eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Budowa dwóch pomostów pływających przy plaży w msc. Gawrych Ruda

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch pomostów pływających przy plaży w msc. Gawrych Ruda

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875659300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/zamwienia_publiczne/2022/ https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dwóch pomostów pływających przy plaży w msc. Gawrych Ruda

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc13b968-d813-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033009/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbiórka dwóch istniejących pomostów drewnianych i budowa dwóch pomostów pływających przy plaży w msc. Gawrych Ruda

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. ,,Zagospodarowanie przestrzeni nad jez. Wigry w msc. Gawrych Ruda poprzez utworzenie ogólnodostępnej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170501/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 307223,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 172201,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówieniazostał podzielony na 2 części są roboty budowlane polegające na:
Zadanie 1 – „Rozbiórka istniejących pomostów na jeziorze Wigry”.
Zadanie 2 - „Budowa pomostów pływających na jeziorze Wigry”.
2. Zadanie 1 – „Rozbiórka istniejących pomostów na jeziorze Wigry”.
Rozbiórkę istniejących dwóch pomostów drewnianych na palach:
Pomost A – dł. 22,00 + 5,00 = 27,00 m, szer. 2,00 m;
Pomost B – dł. 22,20 + 5,30 = 27,50 m, szer. 1,80 m;
o łącznej powierzchni zabudowy 103,50 m2 na jeziorze Wigry dz. nr 200 – obręb 0019 Magdalenowo i Wigry oraz działce o nr geod. 129 – obręb 0010 Gawrych Ruda.
Rozbiórka obejmuje również usunięcie wszystkich odpadów, pali starego pomostu i wyrównania dna w miejscach powstałych po czynnościach rozbiórkowych, dołów oraz wyrównanie, uporządkowanie i odtworzenie nawierzchni terenu.
Uwaga: pozycja 3 w zakresie utylizacji pali drewnianych z jednostek pływających wbitych na głębokości do 2 m wraz z wywiezieniem nie jest objęta niniejszym zamówieniem.
Pozycja 3 przedmiaru w związku z tym dotyczy jedynie „Wyciągania pali drewnianych z jednostek pływających wbitych na głębokości do 2 m”.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
1) niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
oraz załącznikach do SWZ:
2) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami i załączonymi do niej decyzjami, uzgodnieniami, warunkami,
3) Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
4) projekcie Umowy.
Na etapie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapoznania się z całością materiałów przetargowych,
- zapoznania się ze wszystkimi szczegółami wymagań Zamawiającego,
Czynności te Wykonawca przeprowadzi we własnym zakresie i na własny koszt.
Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiar robót dołączony do SWZ (Zadanie 1 – poz. 1 – 3 z przedmiaru robót, Zadanie 2 – poz. 1 – 19 z przedmiaru robót) ma jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty kosztorysu ani żadnej innej kalkulacji ceny.
Zamawiający będzie żądał do przedłożenia kalkulacji ceny przed zawarciem umowy (wyłącznie od wykonawcy, z którym zamierza zawrzeć umowę).
Zamawiającego może żądać kosztorysu ofertowego także w przypadku: np. w ramach wyjaśnień rażąco niskiej ceny czy w ramach rozliczeń związanych z częściowym odstąpieniem od umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na etapie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapoznania się z całością materiałów przetargowych;
- zapoznania się ze wszystkimi szczegółami wymagań Zamawiającego.
4.Wykonawca jest odpowiedzialny do prowadzenia robót zgodnie z umową oraz za zapewnienie jakości, opracowanie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana), uporządkowanie i przywrócenie terenu budowy do stanu sprzed rozpoczęcia robót (lub lepszego), za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót oraz za ich zgodność z projektem budowlanym, wymaganiami specyfikacji technicznych, zapisami 5.Jeżeli dokumentacja postępowania w tym projekt budowalny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, jak np. katalogach czy stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
W przypadku zaś opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W takim wypadku, procedurę opisaną na wstępie niniejszego punktu stosuje się odpowiednio. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne.
6.Mając na uwadze treść art. 105 ustawy Pzp, Zamawiający podkreśla, iż nie ogranicza katalogu dokumentów jakie Wykonawca, w celu udowodnienia równoważności, winien przedłożyć w ofercie.
7.Jeżeli do oferty Wykonawcy nie zostanie załączony wykaz proponowanych technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca odstępuje od oferowania tego rodzaju technologii, systemów, urządzeń lub materiałów.
8.Wszelkie materiały związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.
9.Wszystkie elementy z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego i zostaną ze składowane w odległości nie większej niż 200 m.
10.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
11.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia.
12.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub dwie części zamówienia. Zamawiający nie stawia ograniczeń co do maksymalnej liczby zadań (części), których może udzielić jednemu wykonawcy. Zamówienie udzielane jest w częściach, z którego każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
13.Zamawiający informuje, ze obowiązującą formą rozliczenia pomiędzy stronami będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
14.Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać:
- w Zadaniu 1 i 2 czynności związane z prostymi pracami budowlanymi.
Powyższy wymóg dotyczy wyłącznie osób wykonujących bezpośrednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac przez inne osoby lub samozatrudnionych. Wymóg nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. Wyjątkiem od powyższej zasady będzie osobiste wykonanie zamówienia przez osobę fizyczną, w tym również przedsiębiorcę prowadzącego indywidualną działalność gospodarczą lub przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i następnych ustawy Prawo budowlane, w przypadku których nie będzie miał zastosowania wymóg określony w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
15.Zatrudnienie, o którym mowa w powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.
16.Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
17.Zamawiający na podst. art. 310 pkt. 1) ustawy Pzp zastrzega sobie unieważnienie postępowania, jeżeli środki, które Zmawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych

