eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Rozbudowa budynku CKZ o BCU w dziedzinie logistyki, wchodzącego w skład ZSTiL Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Żyrardowskiej 48, w ramach przedsięwzięcia pn. "BCU w dziedzinie logistyki w ...".



Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku CKZ o BCU w dziedzinie logistyki, wchodzącego w skład ZSTiL Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Żyrardowskiej 48, w ramach przedsięwzięcia pn. „BCU w dziedzinie logistyki w ...”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-grodziski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku CKZ o BCU w dziedzinie logistyki, wchodzącego w skład ZSTiL Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Żyrardowskiej 48, w ramach przedsięwzięcia pn. „BCU w dziedzinie logistyki w ...”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3b112af-999f-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013556/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa budynku CKZ o BCU w dziedzinie logistyki, wchodzącego w skład ZSTiL Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Żyrardowskiej 48, w ramach przedsięwzięcia pn. „BCU w dziedzinie logistyki...”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejetności ( BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej ( CoVEs).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553290

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Centrum Kształcenia Zawodowego o Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim, wchodzącego w skład Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Żyrardowskiej 48, w ramach przedsięwzięcia pn. „Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim”. Inwestycja będzie finansowana z Krajowego Planu Odbudowy ramach konkursu pt. „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)”. Planowana inwestycja przewiduje rozbudowę budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych nr 2 w Grodzisku Mazowieckim, o obiekt dydaktyczny, który będzie stanowił Branżowe Centrum Umiejętności. Zaprojektowany obiekt będzie funkcjonalnie połączony z budynkiem, w którym obecnie mieści się Zespół Szkół Technicznych i Licealnych.
Zaprojektowano obiekt jednobryłowy składający się z dwóch części o różnych funkcjach uzupełniających się wzajemnie. Część pierwsza budynku, to część socjalno – biurowo – dydaktyczna, część druga, to przestrzeń magazynowa, w której prowadzone będą szkolenia i zajęcia praktyczne.
Oprócz obiektu kubaturowego projekt obejmuje także budowę utwardzonych miejsc postojowych na samochody osobowe, utwardzonych dojść i dojazdów do obiektu oraz pozostałą infrastrukturę wewnętrzną i zewnętrzną tworzącą całość techniczno-użytkową.

1. Forma architektoniczna obiektu oraz sposób jego dostosowania do otaczającej zabudowy
a/ hala
Obiekt zaprojektowano jako jednokondygnacyjną halę bez podpiwniczenia, niską (N )H<12,0 w kształcie prostopadłościanu z dachem dwuspadowym o symetrycznych połaciach dachowych. Kąt nachylenia połaci dachu 2˚(3,5 %).Wymiary hali w rzucie poziomym dł./szer. 20,0 x 17,0 m, wysokość w kalenicy H=8,49 m. Głównymi elementami konstrukcyjnymi są ramy poprzeczne o konstrukcji stalowej, w rozstawie co 6,53 m. Pokrycie dachu membraną dachową PVC gr. 1,5 mm, ocieplenie dachu wełną mineralną gr. 20 cm z izolacją z folii izolacyjnej PE gr. 0,2 mm na blasze trapezowej T135, układanej na stalowej konstrukcji dachu. W elewacji zachodniej hali zaprojektowano jedną bramę segmentową z napędem elektrycznym i jedno wyjście ewakuacyjne.
b/ część socjalno-biurowa z pomieszczeniami dydaktycznymi zaprojektowana została jako obiekt dwukondygnacyjny, niski (h<12m), bez podpiwniczenia. Wymiary w rzucie poziomym 20,0 m x 16,73 m, wysokość w kalenicy H=8,55 m. Konstrukcja mieszana, składająca się ze ścian wewnętrznych o lekkiej konstrukcji aluminiowej z przeszkleniem, ścian murowanych, słupów i podciągów żelbetowych oraz słupów stalowych na piętrze. Ściany zewnętrze zaprojektowano murowane, a w części zastosowano rozwiązania fasadowe. Strop nad przyziemiem zaprojektowany został jako płyta żelbetowa. Oparcie dla stropu stanowią ściany wewnętrzne oraz podciągi/wieńce żelbetowe. Strop zwieńczony obwodowo. Wejście główne do budynku zaprojektowano w elewacji północnej. Od strony elewacji wschodniej zaprojektowano łącznik stanowiący połączenie istniejącego obiektu z budynkiem nowo zaprojektowanym.
Część magazynowa i część socjalno – biurowa z pomieszczeniami dydaktycznymi połączone zostały ze sobą funkcjonalnie i stanowią jedną bryłę.
Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawierają kosztorysy ofertowe w poszczególnych branżach (budowlanej i drogowej) Załączniki Nr 8 do SWZ, elektryczny 8a do SWZ, sanitarny (c.o . + wod-kan.) 8b do SWZ, sanitarny (wentylacja mechaniczna i klimatyzacja) zał. Nr 8c, elektryczne instalacje teletechniczne zał. Nr 8d do SWZ i ślepe (budowlany i drogowy) Załącznik Nr 8.1 do SWZ, elektryczny 8.2 do SWZ, sanitarny (c.o. + wod-kan.) 8.3 do SWZ, sanitarny (wentylacja mechaniczna i klimatyzacja) 8.4 do SWZ, elektryczny Instalacje Teletechniczne załącznik nr 8.5 do SWZ.

Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) załącznik nr 9 do SWZ dla części budowlanej i drogowej, 9a elektrycznej, 9b sanitarny wod-kan., 9c sanitarny wentylacja i klimatyzacja i 9d elektryczne niskoprądowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres prac związanych z rozbudową budynku Centrum Kształcenia Zawodowego o Branżowe Centrum Umiejętności na terenie posesji Żyrardowska 48 w Grodzisku Mazowieckim na terenie działek nr ewid. 12/2, 12/3, 12/4, 12/5, 12/6, 12/7, 12/11 i 13 obręb ewid. 0040 Grodzisk Mazowiecki został opracowany przez KONTUR Budownictwo Sp. z o.o. ul. Błońska 13, 96-315 Wiskitki i jest załącznikiem do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
W skład dokumentacji wchodzą:
• Projekt Zagospodarowania Działki załącznik nr 10,
• Projekt Techniczny Zagospodarowania Działki załącznik nr 10a,
• Projekt Techniczny Architektura załącznik nr 10b,
• Projekt Techniczny Konstrukcja załącznik nr 10c,
• Projekt Techniczny Elektryczny stanowi załącznik nr 10d,
• Projekt Techniczny Instalacje Sanitarne (c.o. i wod-kan.) załącznik nr 10e
• Projekt Techniczny Instalacji Sanitarnych (wentylacja mechaniczna i klimatyzacja) załącznik nr 10f
• Projekt Techniczny Drogi stanowi załącznik nr 10g
• Projekt wykonawczy instalacji teletechnicznych załącznik nr 10h - został opracowany przez firmę ELNET Adam Zieliński ul. Środkowa 37/2, 96-300 Żyrardów.
3. Podstawowe warunki i wymagania dotyczące realizacji robót:
a) Wykonanie przedmiotu zamówienie na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, projektami budowlanymi i wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy różnymi częściami dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, OPZ, SWZ) obowiązywać będzie najszerszy zakres robót.
b) W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dokonywanie ustaleń z Zamawiającym.
c) Dbanie o porządek na terenie budowy oraz w rejonie prowadzonych robót. Zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy, tj. oznakowanie i urządzenie. Wykonanie ewentualnych przyłączy kanalizacyjnych, wodociągowych lub energetycznych dla potrzeb terenu budowy. Wykonanie wszystkich robót pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody i wszelkich innych opłat związanych z funkcjonowaniem budowy.
d) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania ziemi i ewentualnie materiałów z rozbiórek. Ziemię i materiały z rozbiórki należy wywieźć na składowisko dostępne dla Wykonawcy. Materiały, które tego wymagają należy zutylizować.
e) Naprawienie ewentualnych szkód wyrządzonych osobom trzecim lub związanych z uszkodzeniem mienia publicznego powstałych na skutek prowadzonych robót, w szczególności naprawa dróg, ulic i chodników zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane Wykonawcy oraz zapewnienie dojazdu do sąsiednich posesji podczas prowadzenia robót.
f) Przygotowanie instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji instalacji, a także przeszkolenie w tym zakresie Użytkownika.
Przygotowanie opracowań i projektów związanych z realizacją, odbiorem i przygotowaniem do użytkowania w tym, m. in.:
-świadectwa charakterystyki energetycznej budynku
-inwentaryzacji powykonawczej,
-instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
-projektu tymczasowej organizacji ruchu.
-kompletnej dokumentacji powykonawczej
g) Zapewnienie wymaganych usług związanych z przygotowaniem, realizacją i odbiorem robót stanowiących przedmiot zamówienia, w tym m.in.:
-kierownictwa i nadzoru robót zgodnie z wymogami SWZ,
-obsługi geodezyjnej,
-nadzorów i odbiorów technicznych przez odpowiednie instytucje i firmy (np. wykonaniem i regulacją infrastruktury u gestorów mediów),
-zabezpieczenie i dozór zrealizowanego obiektu do czasu odbioru i przekazania go użytkownikowi.
h) Przed złożeniem zamówienia na materiały wykończeniowe, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia mu do akceptacji proponowanych materiałów i kolorów.
i) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji, STWiOR itp.) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w projekcie. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody projektanta i inspektora nadzoru z wpisem do dziennika budowy Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia urządzeń itp, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
j) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamiennie obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż w rozwiązaniu projektowym,
k) Wszystkie obowiązki (roboty i czynności) wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonywać na własny koszt i własnym staraniem. Koszty z tym związane są uwzględnione w cenach jednostkowych.
l) Wszelkie ewentualne spory między stronami umowy dotyczące robót nieprzewidzianych, tj. nieujętych w kosztorysie ślepym (np. robót dodatkowych, zamiennych itp.) będą rozstrzygane po zakończeniu i odbiorze ...

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8351603,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10487730,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8351603,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTUR BUDOWNICTWO Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381867986

7.3.3) Ulica: ul. Błońska 13

7.3.4) Miejscowość: Wiskitki

7.3.5) Kod pocztowy: 96-315

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8351603,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.