eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Budowa i modernizacja chodników, parkingów i dróg na terenie Miasta Bełchatowa (Część I, Część II, Część III)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja chodników, parkingów i dróg na terenie Miasta Bełchatowa (Część I, Część II, Część III)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BEŁCHATÓW REPREZENTOWANE PRZEZ PREZYDENTA MIASTA BEŁCHATOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001232830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447335137

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.belchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI SP. Z O.O. REPREZENTOWANY PRZEZ PREZESA ZARZĄDU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7690003496

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446333237

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.techadm@mzk.belchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.belchatow.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Na podstawie zawartego Porozumienia w dniu 24.05.2023 r.:
1. Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa prowadzi wspólne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (także w imieniu i na rzecz Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o.) na mocy art. 38 ust. 1 Pzp
2. Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. reprezentowany przez Prezesa Zarządu dokona we własnym zakresie w Części III opisu przedmiotu zamówienia, oszacowania wartości przedmiotu zamówienia oraz zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja chodników, parkingów i dróg na terenie Miasta Bełchatowa (Część I, Część II, Część III)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cec22001-fb99-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024269/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa i modernizacja chodników, parkingów i dróg na terenie Miasta Bełchatowa (Część I, Część II, Część III)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły w Rozdz. XIII i XIV SWZ
(...) 2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem: platformazakupowa.pl, pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w zakresie: - przesyłania zamawiającemu pytań do treści SWZ; -przesyłania odpowiedzi na wezwanie zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych; -przesyłania odpowiedzi na wezwanie zamawiającego do złożenia/poprawienia /uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; - przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; - przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych; - przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych; -przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń wykonawcy; -przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość
do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z wykonawcami: bzp@um.belchatow.pl.4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana
za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 6. Zamawiający, zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające prace
na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, d) włączona obsługa JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 7.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view. (...)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w Rozdz. II SWZ
(...) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - zwanym dalej "RODO" informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa
i modernizacja chodników, parkingów i dróg na terenie Miasta Bełchatowa
(Część I, Część II, Część III)” jest Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa z siedzibą w Bełchatowie, ul. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów. Kontakt z Administratorem jest możliwy drogą elektroniczną
za pośrednictwem poczty elektronicznej um@belchatow.pl, (ePUAP) na adres skrytki: /umbelchatow/UM lub /umbelchatow/SkrytkaESP oraz pisemnie - Urząd Miasta Bełchatowa, ul. Kościuszki 1, 97 – 400 Bełchatów, tel. 44/ 733 51 16.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można
się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Z Inspektorem Ochrony Danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób: listownie na adres - Urząd Miasta Bełchatowa, ul. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów, poprzez e-mail - iod@um.belchatow.pl, (ePUAP) na adres skrytki: /umbelchatow/UM lub /umbelchatow/SkrytkaESP, telefonicznie – 44/733-51-42.
3. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn.: „Budowa i modernizacja chodników, parkingów i dróg na terenie Miasta Bełchatowa (Część I, Część II, Część III)” Znak: WIZ.271.11.2023. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez
akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710
z późn. zm.), ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach.
4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą Pzp, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710
z późn.zm.).
5. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia
w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych (...)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 3039409,01 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa i modernizacja chodników, parkingów i dróg na terenie Miasta Bełchatowa (Część I, Część II, Część III).
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:

 Część I: Wykonanie nawierzchni emulsyjno – grysowych oraz nakładek bitumicznych z betonu asfaltowego

