Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00221606/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ryn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ryn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-520
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miastoryn@miastoryn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoryn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastoryn.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c536feea-f1f5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000518/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221606/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 394308,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa 214 szt. laptopów do siedziby Zamawiającego. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad. Wykonawca dostarczy również wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu, dokumenty gwarancyjne.
2.	Szczegółowy przedmiot zamówienia został  opisany w załączniku nr 6 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 
3.	Zamawiający wymaga załączenia do formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ) wykazu oferowanego sprzętu komputerowego wraz ze szczegółowym opisem technicznym (nazwy, typu, model, cech charakterystycznych danego produktu itp.) w taki sposób aby Zamawiający mógł jednoznacznie określić szczególne cech produktu stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku braku wymaganego opisu Zamawiający wezwie do złożenia wyjaśnień oferty.
4.	Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu oferty tj. 24 miesiące. Warunki gwarancji opisuje Projekt umowy załącznik nr 2 do SWZ.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przeprowadzonym postępowaniu zostały złożone dwie oferty tj.:
1. ZONEO OLEKSIEWICZ Spółka komandytowo-akcyjna ul. Noskowskiego 1, 99-300 Kutno, cena oferty brutto 484 851,24 zł.
2. Orange Polska S.A. Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa, cena oferty brutto 534 345,16 zł.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 485 000,00 zł brutto. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 01.07.2022 r. Oferta nr 1 Wykonawcy - ZONEO OLEKSIEWICZ Spółka komandytowo-akcyjna ul. Noskowskiego 1, 99-300 Kutno, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. Oferta nr 2 Wykonawcy - Orange Polska S.A. Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 484851,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 534345,16 PLN
INNE PRZETARGI RYN
więcej: przetargi RYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup laptopów, skanera dokumentów oraz serwerów wraz z osprzętem sieciowym przeznaczonych do zapewnienia bieżącego funkcjonowania komórek organizacyjnych MOPS w Krakowie.
 - Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i osobistych wraz z oprogramowaniem biurowym na potrzeby użytkowników Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
 - Dostępne Placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie Szkoły Branżowej w Kobylinie, Szkół Podstawowych w Kuklinowie, Smolicach i Zalesiu Małym w zakresie edukacji włączającej
 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Muzeum Narodowego w Lublinie - 3 części
 - Zakup i dostawa komputerów przenośnych (laptopów) oraz stacji dokujących
 - Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)
 
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





