eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › "Podniesienie standardów dostępności w budynku głównym Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Podniesienie standardów dostępności w budynku głównym Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447242311

1.5.8.) Numer faksu: 447244359

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e899bffd-dde6-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Podniesienie standardów dostępności w budynku głównym Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e899bffd-dde6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039220/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Dokumentacja techniczna wraz z realizacją zadania inwestycyjnego polegajacego na zakupie i montażu windy w Urzędzie Miasta na potrzeby osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII: wzmocnienie spójności społecznej i gospodarczej oraz podniesienie jakości środowiska naturalnego w Tomaszowie Mazowieckim” finansowanego w ramach Programu „Rozwój Lokalny” ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190708

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRIK.271.1.12.2023.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2658428,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podniesienie standardów dostępności w budynku głównym Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim”. W skład zamówienia wchodzą n/w zadania:
1) budowa windy w budynku głównym Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim,
2) adaptacja wejścia i hallu głównego Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim,
3) dostosowanie budynku głównego Urzędu Miasta do przepisów pożarowych.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z Podniesieniem standardów dostępności w budynku głównym Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim.
Krótki opis przedmiotu zamówienia w zakresie:

1) budowa windy w budynku głównym Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim:

a) wykonanie otworów w stropach wraz ze wzmocnieniem,
b) wykonanie ław fundamentowych pod konstrukcję szybu windowego w piwnicy,
c) rozebranie części ściany na 2 piętrze wraz ze wzmocnieniem,
d) wykonanie wzmocnień konstrukcyjnych w piwnicy i na 2 piętrze,
e) wymurowanie ścian REI 120 szybu windowego w piwnicy,
f) wymurowanie ścian REI 60 szybu windowego na 2 piętrze,
g) wykonanie stalowej ramy szybu windowego wykończonej szkłem bezpiecznym mocowanym do ramy na dystansach – na parterze i 1 piętrze,
h) poszerzenie otworu drzwiowego prowadzącego do windy w piwnicy,
i) montaż kabiny windowej i dwóch skrzydeł drzwiowych w piwnicy.
Roboty towarzyszące nie wymagające pozwolenia ani zgłoszenia – wg dokumentacji.

2) adaptacja wejścia i hallu głównego Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim,

a) roboty rozbiórkowe,
b) wykonanie tynków i okładzin,
c) wykonanie posadzek,
d) wykonanie instalacji elektrycznych,
e) montaż systemu otwierania drzwi,
f) montaż opraw oświetleniowych,
g) wykonanie zabudowy miejsc obsługi interesantów.



3) dostosowanie budynku głównego Urzędu Miasta do przepisów pożarowych,

a) wydzielenie klatki schodowej KS2 ścianami i stropami EI60, przepusty do klatek >0,04m będą w klasie EI60 /wentylacyjne i klimatyzacyjne EIS60/, wymiana wszystkich drzwi do klatki na EIS30 ze względu na przekroczone długości dojścia ewakuacyjnego – poszerzenie otworów drzwiowych wraz ze wzmocnieniem nadproży,
b) klatka schodowa KS2 będzie wyposażona w skuteczny system oddymiania z automatycznym napowietrzaniem – montaż klapy oddymiającej – wykonanie otworu w stropie wraz ze wzmocnieniem,
c) wyburzenie części ściany na 2 piętrze wraz ze wzmocnieniem i połączenie korytarza z klatką schodową KS2,
d) poszerzenie pozostałych otworów drzwiowych wraz ze wzmocnieniem nadproży i wymiana drzwi zgodnie z rysunkami, Ekspertyzą i zestawieniem stolarki.

4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: projekty, przedmiary robót, specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót oraz SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2735604,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2735604,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCH-BUD Anna Hajdera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100134909

7.3.3) Ulica: ul. mjr Hubala 48

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Maz.

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dostawa montaż i uruchomienie windy w
budynku głównym Urzędu Miasta


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2735604,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.