eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławŚwiadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów SP ZOZ w Jarosławiu



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów SP ZOZ w Jarosławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11

1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz_jaroslaw@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej im. prof. Antoniego Kępińskiego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów SP ZOZ w Jarosławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78d25e03-21c1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002105/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów SP ZOZ w Jarosławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200793/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 49/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 872000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport specjalistyczny z lekarzem – zespól typu „S”.
w składzie co najmniej trzech osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny.
Szacunkowa ilość potrzeb w okresie 36 miesięcy: 36 transportów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych usług w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb, przy czym wzrost i zmniejszenie zapotrzebowania może wynosić maksymalnie 30% wartości umowy. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone ilościowo zamówienia składane przez Zamawiającego na dane usługi.
Transport realizowany będzie na terenie miasta Jarosław na trasie SP ZOZ Jarosław ul. Kościuszki 18 do Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu ul. 3-go Maja 70 ( około 2,6 km.)
Transport realizowany będzie w stanach nagłych wymagających niezbędnej i szybkiej pomocy winien być podstawiony w trybie ,, NA CITO” od chwili zgłoszenia potrzeby transportu przez Zamawiającego, jednak nie dłuższy niż 20 minut (czas liczony od momentu zgłoszenia). Lekarz zlecający określi, który pacjent wymaga niezbędnej i szybkiej pomocy, a tym samym szybkiego transportu sanitarnego –przy czym za czas realizacji rozumie się okres od przyjęcia zlecenia do zgłoszenia się zespołu po pacjenta w odpowiednim oddziale lub Izbie Przyjęć. O charakterze przypadku – tj. nagły/ pozostałe – decyduje lekarz podczas zgłoszenia. Zamawiający wymaga by Zespół Karetki ,,S” wezwany do stanu nagłego zagrożenia zdrowia lub życia bezwarunkowo bezzwłocznie podejmował i uczestniczył w czynnościach ratujących zdrowie i/lub życie pacjenta - od razu od przyjazdu na miejsce /oddział /izba przyjęć w SP ZOZ w Jarosławiu. W takiej sytuacji pacjenta uznaje się za przejętego przez zespół karetki w momencie podjęcia czynności ratunkowych przez zespół karetki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport zwykły szpitalny z udziałem kierowcy i ratownika medycznego (zespół typu „T”)
W skład zespołu wchodzą: 2 osoby – kierowca i ratownik medyczny
Szacunkowa ilość potrzeb w okresie 36 miesięcy:
• szacunkowa ilość kilometrów – 120 000,00
• szacunkowa ilość godzin – 6 000,00
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych usług w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb, przy czym wzrost i zmniejszenie zapotrzebowania może wynosić maksymalnie 30% wartości umowy. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone ilościowo zamówienia składane przez Zamawiającego na dane usługi.
Czas świadczenia (godzina) liczona jest od momentu przyjazdu na miejsce wezwania do momentu przybycia na miejsce wskazane w zleceniu natomiast. Odległość (km) przebyta przez karetkę, liczona jest od miejsca, w którym pacjent zostaje przekazany do transportu, do miejsca wskazanego w zleceniu.
Usługa transportu realizowana będzie na podstawie zleceń określających termin, rodzaj transportu, miejsce oraz czas przewozu i wyjazdu, zgodnych z potrzebami Zamawiającego. Zlecenia powinny zawierać datę, godzinę, nazwisko pacjenta oraz miejsce transportu.
Transport realizowany będzie całodobowo we wszystkie dni tygodnia(w tym święta i dni wolne od pracy), po ustaleniu terminu transportu przez pracownika Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 800000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie nie została złożona oferta (brak ofert). Zamawiający dnia 04.10.2021 r. wszczął postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów SP ZOZ w Jarosławiu” W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 18.10.2021r do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając na względzie powyższe okoliczności, postępowanie jest zasadne i konieczne.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 872 000,00 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu nr 2 wpłynęła jedna oferta Centrum Ratownictwa Medycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Bandurskiego 8 37-500 Jarosław, Polska Cena oferty brutto 1 290 000,00 zł

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1290000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1290000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.