Og³oszenie z dnia 2021-10-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00279803/01 - Wynik z dnia 2021-11-23
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup mebli biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT BIOLOGII DO¦WIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez ni± jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
naukowo - badawcza i edukacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mebli biurowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9c10f46e-3001-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00236546
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005694/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.14 Zakup mebli biurowych na potrzeby Pracowni- czê¶æ 3
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie podmiotowych i przedmiotowych ¶rodków
dowodowych (o ile s± wymagane) innych dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz
przekazywanie informacji odbywa siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej, e-mail Zamawiaj±cego:
przetargi@nencki.edu.pl .
Sk³adanie ofert odbywa siê za po¶rednictwem miniPortalu, adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Oferta
(dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê) i O¶wiadczenie wstêpne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
-Pzp, musi byæ sporz±dzone pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (czyli jako plik
elektroniczny podpisany podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym (czyli dokument musi byæ plikiem elektronicznym, ale mo¿e zostaæ
opatrzony podpisem zaufanym lub osobistym).
2. Pozosta³e dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w SWZ sporz±dzane s± w postaci z lub w
formie dokumentu elektronicznego.
3. Korespondencja: Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za pomoc± poczty
elektronicznej jako za³±czniki, na wskazany powy¿ej adres e-mail Zamawiaj±cego.
4. Oferta: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP i zarejestrowaæ siê na miniPortalu. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) oraz warunkach
korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej ePUAP
(https://epuap.gov.pl/wps/portal). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem
dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty wynosi 150 MB.4. Wykonawca sk³ada Ofertê
za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na
ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez
Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W
formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki e-mail do prowadzenia korespondencji zwi±zanej z postêpowaniem. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty
opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZ¡CA
PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH zamieszczona zosta³a w ROZDZIALE II SWZ
(specyfikacji warunków zamówienia) dla tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-51/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie mebli, ich dostarczenie oraz monta¿ i ustawienie we wskazanych w siedzibie Zamawiaj±cego pomieszczeniach. Meble nale¿y wykonaæ zgodnie z zestawieniem mebli opisanych w za³±czniku do SWZ nr 2.1 Opis mebli Czê¶æ 1. Meble musz± byæ zrobione z fabrycznie nowych elementów.
Zakres ¶wiadczonych przez Wykonawcê dostaw jest taki, jak okre¶lono go w opisie przedmiotu zamówienia, i zawiera wszelkie elementy, które w sposób oczywisty s± potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osi±gn±³ wymagane cele. Nawet je¿eli wszystkie elementy nie zosta³y wyra¼nie wyszczególnione w wykazie w za³±czniku nr 2.1, Wykonawca dostarczy przedmiot dostawy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, który osi±ga wymagane cele. Wykaz ma za zadanie u³atwienie obliczenia wynagrodzenia rycza³towego za wykonanie ca³o¶ci us³ugi.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stosowanie matematycznych obliczeñ stanowi zasadê przy ocenie ofert.
Punktacja obliczana jest w zaokr±gleniu do setnych czê¶ci punktu. Wybór oferty dla danej czê¶ci
dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i zasad.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie mebli, ich dostarczenie oraz monta¿ i ustawienie we wskazanych w siedzibie Zamawiaj±cego pomieszczeniach. Meble nale¿y wykonaæ zgodnie z zestawieniem mebli opisanych w za³±czniku do SWZ nr 2.2 Opis mebli Czê¶æ 2. Meble musz± byæ zrobione z fabrycznie nowych elementów.
Zakres ¶wiadczonych przez Wykonawcê dostaw jest taki, jak okre¶lono go w opisie przedmiotu zamówienia, i zawiera wszelkie elementy, które w sposób oczywisty s± potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osi±gn±³ wymagane cele. Nawet je¿eli wszystkie elementy nie zosta³y wyra¼nie wyszczególnione w wykazie w za³±czniku nr 2.2, Wykonawca dostarczy przedmiot dostawy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, który osi±ga wymagane cele. Wykaz ma za zadanie u³atwienie obliczenia wynagrodzenia rycza³towego za wykonanie ca³o¶ci us³ugi.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stosowanie matematycznych obliczeñ stanowi zasadê przy ocenie ofert.
Punktacja obliczana jest w zaokr±gleniu do setnych czê¶ci punktu. Wybór oferty dla danej czê¶ci
dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i zasad.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie mebli, ich dostarczenie oraz monta¿ i ustawienie we wskazanych w siedzibie Zamawiaj±cego pomieszczeniach. Meble nale¿y wykonaæ zgodnie z zestawieniem mebli opisanych w za³±czniku do SWZ nr 2.3 Opis mebli Czê¶æ 3. Meble musz± byæ zrobione z fabrycznie nowych elementów.
