eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzanowiceDostawa materiałów biurowych do biura projektu



Ogłoszenie z dnia 2025-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów biurowych do biura projektu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE CENTRUM BIBLIOTECZNO-KULTURALNE W KRZANOWICACH

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINNE CENTRUM BIBLIOTECZNO-KULTURALNE W KRZANOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525674344

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zawadzkiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Krzanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324108046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gcbk@krzanowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umkrzanowice.madkom.pl/m,886,gminne-centrum-biblioteczno-kulturalne.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65b6f521-3dd0-42d7-8b87-d17c61850142

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów biurowych do biura projektu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65b6f521-3dd0-42d7-8b87-d17c61850142

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00083824/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów biurowych do biura projektu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wzmocnienie procesu sprawiedliwej transformacji w Gminie Krzanowice” realizowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157689

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/2025/PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zużywalnych materiałów biurowych do Biura Projektu
w siedzibą w Krzanowicach (47-470) ul. Zawadzkiego 3.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1B – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192000-1 - Wyroby biurowe

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

30197630-1 - Papier do drukowania

30199000-0 - Papeteria i inne wyroby

30192130-1 - Ołówki

30192125-3 - Pisaki

39241200-5 - Nożyczki

30197320-5 - Zszywacze

30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie

30197330-8 - Dziurkacze

30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby

39292500-0 - Linijki

30191400-8 - Niszczarki

24910000-6 - Kleje

30192160-0 - Korektory

31630000-1 - Magnesy

30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne

39292400-9 - Przybory do pisania

30192100-2 - Gumki

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione, ponieważ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęły dwie
oferty i każda z nich podlega odrzuceniu.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienie postępowania na ww. podstawie
prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.