Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00230810/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00311581/01 - Wynik z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w gminie Grębocice w okresie 01.09.2023-30.06.2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkola w Grębocicach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5020033353
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szkolna 2/2-3
1.4.2.) Miejscowość: Grębocice
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-150
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zespolgrebocice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zeasgrebocice.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność wspomagająca edukację
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236660
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00230810
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian w tej umowie z zastrzeżeniem zapisów wskazanych w art. 455 ustawy Pzp.
2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3. Zmiany nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SWZ.
4. Wszelkie zmiany umowy możliwe są za obopólnym pisemnym porozumieniem stron w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) Zmiana terminu wykonania, tj. rozpoczęcia i zakończenia przedmiotu umowy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, finansowa lub techniczna, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SWZ.
2) Zaistnieje zmiana stawki podatku VAT, która będzie powodować zmianę kosztów wykonania po stronie Wykonawcy.
3) Zmiany w trasach dowozów uczniów, przy czym zmiana trasy dowozów nie wymaga sporządzania aneksu do umowy, a jedynie skutecznego powiadomienia drugiej strony umowy na piśmie.
4) Zmiany trasy przewozów mogą mieć charakter stały lub czasowy (np. w przypadku wystąpienia robót drogowych lub innych przeszkód drogowych uniemożliwiających jazdę ustaloną trasą).
5) Zmiany w ilościach autobusów wykonujących przewóz, szczególnie zmiany wynikłe ze zmiany przepisów sanitarno-epidemiologicznych oraz zasad bezpiecznego korzystania z pojazdów transportu zbiorowego w trakcie epidemii SARS-Cov-2 w Polsce, przy czym zmiana ta nie wymaga sporządzania aneksu do umowy, a jedynie skutecznego powiadomienia drugiej strony umowy na piśmie.
6) Zmiany w ilościach uczniów przewożonych autobusami, przy czym zmiana ta nie wymaga sporządzania aneksu do umowy, a jedynie skutecznego powiadomienia drugiej strony na piśmie.
7) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, takie jak zmiana nr rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów, przy czym zmiany te nie wymagają sporządzania aneksu do umowy, a jedynie skutecznego powiadomienia drugiej strony na piśmie.
8) zmian dotyczących wykonania przedmiotu umowy, które wynikają z zaleceń organów administracji publicznej, w sposób wynikający z tych zleceń,
9) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ze skutkiem z nich wynikającymi,
10) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano w SWZ określonych uprawnień, określonego doświadczenia. Zmiana osób może nastąpić wyłącznie po pisemnej akceptacji Zamawiającego,
11) Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) siły wyższej lub klęski żywiołowej,
b) przedłużenia procedury wyboru oferty najkorzystniejszej,
c) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, finansowa lub techniczna, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SWZ,
6. W przedstawionych w ust. 5 przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalają nowe terminy realizacji z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerw/postoju.
7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp:
1) zmiana adresów stron umowy,
2) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danych czasie aktów prawa.
8. Zmiany wskazane w ust. 7 pkt. 1 - 2 dokonywane są w drodze jednostronnego oświadczenia danej Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie.
Po zmianie:
Rodzaj i zakres zmian przedstawia załącznik nr 2 do SWZ - projekt umowy. Zmiany umowy przedstawione są w par. 12 umowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-05-31 13:00
Po zmianie:
2023-06-01 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-05-31 13:30
Po zmianie:
2023-06-01 11:30
INNE PRZETARGI GRĘBOCICE
więcej: przetargi GRĘBOCICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiającego
- "Transport (tam i z powrotem) członków Zespołu Tanecznego Pech działającego przy Młodzieżowym Domu Kultury w Opolu i ich opiekunów wraz z bagażem na zawody taneczne".
- Dowóz uczniów na zajęcia w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego do remontów dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Klimontów w roku szkolnym 2025/2026 na podstawie biletów miesięcznych na trasie Nr IX
- Wykonanie usługi na kompleksową organizację i przygotowanie warsztatów edukacyjnych pn. "Zielona Szkoła Wodorowa" dla uczniów i nauczycieli szkół ponadpodstawowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.