eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › "Ubezpieczenie Powiatu Poddębickiego 2022 - 2024"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ubezpieczenie Powiatu Poddębickiego 2022 - 2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PODDĘBICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934826

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łęczycka 16

1.5.2.) Miejscowość: Poddębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43-678-78-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@poddebicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poddebicki/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ubezpieczenie Powiatu Poddębickiego 2022 - 2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-797c4438-dc1a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032595/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi ubezpieczeniowe, w tym ubezpieczenie OC Zarządcy Dróg, flota

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190477/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRI.272.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 470000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem ubezpieczenia w ramach niniejszej SWZ może być zarówno mienie należące do Zamawiającego, mienie będące własnością Skarbu Państwa, przekazane do wykonywania działalności statutowej Zamawiającego, jak i mienie wynajęte na podstawie umowy najmu, leasingu, dzierżawy, użyczenia – w przypadku, gdy na podstawie zawartej umowy obowiązek ubezpieczenia spoczywa na Zamawiającym, zgłoszone do ubezpieczenia.
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych
za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów
- Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów
- Ubezpieczenie pojazdów lądowych od uszkodzeń i kradzieży (autocasco) oraz Assistance (ASS)

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem ubezpieczenia w ramach niniejszej SWZ może być zarówno mienie należące do Zamawiającego, mienie będące własnością Skarbu Państwa, przekazane do wykonywania działalności statutowej Zamawiającego, jak i mienie wynajęte na podstawie umowy najmu, leasingu, dzierżawy, użyczenia – w przypadku, gdy na podstawie zawartej umowy obowiązek ubezpieczenia spoczywa na Zamawiającym, zgłoszone do ubezpieczenia.
- Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
- Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
- Treść klauzul dodatkowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Założeniem w ramach Zadania I było, aby polisy komunikacyjne ekspirujące po 01.07.2022 były ubezpieczane w ramach umowy flotowej zawartej w ramach zamówienia publicznego z wyrównaniem okresu ochrony wszystkich pojazdów w pierwszym roku ochrony do 30.06.2023 r.
Załącznik nr 3a Formularz cenowy Zadanie I w formacie excel zawierał datę ochrony przed 30.06.2022 r. ochrony w kolumnie Q wiersz 15, 16, 27 w kolumnie R wiersz 27 oraz kolumnie S wiersz 16 i 27. Brak zmiany roku we wskazanych pozycjach powoduje, że składka proporcjonalna przyjęta w pierwszym roku ochrony za niepełny okres 12 miesięczny za pojazdy EPD8S30, EPD60JU oraz EPD77L7 nalicza się z wykorzystaniem formuły w pozycjach pod nazwą „Składka proporcjonalnie do okresu ochrony 1 rok” czyli w kolumnach Y, Z, AA, AB za ponad 12 miesięczny okres ochrony.
Tabela w excelu Załącznik nr 3a Formularz cenowy Zadanie I jako załącznik do SWZ przygotowywana był wcześniej w ramach opracowania dokumentacji przetargowej i daty polis komunikacyjnych ekspirujących w okresie przed dniem 30.06.2022 winny być zaktualizowane przez osobę uzupełniającą formularz i opatrzone rokiem 2023, ponieważ wskazane wyżej trzy pojazdy zostały wznowione w ramach umowy generalnej obowiązującej Powiat Poddębicki przed datą 01.07.2022 r czyli przed datą zawarcia umów ubezpieczeń w ramach procedury zamówień publicznych.
W przypadku korekty tych rekordów po wprowadzeniu składek za 12 miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej w kolumny pod nazwą „Składka roczna 2022/2023” składka wyliczona automatycznie w następnych kolumnach pod nawą „Składka proporcjonalnie do okresu ochrony 1 rok” przeliczy się według poprawnej formuły i będzie składką za pierwszy rok ochrony czyli okres niepełnych 12 miesięcy i de fakto będzie to składka za proporcjonalny okres ochrony ubezpieczeniowej do 30.06.2023 r. W następnych kolumnach załącznika excel pod nazwą „Składka 2 rok ochrony” składki/stawki wpisujemy roczne i nie wymagają przeliczeni według formuły daty przeliczają i sumują się automatycznie.
Zatem składki w pierwszym roku ochrony winny być skalkulowane za proporcjonalny okres ochrony ubezpieczeniowej do 30.06.2023. Składka łączna natomiast winna stanowić sumę składek za proporcjonalny okres ochrony do 30.06.2023 r. oraz za drugi pełny 12 miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej.
W związku z zaistniałymi błędami w formularzu cenowym 3a, zostały złożone oferty, które nie mogą zostać ocenione, ponieważ niektórzy wykonawcy sami, bez zmiany formularza przez Zamawiającego poprawili błędne formuły w formularzu - załączniku 3a, inni natomiast złożyli ofertę na wadliwym formularzu 3a.

Biorąc pod uwagę powyższe błędy, Zamawiający jest zmuszony unieważnić postępowanie, ponieważ złożone oferty nie są możliwe do porównania a poprawienie błędów na tym etapie postepowania jest niemożliwe. Zaistniała wada postępowania uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344638,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 532801,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344638,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070006155

7.3.3) Ulica: ul. Chłodna 51

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-867

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344638,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.