Zakres ¶wiadczonych przez Wykonawcê dostaw jest taki, jak okre¶lono go w opisie przedmiotu zamówienia, i zawiera wszelkie elementy, które w sposób oczywisty s± potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osi±gn±³ wymagane cele. Nawet je¿eli wszystkie elementy nie zosta³y wyra¼nie wyszczególnione w wykazie w za³±czniku nr 2.3, Wykonawca dostarczy przedmiot dostawy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, który osi±ga wymagane cele. Wykaz ma za zadanie u³atwienie obliczenia wynagrodzenia rycza³towego za wykonanie ca³o¶ci us³ugi.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stosowanie matematycznych obliczeñ stanowi zasadê przy ocenie ofert.
Punktacja obliczana jest w zaokr±gleniu do setnych czê¶ci punktu. Wybór oferty dla danej czê¶ci
dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i zasad.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie mebli, ich dostarczenie oraz monta¿ i ustawienie we wskazanych w siedzibie Zamawiaj±cego pomieszczeniach. Meble nale¿y wykonaæ zgodnie z zestawieniem mebli opisanych w za³±czniku do SWZ nr 2.4 Opis mebli Czê¶æ 4. Meble musz± byæ zrobione z fabrycznie nowych elementów.
Zakres ¶wiadczonych przez Wykonawcê dostaw jest taki, jak okre¶lono go w opisie przedmiotu zamówienia, i zawiera wszelkie elementy, które w sposób oczywisty s± potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osi±gn±³ wymagane cele. Nawet je¿eli wszystkie elementy nie zosta³y wyra¼nie wyszczególnione w wykazie w za³±czniku nr 2.4, Wykonawca dostarczy przedmiot dostawy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, który osi±ga wymagane cele. Wykaz ma za zadanie u³atwienie obliczenia wynagrodzenia rycza³towego za wykonanie ca³o¶ci us³ugi.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stosowanie matematycznych obliczeñ stanowi zasadê przy ocenie ofert.
Punktacja obliczana jest w zaokr±gleniu do setnych czê¶ci punktu. Wybór oferty dla danej czê¶ci
dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i zasad.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie mebli, ich dostarczenie oraz monta¿ i ustawienie we wskazanych w siedzibie Zamawiaj±cego pomieszczeniach. Meble nale¿y wykonaæ zgodnie z zestawieniem mebli opisanych w za³±czniku do SWZ nr 2.5 Opis mebli Czê¶æ 5. Meble musz± byæ zrobione z fabrycznie nowych elementów.
Zakres ¶wiadczonych przez Wykonawcê dostaw jest taki, jak okre¶lono go w opisie przedmiotu zamówienia, i zawiera wszelkie elementy, które w sposób oczywisty s± potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osi±gn±³ wymagane cele. Nawet je¿eli wszystkie elementy nie zosta³y wyra¼nie wyszczególnione w wykazie w za³±czniku nr 2.5, Wykonawca dostarczy przedmiot dostawy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, który osi±ga wymagane cele. Wykaz ma za zadanie u³atwienie obliczenia wynagrodzenia rycza³towego za wykonanie ca³o¶ci us³ugi.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stosowanie matematycznych obliczeñ stanowi zasadê przy ocenie ofert.
Punktacja obliczana jest w zaokr±gleniu do setnych czê¶ci punktu. Wybór oferty dla danej czê¶ci
dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i zasad.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie mebli, ich dostarczenie oraz monta¿ i ustawienie we wskazanych w siedzibie Zamawiaj±cego pomieszczeniach. Meble nale¿y wykonaæ zgodnie z zestawieniem mebli opisanych w za³±czniku do SWZ nr 2.6 Opis mebli Czê¶æ 6. Meble musz± byæ zrobione z fabrycznie nowych elementów.
Zakres ¶wiadczonych przez Wykonawcê dostaw jest taki, jak okre¶lono go w opisie przedmiotu zamówienia, i zawiera wszelkie elementy, które w sposób oczywisty s± potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osi±gn±³ wymagane cele. Nawet je¿eli wszystkie elementy nie zosta³y wyra¼nie wyszczególnione w wykazie w za³±czniku nr 2.6, Wykonawca dostarczy przedmiot dostawy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, który osi±ga wymagane cele. Wykaz ma za zadanie u³atwienie obliczenia wynagrodzenia rycza³towego za wykonanie ca³o¶ci us³ugi.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stosowanie matematycznych obliczeñ stanowi zasadê przy ocenie ofert.
Punktacja obliczana jest w zaokr±gleniu do setnych czê¶ci punktu. Wybór oferty dla danej czê¶ci
dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i zasad.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy informuje, i¿ przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie
najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia O¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji, zawartych w z³o¿onym wraz z
Ofert± O¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia
z niniejszego postêpowania.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) O¶wiadczenie wstêpne o nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania z art 125 ust 1 Pzp, aktualne na dzieñ sk³adania ofert w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w niniejszej specyfikacji (wzór stanowi za³±cznik do SWZ).W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców:
O¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie, przy czym
o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wskazuje brak podstaw wykluczenia.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie okre¶la szczególnego sposobu spe³niania warunków realizacji zamówienia przez takich Wykonawców w inny sposób ni¿ w przypadku pojedynczego Wykonawcy.
