Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00095223/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
- 2025/BZP 00100112/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-12
- 2025/BZP 00111922/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Innobaltica Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220639884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Równa 19/21
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-067
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@innobaltica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://innobaltica.pl/innobaltica/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/create/proceeding1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
tworzenie nowych rozwiązań komunikacyjnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-066b9438-55c5-4d53-8678-343b180ba756
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095223
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o. oraz na rzecz członków rodzin i innych osób bliskich pracowników InnoBaltica Sp. z o.o.
Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy będzie odbywać się zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465), Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2131), ustawą o służbie medycyny pracy z dnia 27 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 437), w szczególności: wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie Pracy.
Dodatkowe usługi medyczne będą świadczone w ramach pakietów medycznych w miarę potrzeb pracowników oraz na ich indywidulane życzenie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85121000-3 - Usługi medyczne
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420228 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458690,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420228 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242593360
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Świadczenie usług medycznych zgodnie z OPZ w placówkach podwykonawców, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE ENEL-MED S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE ENEL-MED S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420228 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykoszenie roślinności zielnej w rezerwacie przyrody "Mechowiska Sulęczyńskie" wraz z usunięciem i utylizacją biomasy.
- Realizacja zadania w formule zaprojektuj i wybuduj pn. Modernizacja części pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku
- Modernizacja polegająca na przebudowie i remoncie Centralnej Sterylizatorni w SP ZOZ MSWIA w Gdańsku
- Dostawa spektrometrów dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- Zakup usług medycznych - badań lekarskich z zakresu medycyny pracy
- Projekt i budowa zasilania rezerwowego dla Stacji Rezonansu za budynkiem B15 wraz z przebudową automatyki SZR i wymianą rozdzielni Nn.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Indywidualne specjalistyczne wsparcie dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku
- prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum" - drugie postępowanie
- Przeprowadzenie analiz multiomicznych na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby".
- Zakup usług medycznych - badań lekarskich z zakresu medycyny pracy
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od lipca do grudnia 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.