1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót:
a) Wykonanie nawierzchni emulsyjno-grysowych (podwójne powierzchniowe utrwalenie):
• ul. Leśna (od Szkoły Podstawowej nr 4 do ul. Podgórze),
• ul. Klonowa,
b) Wykonanie nawierzchni emulsyjno-grysowych (potrójne powierzchniowe utrwalenie):
• ul. Podleśna i ul. Grzybowa,
• ul. Marusarzówny,
• ul. J.Halupczoka,
• ul. Gołasia,
• ul. Liliowa,
• ul. Moniuszki (łopatka do zawracania),
• ul. Baczyńskiego,
• ul. Polarna, działka nr 100/12, obr. 14
c) Wykonanie nakładek bitumicznych z betonu asfaltowego – dla ruchu
KR-1, KR–2:
• ul. Staszica (obręb nr 14, działki 7/1, 461/2, 5/19)
• ul. Targowa (obręb nr 10, działki nr 251/2, 251/3, 251/4)
• os. Dolnośląskie 127
• zjazd z ul. Edwardów (obręb nr 12, działka nr 537)
• działki nr 370/1 i 370/3, obręb 14, (ul. Budryka)
• działka nr 390/1 obręb 10,
• działka nr 40/5 obręb 14, (os. Słoneczne)
Roboty zostaną wykonane na podstawie: Warunków Technicznych (Opis Przedmiotu Zamówienia) i przedmiaru robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego dla realizacji zamówienia przedstawione zostały w dokumentacji dla każdej części zamówienia stanowiącej załączniki do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 2031432,05 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp w zakresie prac wymienionych w Części I zamówienia, tj.:
1) Zakres zamówienia obejmować będzie powtórzenie podobnych robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni emulsyjno – grysowych oraz nakładek bitumicznych z betonu asfaltowego;
2) Łączna wartość ww. zamówień wynosi netto: 900 000,00 zł
3) Warunki na jakich zostaną one udzielone: Zamówienie zostanie udzielone
w przypadku powtórzenia zakresów prac określonych w Części I zamówienia
na drogach będących w zarządzie Miasta Bełchatowa.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i sposób liczenia
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1) Kryterium „Cena” – waga kryterium 60%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Punkty przyznawane za kryterium „Cena” (C) będą liczone wg następującego wzoru:

C = (Cnaj/Co) x 60
gdzie:
C – liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium „Cena”
Cnaj – cena brutto oferty najtańszej [zł]
Co – cena brutto oferty badanej [zł]

Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać wg kryterium „Cena” (C) wynosi 60,00 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.

2) Kryterium „Długość okresu gwarancji ” – waga kryterium 40%

Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej w Formularzu ofertowym przez wykonawcę długości okresu gwarancji podanej w pełnych miesiącach.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę to 48 miesięcy. Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 48 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty złożonej przez Wykonawcę. Najdłuższy możliwy okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę to 60 miesięcy. W przypadku, gdy wykonawca zadeklaruje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.
Liczba punków w ramach kryterium „Długość okresu gwarancji ” (G) zostanie obliczona według wzoru:

G = (Go* /Gn) x 40

gdzie:
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji ”
Go - długość okresu gwarancji badanej oferty [miesiące]
Gn - najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert [miesiące]

* - okres gwarancji nie może być krótszy niż 48 miesięcy

Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać Wykonawca, wg kryterium „Długość okresu gwarancji ” (G) to 40,00 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.


Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (R), obliczoną na podstawie wzoru:

R = C + G

gdzie:
R - łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji”

Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej.
Punkty zostaną policzone zgodnie z ww. wzorami.

2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa i modernizacja chodników, parkingów i dróg na terenie Miasta Bełchatowa (Część I, Część II, Część III).
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część II: Zagospodarowanie terenu w rejonie Szkoły Podstawowej nr 4 w Bełchatowie
1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót:
Utwardzenie terenu w rejonie Szkoły Podstawowej nr 4 w Bełchatowie, w skład którego wchodzi:
- wykonanie nowej konstrukcji utwardzenia terenu z betonowej kostki wibroprasowanej oraz płyt ażurowych;
- budowa chodników;
- przebudowa istniejącego ogrodzenia wraz z montażem nowych bram wjazdowych;
- budowa wiaty rowerowej;
- przebudowa istniejących schodów do pomieszczeń technicznych;
- rozbiórka ścianki;
- budowa oświetlenia w ciągu ulicy Leśnej.