O¶wiadczenia/ dokumenty stanowi±ce tre¶æ oferty:
2) Szablon oferty (wzór stanowi za³±cznik do SWZ).
3) Formularz oferty – Opis mebli, odpowiednio do czê¶ci, na któr± sk³adana jest Oferta (za³±czniki do SWZ nr 2.1 i/lub 2.2; 2.3; 2.4; 2.5; 2.6).
4) Informacja o z³o¿eniu oferty, której wybór prowadzi/ nie prowadzi do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug (wzór stanowi za³±cznik do SWZ) -sk³adana o ile dotyczy.
5) Informacja o zastrze¿eniu jawno¶ci tre¶ci stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (wzór stanowi za³±cznik do SIWZ) -sk³adana o ile dotyczy.
O¶wiadczenia/ dokumenty niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania, potwierdzaj±ce tre¶æ oferty:
6) Informacja o powierzeniu/nie powierzeniu czê¶ci zamówienia podwykonawcom (wzór stanowi za³±cznik do SWZ).
7) Pe³nomocnictwo, w przypadku, gdy oferta zosta³a podpisana przez pe³nomocnika lub gdy oferta zosta³a z³o¿ona przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy -Pzp -sk³adane o ile dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art.58 ust. 1 ustawy Pzp (np. konsorcja), s± zobowi±zani ustanowiæ pe³nomocnika do
reprezentowania. Pe³nomocnictwo musi zawieraæ umocowanie do reprezentowania w
postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo musi
byæ za³±czone do Oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem
elektronicznym; zaufanym, lub osobistym, lub kwalifikowanym, przez osoby uprawnione do
reprezentowania przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
publicznego.
2. Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiêbiorców (t.jedn.: Dz.U. z
2019 r., poz. 1292) za przedsiêbiorców uznaje siê wspólników spó³ki cywilnej w zakresie
wykonywanej przez nich dzia³alno¶ci gospodarczej.
1) Oferta z³o¿ona przez spó³kê cywiln± jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i wspólników dotycz± ustalenia tego Rozdzia³u.
2) Spó³ka cywilna do³±cza pe³nomocnictwo opisane w ust. 1 lub dokument, z którego wynika
pe³nomocnictwo (np. po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em kopiê umowy spó³ki cywilnej lub
uchwa³ê).
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich
Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
4. Brak podstaw do wykluczenia ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie musi wykazaæ
samodzielnie. O¶wiadczenia dotycz±ce potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia sk³adane
s± osobno przez ka¿dego z Wykonawców.
5. Korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant
pozosta³ych.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-28 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-26
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca chc±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o zamówienie musi zapoznaæ siê z tre¶ci±specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) -tylko ca³o¶ciowe zapoznanie siê z tekstem SWZ
(dostêpna na miniPortalu) umo¿liwi skuteczne z³o¿enie oferty. Wykonawca podczas czynno¶ci
sk³adania ofert winien pos³ugiwaæ siê jedynie identyfikatorem Postêpowania z miniPortalu. W
sytuacji, w której Wykonawca sk³adaj±c ofertê przez miniPortal, wprowadzi w formularzu ID z
Platformy eZamówienia, uwidoczniony w niniejszym og³oszeniu (patrz: Sekcja II pkt 2.4), jego
oferta nie pojawi siê na li¶cie z³o¿onych ofert i nie bêdzie mo¿liwo¶ci jej odszyfrowania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji domofonowo - przyzywowej oraz kontroli dostêpu w pawilonie E Aresztu ¦ledczego w Warszawie - S³u¿ewcu.
- Publikacja i promocja artyku³ów eksperckich na ogólnopolskiej platformie internetowej i serwisach tematycznych dotycz±cych edukacji
- Odnowienie rocznego kontraktu serwisowego do posiadanej przez u¿ytkownika licencji IDL wraz z dostaw± nowej licencji
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiaj±cego systemu bezpieczeñstwa teleinformatycznego opartego o rozwi±zanie firmy Fortinet wraz z wdro¿eniem, ¶wiadczeniem us³ugi asysty technicznej (...)
- Us³uga ratownictwa wodnego
- Zakup uk³adów oddechowych do urz±dzeñ medycznych
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostaw± sprzêtu medycznego i wyposa¿enia dla SPZOZ w Garbowie zgodnie z projektem "Poprawa dostêpno¶ci i dostêpu do ¶wiadczeñ POZ w Garbowie" z podzia³em na 3 czê¶ci.
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rze¼niczej 11 w Krakowie
- Sukcesywna dostawa wyposa¿enia meblowego wraz z monta¿em i ustawieniem oraz wymiana blatów w istniej±cych zabudowach meblowych w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wroc³awiu
- Zakup i dostawa wyposa¿enia Domu Kultury w Wielu
- Zakup wyposa¿enia do ¿³obka w £±cku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorz±dowego wraz ze ¿³obkiem i czê¶ci± administracyjn± Urzêdu Gminy £±cko"
- Dostawa mebli i wyposa¿enia sal nauki przedmiotów zawodowych w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.