Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń magazynowych w części podpiwniczonej budynku administracyjnego ‘B” Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W ZIELONEJ GÓRZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zyty 21
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-046
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rckik.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń magazynowych w części podpiwniczonej budynku administracyjnego ‘B” Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b68c65f2-d238-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072409/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont pomieszczeń magazynowych w części podpiwniczonej budynku administracyjnego "B" Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217427
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, nr postępowania 5/P/2022 „Budowa budynku Działu Laboratoryjnego dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze wraz z rozbiórką istniejącego budynku oraz zagospodarowaniem terenu przyległego”. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości dla postępowania 5/P/2022 - Budowa budynku Działu Laboratoryjnego dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze wraz z rozbiórką istniejącego budynku oraz zagospodarowaniem terenu przyległego. 1. Zamówienie zostanie udzielone w trybie art. 305 pkt. 1 oraz art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm. – dalej PZP) .
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/WR/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane dotyczące remontu pomieszczeń magazynowych w części podpiwniczonej budynku administracyjnego ‘B” Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze, ul. Zyty 21 (dz. nr 258/2).
Celem przedmiotu zamówienia jest kompleksowa modernizacja pomieszczeń nie objętych umową podstawową (61/2022) w podpiwniczonej części budynku administracyjnego (B) w celu dostosowania do aktualnych potrzeb Zamawiającego oraz poprawy stanu technicznego w tym instalacji elektrycznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289522,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289522,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289522,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perbud sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730960450
7.3.3) Ulica: Stefana Batorego
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-735
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289522,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-27INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Rozbiórka i budowa nowego przepustu zlokalizowanego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 283 w km 32+151 w okolicy m. Lasocin
- LA.261.22.2025 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Przeprowadzenie kursu - Florysta ( powiat gorzowski)
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Wymiana instalacji odgromowej na dachu Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze przy ulicy Spokojnej 1
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku na potrzeby Urban Lab przy ul. Paderewskiego 49/51 w Kielcach
- Dostosowanie do przepisów przeciw pożarowych budynku Szkoły Podstawowej nr 85 przy ul. gen. R. Traugutta 37 we Wrocławiu
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności dla elektroniki przy Technicznych Zakładach Naukowych w Częstochowie, ul. Jasnogórska 84/90.
- Termomodernizacja budynku wielorodzinnego Krempna 110
- "Wymiana drzwi w budynku Szkoły Podstawowej nr 2, zlokalizowanego przy ul. Gabriela Narutowicza 37 w Żyrardowie, w ramach zadania Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 2 do wymagań przeciwpożarowych."
- Przebudowa części pomieszczeń parteru Szpitala w Nysie z przeznaczeniem na laboratorium diagnostyczne, roboty popowodziowe w piwnicach Oddziału Zakaźnego oraz komorze hiperbarycznej i sprężarkowni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.