Roboty zostaną wykonane na podstawie: dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiaru robót.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego dla realizacji zamówienia przedstawione zostały w dokumentacji dla każdej części zamówienia stanowiącej załączniki do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 733510,42 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45314310-7 - Układanie kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i sposób liczenia
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1) Kryterium „Cena” – waga kryterium 60%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Punkty przyznawane za kryterium „Cena” (C) będą liczone wg następującego wzoru:

C = (Cnaj/Co) x 60
gdzie:
C – liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium „Cena”
Cnaj – cena brutto oferty najtańszej [zł]
Co – cena brutto oferty badanej [zł]

Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać wg kryterium „Cena” (C) wynosi 60,00 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.

2) Kryterium „Długość okresu gwarancji ” – waga kryterium 40%

Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej w Formularzu ofertowym przez wykonawcę długości okresu gwarancji podanej w pełnych miesiącach.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę to 48 miesięcy. Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 48 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty złożonej przez Wykonawcę. Najdłuższy możliwy okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę to 60 miesięcy. W przypadku, gdy wykonawca zadeklaruje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.
Liczba punków w ramach kryterium „Długość okresu gwarancji ” (G) zostanie obliczona według wzoru:

G = (Go* /Gn) x 40

gdzie:
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji ”
Go - długość okresu gwarancji badanej oferty [miesiące]
Gn - najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert [miesiące]

* - okres gwarancji nie może być krótszy niż 48 miesięcy

Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać Wykonawca, wg kryterium „Długość okresu gwarancji ” (G) to 40,00 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.


Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (R), obliczoną na podstawie wzoru:

R = C + G

gdzie:
R - łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji”

Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej.
Punkty zostaną policzone zgodnie z ww. wzorami.

2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa i modernizacja chodników, parkingów i dróg na terenie Miasta Bełchatowa (Część I, Część II, Część III).
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
 Część III: Modernizacja, odtworzenie Placu Manewrowego Miejskiego Zakładu Komunikacji w Bełchatowie

1.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót:
- Wykonanie nakładki bitumicznej z betonu asfaltowego – dla ruchu KR-1, KR–2 - plac Miejskiego Zakładu Komunikacji (ul. Przemysłowa 11)

1.2. Zakres prac związanych z robotami wymienionymi w punkcie 1.1:
a) ocena stanu istniejącej nawierzchni – dokonuje jej przedstawiciel Zamawiającego przy współpracy Wykonawcy
b) oczyszczenie istniejącej nawierzchni
c) frezowanie istniejącej nawierzchni z wywozem materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego
d) oczyszczenie nawierzchni po frezowaniu, ułożenie warstw wiążącej oraz ścieralnej poprzedzone skropieniem emulsją asfaltową
(szczegółowe informacje na temat ilości i grubości warstw wynika z przedmiaru robót)
e) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, kratek ściekowych, ulicznych, skrzynek ulicznych na zasuwach
f) wymiana włazów
g) montaż studzienki dla kratki ściekowej wraz z wykonaniem podłączenia do istniejącej studni kanalizacji deszczowej.
Roboty zostaną wykonane na podstawie: Warunków Technicznych (Opis Przedmiotu Zamówienia) i przedmiaru robót

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego dla realizacji zamówienia przedstawione zostały w dokumentacji dla każdej części zamówienia stanowiącej załączniki do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 274466,54 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i sposób liczenia
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1) Kryterium „Cena” – waga kryterium 60%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Punkty przyznawane za kryterium „Cena” (C) będą liczone wg następującego wzoru:

C = (Cnaj/Co) x 60
gdzie:
C – liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium „Cena”
Cnaj – cena brutto oferty najtańszej [zł]
Co – cena brutto oferty badanej [zł]

Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać wg kryterium „Cena” (C) wynosi 60,00 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.

2) Kryterium „Długość okresu gwarancji ” – waga kryterium 40%

Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej w Formularzu ofertowym przez wykonawcę długości okresu gwarancji podanej w pełnych miesiącach.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę to 48 miesięcy. Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 48 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty złożonej przez Wykonawcę. Najdłuższy możliwy okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę to 60 miesięcy. W przypadku, gdy wykonawca zadeklaruje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.
Liczba punków w ramach kryterium „Długość okresu gwarancji ” (G) zostanie obliczona według wzoru:

G = (Go* /Gn) x 40

gdzie:
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji ”
Go - długość okresu gwarancji badanej oferty [miesiące]
Gn - najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert [miesiące]

* - okres gwarancji nie może być krótszy niż 48 miesięcy

Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać Wykonawca, wg kryterium „Długość okresu gwarancji ” (G) to 40,00 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.


Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (R), obliczoną na podstawie wzoru:

R = C + G

gdzie:
R - łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji”

Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej.
Punkty zostaną policzone zgodnie z ww. wzorami.

2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykaże, że:
 dla Części I:
- posiada dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 1 000 000,00 PLN (słownie złotych: jeden milion 00/100);
 dla Części II:
- posiada dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 800 000,00 PLN (słownie złotych: osiemset tysięcy 00/100);
 dla Części III:
- posiada dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 300 000,00 PLN (słownie złotych: trzysta tysięcy 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
 dla Części I:
- 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nakładek bitumicznych
o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające, że ta robota budowlana została wykonana należycie;
 dla Części II:
- 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni z betonowej kostki wibroprasowanej lub z płyt ażurowych o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające, że ta robota budowlana została wykonana należycie;
 dla Części III:
- 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nakładek bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające, że ta robota budowlana została wykonana należycie.

Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej wykaże, że dysponuje:
 dla Części I:
- Kierownikiem robót posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane
w specjalności drogowej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z drogami w rozumieniu przepisów
o drogach publicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane
w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z aktualnym zaświadczeniem
o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
 dla Części II:
- kierownikiem robót posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane
w specjalności drogowej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z drogami w rozumieniu przepisów
o drogach publicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane
w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z aktualnym zaświadczeniem
o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
- Kierownikiem robót instalacyjnych posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w odniesieniu do sieci elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji w odpowiednim odniesieniu oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej ISZ
 dla Części III:
- Kierownikiem robót posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane
w specjalności drogowej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z drogami w rozumieniu przepisów
o drogach publicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane
w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z aktualnym zaświadczeniem
o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego

Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej mus wykazać, że dysponuje poniższym sprzętem:
 Dla Części I:
- rozkładarka mas bitumicznych szer. min. 4,0 m – 1 szt.
- zamiatarka – 1 szt.
- szczotka mechaniczna – 1 szt.
- samochód specjalistyczny do przewozu emulsji – 1 szt.
- kombajn do wykonywania utrwalania nawierzchni – 1 szt.
- równiarka – 1 szt.
- frezarka do nawierzchni bitumicznych i betonowych – min. 1 szt.
- piły spalinowe do cięcia nawierzchni bitumicznych – min. 2 szt.
- samochód ciężarowy - samowyładowczy o ładowności min. 10 t – min. 3 szt.
- koparko – ładowarka – o pojemności łyżki min. 0,4 m3 – min. 2 szt.
- samochód do przewozu mas asfaltobetonowych typu „termos” – min. 1 szt.
- skrapiarka – 1 szt.
- walec samojezdny (typ ciężki) – min. 2 szt.
- walec samojezdny (typ lekki) – min. 1 szt.

 Dla Części III:
- rozkładarka mas bitumicznych szer. min. 4,0 m – 1 szt.
- zamiatarka – 1 szt.
- szczotka mechaniczna – 1 szt.
- samochód specjalistyczny do przewozu emulsji – 1 szt.
- równiarka – 1 szt.
- frezarka do nawierzchni bitumicznych i betonowych – min. 1 szt.
- piły spalinowe do cięcia nawierzchni bitumicznych – min. 2 szt.
- samochód ciężarowy - samowyładowczy o ładowności min. 10 t – min. 2 szt.
- koparko – ładowarka – o pojemności łyżki min. 0,4 m3 – min. 2 szt.
- samochód do przewozu mas asfaltobetonowych typu „termos” – min. 1 szt.
- skrapiarka – 1 szt.
- walec samojezdny (typ ciężki) – min. 1 szt.
- walec samojezdny (typ lekki) – min. 1 szt.

