Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbieranie odpadów komunalnych z terenu gminy Kunów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i ich zagospodarowanie na okres od 01.07.2022 r. do 31.07.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kunów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 45B
1.5.2.) Miejscowość: Kunów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-415
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 412613174
1.5.8.) Numer faksu: +48 412613194
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kunow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbieranie odpadów komunalnych z terenu gminy Kunów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i ich zagospodarowanie na okres od 01.07.2022 r. do 31.07.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0d50e9b-f862-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015282/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Odbieranie odpadów komunalnych z terenu gminy Kunów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i ich zagospodarowanie na okres od 01.07.2022 r. do 31.07.2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232748/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postęp. prow. jest na podst. art. 305pkt1Pzp.Tu zaistniała okolicz. z art.214ust.1pkt5.Zam. w dniu28.02.2022r. podpisał zWyk. PUK “FART-BIS” Sp. z o.o. umowę NrOr.032.52.2022 na podst. postęp. o udzielenie zam. w trybie zam. z wolnej ręki, na okres od01.03.2022r.do 31.05.2022r.W między czasie Zam. ogłosił przetarg w przedm.„Odbieranie odpadów kom. z terenu Gminy Kunów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i ich zagosp. na okres od01.06.2022r.do31.12.2024r.” W dniu 31.03.2022r. nastąpił wybór najkorzystn. oferty,od którego w dniu 11.04.2022r. wpłynęło do Prezesa KIO odwołanie. Wyrok KIO z dnia28.04.2022r., sygn.akt: KIO1005/22,unieważnił czynność wyboru oferty najkorzystn.z dnia31.03.2022r., nakazując Zam. powtórzenie czynn. badania i oceny ofert.W dniu 21.06.2022r. nastąpił ponowny wybór oferty.Obecnie obow. umowa kończy się30.06.2022r., a nie upłynął jeszcze termin na wniesienie odwołania,Zam. zamierza udzielić zam. wskazanemu Wyk. na okres 1 m-ca.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 143881,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: usługi
2. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień następującymi kodami i nazwami:
90500000-2 Usługi związane z odpadami;
90511000-2 Usługi wywozu odpadów;
90512000-9 Usługi transportu odpadów;
90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych;
90533000-2 Usługi gospodarki odpadami.
3. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania odpadów komunalnych z terenu gminy Kunów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i ich zagospodarowanie.
4. Usługa odbierania odpadów komunalnych z terenu gminy Kunów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i ich zagospodarowanie obejmuje:
1)selektywne odbieranie odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Kunów) następujących frakcji odpadów:
a)niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01),
b)papier i tektura (kod 20 01 01 i 15 01 01),
c)szkło bezbarwne i kolorowe (kod 20 01 02 i 15 01 07),
d)tworzywa sztuczne (kod 20 01 39 i 15 01 02),
e)opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05),
f)zmieszane odpady opakowaniowe (kod 15 01 06),
g)metale (kod 20 01 40 i 15 01 04),
h)odpady komunalne ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji (kod 20 02 01, 15 01 01), odpady kuchenne ulegające biodegradacji (kod 20 01 08),
i)przeterminowane leki (kod 20 01 32),
j)meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07),
k)odpady budowlane i rozbiórkowe (kod 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 04 11, 17 08 02),
l)zużyte opony (kod 16 01 03),
m)zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (kod 20 01 35*, 20 01 36),
n)baterie i akumulatory (kod 20 01 33* i 20 01 34),
o)urządzenia zawierające freony (kod 20 01 23*),
p)lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (kod 20 01 21*),
q)tekstylia i odzież (kod 20 01 11 i 20 01 10),
r)leki cytotoksyczne i cytostatyczne (kod 20 01 31*),
2)odbiór wszystkich odpadów komunalnych z pojemników/worków na odpady komunalne,
o pojemności i w kolorystyce określonej w obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Kunów, zgodnie ze szczegółowym sposobem i zakresem świadczenia usług, z częstotliwością określoną w punkcie 7.5. Odbiór odpadów będzie następował z pojemników i worków wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji do utwardzonej drogi dojazdowej lub ustawionych w pergolach śmietnikowych, do których zapewniony jest swobodny dojazd i dostęp z zewnątrz, z zastrzeżeniem, że swobodny dojazd nie dotyczy nieruchomości o utrudnionym dojeździe,
3)odbieranie przeterminowanych leków (kod 20 01 32) z punktu zbiórki przeterminowanych leków zlokalizowanego w aptece w Kunowie, ul. Warszawska 46,
4)zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2021 roku poz. 779 i 2151).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155368,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155368,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155368,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "Fart - BIS" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572386966
7.3.3) Ulica: Ściegiennego 268A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "FART BIS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "FART BIS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155368,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Kotlin
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK położonych na terenie gminy Tereszpol w terminie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nurzec-Stacja w 2026 roku.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości będących własnością MGW w Zabrzu z obiektów niezamieszkałych z lokalizacji Zamawiającego na terenie Zabrza - 2 zadania
- Świadczenie usług odbioru, wywozu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu sp. z o.o.
- Zakup, transport, montaż, demontaż i utylizację elementów małej architektury.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.