Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00122950/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
- 2025/BZP 00144334/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SZP/242-011/2025, Przygotowanie i przeprowadzenie konkursu architektoniczno-urbanistycznego, jednoetapowego, otwartego na projekt budynku: "CMN3" przy ul. Długiej we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.perehiniec@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3cb7f072-a596-45a6-999b-4950af04820e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-011/2025, Przygotowanie i przeprowadzenie konkursu architektoniczno-urbanistycznego, jednoetapowego, otwartego na projekt budynku: "CMN3" przy ul. Długiej we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cb7f072-a596-45a6-999b-4950af04820e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011006/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przygotowanie i przeprowadzenie konkursu architektoniczno-urbanistycznego, dwuetapowego, otwartego na projekt budynku: CMN3 przy ul. Długiej we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122950
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-011/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa - Przygotowanie i przeprowadzenie konkursu architektoniczno-urbanistycznego, jednoetapowego, otwartego na opracowanie koncepcji architektonicznej na projekt budynku pn.: „Centrum Mikro( Nano) Elektroniki, Mikro(Nano) Systemów i Mikro(Nano) Inżynierii (CMN3) przy ul. Długiej we Wrocławiu”
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu, zorganizowaniu i przeprowadzeniu w imieniu Zamawiającego konkursu zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. 2024 poz. 1320), na opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej obiektu „„Centrum Mikro( Nano) Elektroniki, Mikro(Nano) Systemów i Mikro(Nano) Inżynierii (CMN3) przy ul. Długiej we Wrocławiu”.
1.1. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wszelkie czynności niezbędne dla osiągnięcia celu umowy oraz określone w OPZ, w tym:
1) 1ETAP I umowy – opracowanie dokumentów konkursowych:
a) sprawdzenie dokumentacji Zamawiającego niezbędnej do wykonania umowy pod względem celu, której ma ona służyć;
b) opracowanie redakcyjne i graficzne dostarczonej przez Zamawiającego dokumentacji;
c) przygotowanie programu konkursu i uzyskanie dla niego akceptacji przez Zamawiającego,
d) przygotowanie i opracowanie regulaminu konkursu i uzyskanie dla niego akceptacji Zamawiającego,
e) weryfikacja projektu umowy sporządzonej przez Zamawiającego,
f) przygotowanie i opracowanie wytycznych konkursowych i uzyskanie dla nich akceptacji Zamawiającego,
g) przygotowanie i opracowanie treści konkursu oraz wszelkich innych materiałów konkursowych przewidzianych przepisami prawa i uzyskanie dla nich akceptacji Zamawiającego,
h) powołanie Sądu Konkursowego,
i) uzyskanie/opracowanie innych uzgodnień/dokumentów niezbędnych dla realizacji celów niniejszej umowy,
j) publikacja ogłoszenia o konkursie.
2) ETAP II umowy – prowadzenie procedury konkursowej, obejmującej wszelkie działania Wykonawcy mające na celu wyłonienie zwycięskich prac konkursowych i przygotowania wniosków o wypłatę nagród oraz wszystkie działania Wykonawcy od dnia publikacji ogłoszenia o wyniku konkursu do dnia zakończenia wystawy pokonkursowej szczegółowo opisane w OPZ.
1.2. Zakres prac szczegółowo obejmuje Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
1.3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71230000-9 organizowanie architektonicznych konkursów projektowych.
2. Terminy wykonania przedmiotu umowy:
1) ETAP I umowy – w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy;
2) ETAP II umowy:
a) rozstrzygnięcie konkursu w terminie do 126 dni od dnia ogłoszenia konkursu,
b) wystawa pokonkursowa do 14 dni od dnia ogłoszenia wyników.
2. 1. Szczegóły dotyczące terminu, jego poszczególnych etapów i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71230000-9 - Organizowanie architektonicznych konkursów projektowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156456 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156456 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156456 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOWARZYSZENIE ARCHITEKTÓW POLSKICH ODDZIAŁ WE WROCŁAWIU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930093734
7.3.3) Ulica: ul. Oławska 21 lokal 5-6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-123
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE ARCHITEKTÓW POLSKICH ODDZIAŁ WE WROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE ARCHITEKTÓW POLSKICH ODDZIAŁ WE WROCŁAWIU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156456 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA AKUMULATORÓW GŁĘBOKIEGO ROZŁADOWANIA PRZEZNACZONYCH DO PODNOŚNIKÓW WARSZTATOWYCH Nr sprawy: TECH/155/AK/2025
- Dostawa sterylizatora gazowego - sterylizatora niskotemperaturowego na tlenek etylenu - 1 kpl
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- Wykonanie łazienek w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Paulińskiej 5A we Wrocławiu.
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej 2025r.
- Usługa całodobowej ochrony fizycznej kompleksu Bastion Sakwowy przy ul. Piotra Skargi 18 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.