Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00164338/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00182112/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3, 338/1) - Budowa placu zabaw oraz zakup wyposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOLESŁAWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-430
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fu@boleslawiec.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslawiec.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10843161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3, 338/1) - Budowa placu zabaw oraz zakup wyposażenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22034dec-53d8-432e-890b-29bf017971cb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026518/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Budowa placu zabaw oraz zakup wyposażenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch” 2022–2029, współfinansowanego z KPO w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach „Aktywny Maluch, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach priorytetu 2 pn. Opieka nad dziećmi i równowaga między życiem prywatnym i zawodowym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164338
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 153332,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia, urządzeń, sprzętu, pomocy oraz wykonanie wszelkich towarzyszących temu robót budowlanych, w tym wykonanie bezpiecznej nawierzchni syntetycznej, w asortymencie, ilościach i na zasadach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do SWZ, w celu kompleksowego wykonani zadania pn.: „Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Budowa placu zabaw oraz zakup wyposażenia”
Lokalizacja: Bolesławiec, ul. Szkolna 4A, dz. nr 332/3,338/1, woj. łódzkie
Zaprojektowano plac zabaw z urządzeniami dla dzieci w wieku do 3 lat.
Wyposażenie placu zabaw stanowią następujące urządzenia:
tablica memory - 1 szt.
sprzęt kompleksowy - 1 kpl.
sprzęt kompleksowy 2 - 1 kpl.
huśtawka typu ważka - 1 szt.
bujak sprężynowy – 1 szt.
bujak sprężynowy 2 – 1 szt.
zestaw kompleksowy 3 – 1 kpl.
karuzela z rowerkami – 1 szt.
sześciokąt - 1 szt.
ławka – 4 szt.
karuzela 3 osobowa - 1 szt.
huśtawka podwójna – 1 szt.
Kosz na śmieci – 1 szt.
Tablica informacyjna – regulamin- 1 szt.
W ramach zadania Wykonawca wykona nawierzchnię syntetyczną bezpieczną z wysokiej jakości granulatu gumowego SBR. Produkt zgodny z PN-EN 1177:2009, PN-EN 1176-1:2009 i PN-EN 1176-7:2009 ora wszelkie towarzyszące temu roboty budowlane. Krytyczna wysokość upadku (HIC): 200 cm. Wymiary panelu: 50 x 50 x 7 cm.
Dostarczany asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Dostarczony asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a w szczególności znakami bezpieczeństwa. Każda zabawka dla dzieci powinna posiadać oznaczenie „CE”.
Zastosowane urządzenia oraz materiały muszą posiadać certyfikaty i atesty potwierdzające bezpieczeństwo ich konstrukcji, spełnienie odpowiednich warunków higienicznych, a także ochrony środowiska. Powinny również posiadać Kartę techniczną produktu potwierdzającą parametry urządzeń w zakresie jakości, użytych materiałów i niezbędnych wymaganych elementów oraz gabarytów urządzenia jak również Certyfikat zgodności z EN 1176 wydany przez akredytowaną jednostkę.
Wszystkie dostarczone w ramach przedmiotu Umowy urządzenia oraz sprzęt muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów oraz być fabrycznie nowe, nie mogą być poekspozycyjne bądź powystawowe
Organizacja transportu i odpowiedzialność za transport Przedmiotu zamówienia na miejsce montażu, znajdującego się przy żłobku zlokalizowanym w Bolesławcu (woj. łódzkie) przy ul. Szkolnej 4A, rozładunek zamówienia oraz jego montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320323,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588106,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320323,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argon Klaudiusz Półtorak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180190179
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320323,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- -"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 20 01 32, 20 01 21*,16 01 03 oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04". Znak sprawy: 03/RZP/SWZ/2025.
- Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Miasta Bolesławiec
- Dzierżawa systemu nadzorowania Strefy Płatnego Parkowania w Bolesławcu
- Modernizacja drogi dz. nr 105 we wsi Mierzwin
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów" (postępowanie powtórzone)
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim".
- Modernizacja placów zabaw w Gminie Siewierz w lokalizacjach: Tuliszów ul. Widokowa oraz Siewierz ul. Długa
- Drugi etap rewitalizacji placu zabaw przy ul. Okrzei w Gdyni
- Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Gminie Lubanie - Rozbudowa i dostosowanie budynku przeznaczonego na Centrum Usług Społecznych
- Budowa żłobka na 75 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 przy ul. Groszowej w Zgorzelcu
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.