eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRoboty konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2025-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100124868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Sady 19

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 94-102

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 42 27-23-450

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 42 27-23-451

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaklad@lzuk.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b81fa163-a3a3-4877-9f71-c0d88ec07d9b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b81fa163-a3a3-4877-9f71-c0d88ec07d9b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00680806/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 ROBOTY KONSTRUKCYJNE (bud. B) Włókiennicza 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207212

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1.1.2/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Roboty budowlane w zakresie odtworzenia w stanie surowym części budynku „B” (oficyna) zlokalizowanego w Łodzi, przy ul. Włókienniczej 1, działka nr ew. 438/17, obręb S-1, na podstawie dokumentacji opracowanej przez BAM Architektura,  ul. Piotrkowska 68/6U, 90-105 Łódź.
1) Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie lewej części budynku oficyny, wraz z klatką schodową, w stanie surowym w miejscu po całkowicie rozebranej części budynku.
2) Warunkiem rozpoczęcia robót odtworzeniowych jest zakończenie robót rozbiórkowych.
3) Obiekt należy wytyczyć w terenie i przekazać szkice geodezyjne  Zamawiającemu.
4) Przygotowanie podłoża pod nowoprojektowane fundamenty na odpowiednio przygotowanym i zbadanym, zagęszczonym  gruncie – po stronie Wykonawcy.
5) Konstrukcja powiększonej kamienicy: żelbetowo-tradycyjna, stropy: żelbetowy ponad garażami, pozostałe  gęstożebrowe sprężone „Rector” oparty na ścianach, słupach i podciągach żelbetowych.  Klatka schodowa w konstrukcji żelbetowej, dach o konstrukcji drewnianej, ściany murowane z rdzeniami żelbetowymi  i żelbetowa.
6) Na budowę mogą być użyte wyłącznie materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie. Karty materiałów Wykonawca przekazywać będzie przed ich zabudowaniem do zatwierdzenia przez zamawiającego/inspektora. Ponadto beton stosowany w konstrukcji  musi być poddawany badaniom dla potwierdzenia jego cech wytrzymałościowych i konsystencji. Wyniki badań dla : ław, słupów, wieńców, podciągów, płyty stropowej, ściany, nadbetonu w stropach  Wykonawca  przekazywać będzie Zamawiającemu.
7) Na wykonanych przez Wykonawcę elementach budynku Zamawiający wykona konstrukcję i pokrycie dachu.
8) W  prawej części oficyny Zamawiający prowadzi prace remontowe; ponadto Zamawiający prowadzi też  prace remontowe w budynku frontowym.
9) Zamawiający zamierza ustawić wyciąg budowlany przy remontowanej prawej części oficyny dla własnych potrzeb.
10) Na budowie nie ma dźwigu do transportu pionowego  materiałów budowlanych.
11) Jedyny wjazd na teren budowy znajduje się od strony pasażu Hilarego Majewskiego, przejazdem o szerokości ok.3,4 m, równoległym do ulicy Włókienniczej, bez możliwości zawrócenia pojazdu ciężarowego  na placu budowy.
12) Prace nadzorowane będą przez Kierownika robót, będącego pracownikiem Wykonawcy i potwierdzane wpisami do dziennika budowy. Odbiory robót konstrukcyjnych, robót zanikowych lub ulegających zakryciu, podlegają odbiorowi przez Inspektora Nadzoru z ramienia Inwestora. Roboty te należy zgłaszać pisemnie i odpowiednio wcześniej z min. 2-dniowym wyprzedzeniem w celu umożliwienia ich sprawdzeniu i uzyskaniu potwierdzenia ich odbioru.
13) Podczas prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany jest to tymczasowego bieżącego zabezpieczenia BHP stref niebezpiecznych, wykopów itp., a  pracownicy Wykonawcy obowiązani są do używania odzieży ochronnej i kasków.
14) Na placu budowy dostępna jest energia elektryczna, woda, WC. Zamawiający nie udostępnia zaplecza socjalnego pracownikom Wykonawcy.
15) Na terenie budowy zainstalowany jest monitoring wizyjny obejmujący podwórko posesji.
16) W załączonym przedmiarze szczegółowym – zawartym w ramach dokumentacji stanowiącej zał. nr 1 do SWZ - określono wstępnie zakres robót;  rozliczenie rzeczowe i wartościowe odbywać się będzie kosztorysowo dla faktycznie wykonanego zakresu rzeczowego, przy zastosowaniu cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, a w przypadku ewentualnych robót koniecznych do wykonania nim nie objętych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego oferty na roboty dodatkowe.
17) Zamawiający zapewnia nadzór archeologiczny konieczny do prowadzenia robót ziemnych na terenie działki.
5. PŁATNOŚĆ. Płatność jednorazowa za wzniesiony i ukończony zakres rzeczowy objęty umową, ewentualnie: płatności częściowe, rozliczane w okresach miesięcznych za całkowicie zakończone, wzniesione kondygnacjami elementy budynku.
6. MIEJSCE WYKONANIA ROBÓT: Łódź, ul. Włókiennicza 1, Budynek B

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono 2 oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców:
a) CICH-BUD CEZARY CICHOSZ, 92-701 Wiączyń Dolny 45 REGON 101406327
cena 535 076,25 PLN, gwarancja: 8 lat
b) ONLYFORWARD Sp. z o.o., ul. Pomorska 7 lokal 18, 90-201 Łódź REGON 383303703
cena 904 893,21 PLN, gwarancja: 16 lat.
Cena wynikająca z obu wymienionych ofert przekracza znacznie kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, co więcej - najwyżej ocenioną ofertą jest oferta nr 2, która zawiera cenę w wysokości 904 893,21 PLN. Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na realizację zamówienia w ramach postępowania wynosi 478 321,79 PLN brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć posiadanych środków do wysokości kwoty wynikającej z oferty najkorzystniejszej.
Podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1320), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.