Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00170848/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oleśnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klonowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Olesno
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 343509646
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz@szpitalolesno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalolesno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a51f1b3c-95b2-412d-94be-89701b1e57a31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a51f1b3c-95b2-412d-94be-89701b1e57a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057859/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa mięsa, wędlin i pieczywa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170848
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1-7/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso i artykuły pochodneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 44130,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WędlinySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 50680,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PieczywoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 104245,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DróbSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 23050,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40981,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43743,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40981,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: " SPOŁEM" POWSZCZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150005410
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 12
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W OLEŚNIE
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W OLEŚNIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40981,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46674,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49297,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46674,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia Borowe J.B. Pluta Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152190356
7.3.3) Ulica: Długa 114
7.3.4) Miejscowość: Borowe
7.3.5) Kod pocztowy: 42-133
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MASARNIA BOROWE" J.B. PLUTA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"MASARNIA BOROWE" J.B. PLUTA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46674,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88352,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105113,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88352,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.C. Piekarnia Zbigniew, Rafał, Anetta Powąska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931987310
7.3.3) Ulica: Wrocławska 14
7.3.4) Miejscowość: Bierutów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-420
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
S.C. PIEKARNIA ZBIGNIEW, RAFAŁ, ANETTA POWĄSKA
jakie przetargi wygrała firma
S.C. PIEKARNIA ZBIGNIEW, RAFAŁ, ANETTA POWĄSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88352,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20826,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24753,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20826,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "OLDRÓB" Sebastian Zawierucha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160001811
7.3.3) Ulica: Studnitza 19A
7.3.4) Miejscowość: Świercze
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20826,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLEŚNA
- Zakup paliwa do samochodów służbowych
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Olesno w 2025 roku
- Dostawa artykułów medycznych II
- Modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Oleśnie
więcej: przetargi w Oleśnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 99 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
- Dostawy mięsa i wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Obrytem
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Regułach w 2025 r.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa mięsa drobiowego, mięsa wieprzowo - wołowego i wędlin
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie od 1.09.2025r. do 31.08.2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.