4.5.5.) Wartość części: 28973,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówieniazostał podzielony na 2 części są roboty budowlane polegające na:
Zadanie 1 – „Rozbiórka istniejących pomostów na jeziorze Wigry”.
Zadanie 2 - „Budowa pomostów pływających na jeziorze Wigry”.
2.Zadanie 2 „Budowa pomostów pływających na jeziorze Wigry”.
Zakres robót obejmuje m.in.:
Budowę dwóch pomostów pływających na jeziorze Wigry:
Pomost A dł. 22,00 + 6,00 m = 28,00 m, szer. 2,40 m;
- wykonanie elementów wyposażenia pomostu A – ścieżka edukacyjna „Tropy zwierząt” – ślady zwierząt wykonane w deskach pomostu w skali 1:1 – ślady wilka, bobra i wydry.
Pomost B dł. 22,00 + 6,00 m = 28,00 m, szer. 2,40 m;
- wykonanie elementów wyposażenia pomostu B – ścieżka edukacyjna „Tropy zwierząt” – ślady zwierząt wykonane w deskach pomostu w skali 1:1 – ślady czapli siwej, łabędzie i kaczki krzyżówki.
o łącznej powierzchni całkowitej 134,40 m2 na jeziorze Wigry dz. nr 200 – obręb 0019 Magdalenowo i Wigry.
Pomosty pływające zlokalizowane w południowej części jeziora Wigry na wysokości działki nr ew. 129 obręb 0010 Gawrych Ruda.
Pomosty składają się z systemowych segmentów typu WODNIK o wym. 6,00 m x 2,40 m x 0,52 m połączonych ze sobą za pomocą specjalnych zawiasów, z brzegiem połączonych przy pomocy trapu wejściowego o wym. 4,00 m x 2,40 m. Z dnem segmenty połączone łańcuchami kotwicznymi z martwymi kotwicami betonowymi o wadze min. 200 kg każda.
Segmenty nośne i trap pomostu wykonane z kształtowników stalowych gatunku S235 następnie ocynkowanych zgodnie z polską normą PN-EN ISO 1461.
Poszycie z blachy ocynkowanej w gatunku DX51D zgodnie z normą EN10346.2016. Materiał wypornościowy segmentów nośnych – styropian trudno nasiąkliwy EPS150.
Pokład pomostu i trapu z desek ryflowanych antypoślizgowych drewnianych
o wymiarach 4,8 x 16,5 x 240 cm w kolorze brązowym. Deski oparte na czterech belkach podłużnych o rozstawie nie większym niż 70 cm (Zalecenie producenta desek z uwagi na ugięcie i wytrzymałość). Mocowanie za pomocą wkrętów nierdzewnych.
Trap wejściowy od strony pomostu mocowany jest przegubowo, natomiast od strony brzegu oparty na poziomie płyty betonowej za pomocą kształtownika z blachy ryflowanej
gr. 3 mm. Płyta o wymiarach 3,00 x 1,00 x 0,15 m z betonu klasy C20/25 zbrojona konstrukcyjnie.
Elementy kotwiące – pomost pływający utrzymuje swoją pozycję za pomocą martwych kotwic, które leżą na dnie. Kotwice martwe z betonu o wadze 200 kg spięte są z segmentami pływającymi za pomocą łańcuchów ocynkowanych ogniowo.
Wykonanie elementów wyposażenia – barierka narożna ocynkowana o wym. 2,40 m x 2,00 m na której zostanie zamontowana tablica zasad bezpiecznego zachowania.
Zastosowanie materiałów - zgodnie z dokumentacją projektową.
Wykonawca przed wbudowaniem materiałów winien uzyskać akceptację Zamawiającego/inspektora nadzoru na materiał/urządzenie przeznaczone do wbudowania.
Pomost nie generuje barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, jego usytuowanie bezpośrednio przy brzegu pozwoli na swobodny dostęp dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp,
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
1) niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
oraz załącznikach do SWZ:
2) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami i załączonymi do niej decyzjami, uzgodnieniami, warunkami,
3) Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
4) projekcie Umowy.
Na etapie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapoznania się z całością materiałów przetargowych,
- zapoznania się ze wszystkimi szczegółami wymagań Zamawiającego,
Czynności te Wykonawca przeprowadzi we własnym zakresie i na własny koszt.
Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiar robót dołączony do SWZ Zadanie 2 – poz. 1 – 19 z przedmiaru robót) ma jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty kosztorysu ani żadnej innej kalkulacji ceny.
Zamawiający będzie żądał do przedłożenia kalkulacji ceny przed zawarciem umowy (wyłącznie od wykonawcy, z którym zamierza zawrzeć umowę).
Zamawiającego może żądać kosztorysu ofertowego także w przypadku: np. w ramach wyjaśnień rażąco niskiej ceny czy w ramach rozliczeń związanych z częściowym odstąpieniem od umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na etapie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapoznania się z całością materiałów przetargowych;
- zapoznania się ze wszystkimi szczegółami wymagań Zamawiającego.
4.Wykonawca jest odpowiedzialny do prowadzenia robót zgodnie z umową oraz za zapewnienie jakości, opracowanie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana), uporządkowanie i przywrócenie terenu budowy do stanu sprzed rozpoczęcia robót (lub lepszego), za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót oraz za ich zgodność z projektem budowlanym, wymaganiami specyfikacji technicznych, zapisami
8.Wszelkie materiały związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.
9.Wszystkie elementy z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego i zostaną ze składowane w odległości nie większej niż 200 m.
10.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
11.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia.
13.Zamawiający informuje, ze obowiązującą formą rozliczenia pomiędzy stronami będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
14.Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać:
- w Zadaniu 1 i 2 czynności związane z prostymi pracami budowlanymi.
17.Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. W niniejszym zamówieniu należy wykonywać roboty w taki sposób aby osoby niepełnosprawne nie miały przeszkód architektonicznych podczas korzystania z pomostu.
18.Zamawiający na podst. art. 310 pkt. 1) ustawy Pzp zastrzega sobie unieważnienie postępowania, jeżeli środki, które Zmawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 143227,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18204,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Transportowo-Handlowy Bogusław Wisowaty

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481004032

7.3.3) Ulica: Towarowa 13

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE PRAWNE
Na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli (…)
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
Oferty wykonawców, które zostały złożone na Zadanie 2 - „Budowa pomostów pływających na jeziorze Wigry” ww. postępowaniu, w tym oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

tj. 176 170,28 zł brutto. Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177915,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.