Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122795/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części budynku (Środowiskowego Domu Samopomocy) wraz z dobudową windy w Krotoszynie, ul. Langiewicza, na działce nr 6316/2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Floriańska 10
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627228891
1.5.8.) Numer faksu: 627228892
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr.krotoszyn@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprkrotoszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pcpr_krotoszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa części budynku (Środowiskowego Domu Samopomocy) wraz z dobudową windy w Krotoszynie, ul. Langiewicza, na działce nr 6316/22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ea2dc25-ea1b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00122498/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa części budynku (Środowiskowego Domu Samopomocy) wraz z dobudową windy w Krotoszynie, ul. Langiewicza, na działce nr 6316/2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122795/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.252.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 564137,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Krotoszynie wraz z dobudową windy. Dobudowana winda zostanie połączona z klatką schodową i stanowić będą główne wyjście ewakuacyjne budynku.
Zakres robót do wykonania:
• Roboty rozbiórkowe:
- rozebranie znajdującej się od strony podwórza (południowej) przybudówki,
- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej w przybudówce oraz w miejscach zaznaczonych w projekcie, przewidujących wymianę stolarki,
- likwidacja zbędnych ścianek działowych,
- wykonanie nowych otworów.
• Zaprojektowanie oddymianej klatki schodowej połączonej z windą.
• Wydzielenie nowych pomieszczeń.
• Dobudowa windy w miejscu rozebranej przybudówki.
• Osadzenie nowych okien i drzwi zewnętrznych.
• Roboty uzupełniające i wykończeniowe m. in. wykonanie nowych podłóg, tynków, osadzenie nowych drzwi wewnętrznych o odporności ogniowej EI30, malowanie wszystkich pomieszczeń.
• Montaż hydrantów.
Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową,
2) Specyfikacją Warunków Zamówienia,
3) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
4) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (STWiOR),
5) decyzją Starosty Krotoszyńskiego nr 257/2019 z dnia 08.04.2021 r. udzielającą pozwolenia na budowę dla Powiatu Krotoszyńskiego, sprostowanej postanowieniem Starosty Krotoszyńskiego z dnia 07.05.2021 r. oraz zmienioną decyzją Starosty Krotoszyńskiego
nr 81/2021 z 07.07.2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęła jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 993191,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 993191,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Budowa kancelarii leśnictwa Wielki Bór
- Modernizacja drogi powiatowej nr 5500P w m. Konarzew
- Dostawa dializatorów, igieł, linii krwi, cewników i koncentratów do dializ dla SPZZ w Krotoszynie.
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1 Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem Zadanie 2 - Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS, UPS RACK)
- Remont dachów budynków komunalnych dzierżawionych przez PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie (...)
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach.
- Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku nr 5 Akademii Nauk Stosowanych w Wałczu
- "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Tuczępach"
- Remont sanitariatów w budynku ZSCKR im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- Zagospodarowanie fragmentu terenów zielonych przy budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.