3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie
z Załącznikiem do SWZ dla konkretnej części.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową
lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej
lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik do SWZ dla konkretnej części;

2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zwarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje
się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy – zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z opisem warunku - Załącznik do SWZ dla konkretnej części;

4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości
lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z opisem warunku
- Załącznik do SWZ dla konkretnej części;

5) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie opisem warunku - Załącznik do SWZ dla konkretnej części

6) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy
lub kadry kierowniczej wykonawcy - zgodnie z opisem warunku - Załącznik do SWZ dla konkretnej części;

7) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - zgodnie z opisem warunku dla konkretnej części.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć do upływu terminu składania ofert wskazanym w rozdziale XVIII ust. 1 SWZ:

1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku
do SWZ dla konkretnej części;

2) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełnienia warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania – wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ dla konkretnej części;

3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie
art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby
oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania – wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ dla konkretnej części – jeżeli dotyczy;

4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – wg wzoru określonego
w Załączniku do SWZ dla konkretnej części – jeżeli dotyczy;

5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (podstawa prawna art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) – zgodnie z Załącznikiem do SWZ dla konkretnej części; lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – dla konkretnej części - jeżeli dotyczy;

6) Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
a) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub innego właściwego rejestru. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres;
b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia

Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 pkt 2 stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium oddzielnie dla każdej części zamówienia w wysokości:

- dla Części I: 16 000,00 zł (słownie złotych: szesnaście tysięcy 00/100);
- dla Części II: 11 000,00 zł (słownie złotych: jedenaście tysięcy 00/100);
- dla Części III: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100);

w sposób i terminie określonym w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow oraz zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 2 SWZ, składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dotyczy: Część I, Część II, Część III
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie umowy - Załącznik do SWZ
dla konkretnej części.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w Projekcie umowy - Załącznik do SWZ dla konkretnej części.

Strony dopuszczają zmianę treści umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
2) zmiany zakresu prac powierzonych Podwykonawcy, zmiany firmy Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału podwykonawcy, zmiana taka nastąpi zgodnie
z postanowieniami ustawy Prawo zamówień publicznych i art. 647 kodeksu cywilnego;
3) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót;
4) wystąpienia, po zawarciu umowy, zmian przepisów mających bezpośredni wpływ
na sposób realizacji umowy;
5) zmiany stawki podatku od towarów i usług;
6) zmiany oznaczenia danych stron, w przypadku, gdy stroną umowy jest konsorcjum – zmiany lidera konsorcjum;
7) zmiany lokalizacji wykonania części robót określonych w warunkach technicznych, w sytuacji wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, pod warunkiem zastosowania tej samej technologii oraz zachowania ilości wynikających z przedmiaru robót.

Strony dopuszczają zmianę terminu wykonania zamówienia w przypadku:
1) przedłużenia się procedury o udzielenie zamówienia (przedłużenie, które spowoduje zagrożenie wykonania przedmiotu umowy w terminie umownym);
2) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
3) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót;
4) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
5) wystąpienia sytuacji, gdy wykonanie zamówienia w pierwotnym terminie nie leży
w interesie Zamawiającego (o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego);
6) wystąpienia, po zawarciu umowy, zmian przepisów mających bezpośredni wpływ na sposób realizacji umowy.

4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

5. Gwarancja i rękojmia:
- wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy: min. 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego;
- wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy: min. 48 miesięcy, licząc
od daty odbioru końcowego

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-15 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-15 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
Dotyczy: Część I, Część II, Część III
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości i formie określonej w Rozdziale XXII SWZ.
4. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę
tych Wykonawców.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego (zgodnie z zapisami w zawiadomieniach o podpisaniu umowy.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia uprawnień kierownika budowy
i kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego – dla konkretnej części
Zapisy dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów, informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sposób obliczania ceny, opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag i sposobu oceny ofert, informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy, pouczenie o środkach ochrony prawnej zgodnie z zapisami SWZ zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow
Wykaz dokumentów na potwierdzenie podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału - zgodnie z zapisami SWZ zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow
Zapisy dla podmiotów zagranicznych w tym zakresie również są szczegółowo opisane w SWZ oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: 1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp; 2) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.