eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › REMONT POMIESZCZEŃ W ŻŁOBKU ŻURAWINKA W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. POZNAŃSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW - PRACE MODERNIZACYJNE - PODNIESIENIE STANDARDU BUDYNKÓW ŻŁOBKÓW



Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT POMIESZCZEŃ W ŻŁOBKU ŻURAWINKA W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. POZNAŃSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW – PRACE MODERNIZACYJNE – PODNIESIENIE STANDARDU BUDYNKÓW ŻŁOBKÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-802f4e4f-a84f-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT POMIESZCZEŃ W ŻŁOBKU ŻURAWINKA W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. POZNAŃSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW – PRACE MODERNIZACYJNE – PODNIESIENIE STANDARDU BUDYNKÓW ŻŁOBKÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-802f4e4f-a84f-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062724/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Poznański Zespół Żłobków – prace modernizacyjne – podniesienie standardu budynków żłobków ROBOTY BUDOWLANE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089463

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIM/02/23/ZP3/2022-327

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 180560,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w żłobku Żurawinka (ul. Żurawinowa 5,7 61 - 455 Poznań) w ramach zadania inwestycyjnego pn. „POZNAŃSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW – PRACE MODERNIZACYJNE – PODNIESIENIE STANDARDU BUDYNKÓW ŻŁOBKÓW”.
Remont obejmie pomieszczenia znajdujące się na parterze i piętrze żłobka. Remontowi zostaną poddane toaleta pracowników, łazienka dzieci, bawialnia, sypialnia.
Remont generalny toalety pracowniczej i łazienki dzieci obejmuje w szczególności:
• rozbiórkę okładzin z płytek ceramicznych, parapetów z lastryko, obudów grzejników i sanitariatów.
• wykonanie nowych warstw hydroizolacji posadzek i ścian
• wykonanie posadzek i okładzin ściennych z płytek ceramicznych
• wykonanie zabudowy regału na nocniki i obudowa pionów c.o.
• szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów powyżej okładzin z płytek ceramicznych
• wykonanie nowych podejść wodnych i kanalizacyjnych
• wymianę instalacji eklektycznej
• prace naprawcze i wykończeniowe związane do doprowadzeniem zasilania do pomieszczeń
• montaż nowych sanitariatów w łazience dzieci: umywalki dla dzieci z bateriami z mieszaczami, miski ustępowe, przegrody między nimi, komora do mycia nocników, umywalka dla opiekuna
• montaż nowych sanitariatów toalecie pracowników: umywalka nablatowa wraz szafka wisząca, miska ustępowa wisząca, stelaż podtynkowy z przyciskiem
• wymianę drzwi wejściowych
• wymianę parapetów
• montaż obudów grzejników
• wyposażenie łazienek dzieci w: lustro nad umywalkami, kosz na śmieci, uchwyt na papier toaletowy, dozowniki na mydło, dozownik na płyn dezynfekcyjny, suszarkę do rąk
• dostawę i montaż mebli typowych, wykonanych na wymiar i wyposażenia drobnego w tym: regał na nocniki, półki na pieluszki, przewijak i inne wyposażenie drobne.
• wymianę instalacji eklektycznej
• montaż wentylatorów wyciągowych podłączonych do włącznika światła z wyłącznikiem czasowym
• zabezpieczenie na czas prowadzeni prac instalacji i urządzeń przeznaczonych do zachowania,
w szczególności: nawilżacza czujek systemu sygnalizacji pożaru, opraw oświetlenia awaryjnego i innych.
Remont generalny sypialni i bawialni obejmuje w szczególności:
• demontaż starego wyposażenia, obudów grzejników, odbojników, parapetów, instalacji elektrycznej
• szpachlowanie i malowanie wszystkich ścian i sufitów
• montaż obudów grzejników
• montaż nowych parapetów z płyty MDF
• montaż nowych drzwi
• dostawę i montaż mebli typowych i wykonanych na wymiar.
• wymianę instalacji eklektycznej
• prace naprawcze i wykończeniowe związane do doprowadzeniem zasilania do pomieszczeń
• wymianę kratek wentylacyjnych i montaż nawietrzaków okiennych
• zabezpieczenie na czas prowadzeni prac instalacji i urządzeń przeznaczonych do zachowania,
w szczególności: nawilżacza czujek systemu sygnalizacji pożaru, opraw oświetlenia awaryjnego i innych
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie usług oraz dostaw związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi.
Całość przedmiotu zamówienia podlega wykonaniu zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umownych – Załączniku nr 1 do SWZ oraz Załącznikach nr 2-3-4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158116,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250200,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158116,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Conwik Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383527414

7.3.3) Ulica: ul. św. Marcin 29/8

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-806

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158116,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.