Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00185657/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko-Orlik 2012” przy ul. Kochcickiej w Lublińcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubliniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubliniec.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40f35873-76be-4be3-b1d7-6be48eed82c81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko-Orlik 2012” przy ul. Kochcickiej w Lublińcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40f35873-76be-4be3-b1d7-6be48eed82c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020342/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja boiska sportowego z nawierzchnią syntetycznej przy ul. Kochcickiej w Lublińcu w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – ORLIK 2012” – Edycja 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185657
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ.271.00004.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Kochcickiej w Lublińcu w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – ORLIKI 2012” w zakresie wymiany nawierzchni ze sztucznej trawy na boisku do piłki nożnej.
Podstawowe parametry modernizowanego boiska:
a) powierzchnia: 1860,00 m2,
b) szerokość: 26,00 m + 2 x 2 m wybiegi = 30,00 m,
c) długość: 56,00 m + 2 x 3 m wybiegi = 62,00 m.
d) po wschodniej oraz zachodniej stronie kompleksu boiska zamontowane są piłkochwyty o wys. 6 m i długości 40 mb.
Boisko zostało oddzielone od sąsiadujących elementów za pomocą obrzeży betonowych wyprofilowanych ze spadkiem 0,5%. Boisko jest odwadniane za pomocą drenażu.
Nawierzchnia do piłki nożnej wykonana jest z włókna o wysokości 60 mm (z zasypem z piasku kwarcowego oraz granulatu SBR) na podbudowie z kruszywa.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
a) zabezpieczenie chodnika oraz boiska do gry w koszykówkę przed uszkodzeniami w trakcie prowadzenia robót,
b) demontaż 2 szt. bramek do piłki nożnej (w razie potrzeby wymiana tulei). Zdemontowane bramki z siatkami należy dostarczyć na Stadion Miejski przy ul. 74 GPP 7,
c) demontaż i utylizacja siatek do piłkochwytów,
d) demontaż nawierzchni trawy syntetycznej wraz z rozbiórką zasypki z granulatu SBR oraz piasku kwarcowego – pow. demontowanej nawierzchni 1860 m2,
e) wywóz i utylizacja zdemontowanej nawierzchni wraz z wypełnieniem,
f) uzupełnienie i zagęszczenie podbudowy (ok. 40% powierzchni) oraz wyprofilowanie na całej powierzchni,
2) dostawę i montaż prefabrykowanej maty amortyzującej typu shockpad z otworami drenażowymi.,
3) dostawę i montaż nowej nawierzchni trawy syntetycznej, o parametrach wskazanych w treści specyfikacji warunków zamówienia.
Wypełnienie nawierzchni zasypką w postaci piasku kwarcowego i granulatu gumowego EPDM.
4) pozostałe prace:
a) pionowanie słupków piłkochwytów,
b) dostawa i montaż nowych 2 szt. bramek do piłki nożnej o wym. 5 x 2 m, aluminiowych z siatkami polietylenowymi w kolorze białym, słupki osadzone w tulejach,
c) dostawa i montaż siatek piłkochwytów o szerokości 6 m i długości 40 mb (wraz z akcesoriami np. linki, zaczepy do siatek). Siatka wykonana z polipropylenu o oczkach 4,5-10 cm i grubości sznurka min. 5 mm, w kolorze zielonym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 822870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 854850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 822870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAŃCZYK ILONA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GRETASPORT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271883529
7.3.3) Ulica: ul. Podlesie 17
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STAŃCZYK ILONA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GRETASPORT
jakie przetargi wygrała firma
STAŃCZYK ILONA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GRETASPORT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 822870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Budowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Lublińcu w ramach resortowego programu Aktywne Place Zabaw.
- Dostawa telefonów i tabletów GSM dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Powiatowego Centrum Usług Społecznych w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 9 - etap IV.
- Dostawa urządzeń fotowoltaicznych wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na instalacji urządzeń fotowoltaicznych na budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu
- "Dostawa urządzeń fotowoltaicznych wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na instalacji urządzeń fotowoltaicznych na budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Lublińcu"
- Modernizacja Pawilonu Chorych G w celu dostosowania budynków do przepisów ochrony przeciwpożarowej Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kompleksu lekkoatletycznego w miejscowości Wojnarowa.
- Budowa placu zabaw przy Gminnym Żłobku w Jelczu-Laskowicach
- Modernizacja budynku zaplecza sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu sportowo-rekreacyjnego im. Grzegorza Olejnika w Wyciążkowie
- Termomodernizacja budynku świetlicy w Trzcinisku zarządzanej przez Żuławski Ośrodek Kultury i Sportu w Cedrach Wielkich
- Akcja Szarych Szeregów - baza oferty kulturalno-turystycznej Gminy Czarnocin. Wykonanie projektu wielobranżowego i robót budowlano-instalacyjnych w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Modernizacja boiska sportowego w Stadnikach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.