodnie z założeniami Zamawiającego.
2) Dostarczanie i instalacja poprawek software'owych do aplikacji Systemu autoryzowanych przez danego producenta oprogramowania na serwerach i stacjach roboczych.
3) Bieżące usprawnianie błędów pojawiających się w oprogramowaniu przed opracowaniem poprawek na poziomie konfiguracji oprogramowania i baz danych. Dodatkowo na polecenie i przy współpracy Zamawiającego Wykonawca będzie musiał przeanalizować i usprawnić nieprawidłowo działające programy sygnalizacji świetlnej oraz istniejące ciągi koordynacyjne działające w systemie SCATS wraz z analizą programów.
4) Wykonawca zapewni, zgodne z terminami wskazanymi w ofercie, usunięcia awarii i braku łączności urządzeń wykonawczych terenowych z Centrum Sterowania Ruchem i Monitoringu Wizyjnego w zakresie przedmiotu zamówienia.
5) Świadczenie usługi konsultacji telefonicznej w kwestii utrzymania i konfiguracji systemu dla pracowników Centrum Sterowania Ruchem i Monitoringu Wizyjnego w Wałbrzychu.
Wykonawca zapewni asystę techniczną, rozumianą jako konsultacje merytoryczne w zakresie funkcjonowania, testowania i konfiguracji urządzeń i oprogramowania Systemu ITS, w tym wsparcie przy indywidualnym dostosowywaniu środowiska pracy i dodatkowych pracach wdrożeniowych.
6) Dokonywanie przeglądów części centralnej systemu ITS Wałbrzych pod kątem poprawności pracy urządzeń oraz błędów oprogramowania nie rzadziej niż raz na pół roku. Sporządzanie raportu z przeglądu w terminie do 14 dni od przeprowadzenia kontroli.
7) Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń ITS - znaków TIP (Tablic Informacji Parkingowej) oraz kamer wideo detekcji na parkingach w nie wyposażonych. Przeprowadzenie raz w miesiącu ogólnej zewnętrznej kontroli wizualnej (uszkodzenia, diody, obudowa, płyta czołowa, uszczelki, kurz, konstrukcja wsporcza). Z dokonanej kontroli Wykonawca winien sporządzić raport i ocenę stanu technicznego – niniejszy raport z oceną winien zostać przekazany Zamawiającemu w terminie do 3 dni od daty jego wykonania. Mycie powierzchni wyświetlacza i tylnej części znaków – nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy. Terminy mycia należy uzgodnić z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca w postepowaniu złożył ofertę 63 960,00 zł brutto za miesiąc świadczenia usług, który w terminie świadczenia usługi przez okres 24 miesięcy daje na kwotę 1 535 040,00 złotych brutto.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył 442 800,00 złotych brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1535040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1535040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.