eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sukcesywne dostawy workow i pojemników na odpady oraz worków na zwłoki



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy workow i pojemników na odpady oraz worków na zwłoki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 3709124

1.5.8.) Numer faksu: 3709125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy workow i pojemników na odpady oraz worków na zwłoki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55d51b6b-c6e6-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139375/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-28-2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 85294,5 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Worek foliowy polietylenowy czarny 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm szt. 75 000
2 Worek foliowy polietylenowy czarny 120 litrowy o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 40 µm szt. 30 000
3 Worek foliowy polietylenowy niebieski 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm szt. 5 000
4 Worek foliowy polietylenowy niebieski 120 litrowy o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 40 µm szt. 5 000
5 Worek foliowy polietylenowy czerwony 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm szt. 120 000
6 Worek foliowy polietylenowy czerwony 120 litrowy o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 40 µm szt. 60 000
7 Worek foliowy polietylenowy czerwony 160 litrowy o wymiarach 90 x 110 cm i grubości 40 µm szt. 10 000
8 Worek foliowy polietylenowy żółty 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 40 µm szt. 1 700
9 Worek foliowy polietylenowy żółty 120 litrowy o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 40 µm szt. 1 100
10 Worek foliowy polietylenowy zielony 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm szt. 30 000
11 Worek foliowy polietylenowy zielony 160 litrowy o wymiarach 90 x 110 cm i grubości 40 µm szt. 14 000
12 Worek foliowy polietylenowy mleczno-biały 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm szt. 11 000
13 Worek foliowy polietylenowy mleczno-biały 120 litrowy o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 40 µm szt. 24 000
14 Worek foliowy polietylenowy żółty do segregacji odpadów komunalnych 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm (metale, tworzywa sztuczne) szt. 18 750
15 Worek foliowy polietylenowy żółty do segregacji odpadów komunalnych 120 litrowy o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 40 µm (metale, tworzywa sztuczne) szt. 10 000
16 Worek foliowy polietylenowy zielony do segregacji odpadów komunalnych 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm (szkło) szt. 18 750
17 Worek foliowy polietylenowy zielony do segregacji odpadów komunalnych 120 litrowy o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 40 µm (szkło) szt. 10 000
18 Worek foliowy polietylenowy niebieski do segregacji odpadów komunalnych 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm (papier) szt. 18 750
19 Worek foliowy polietylenowy niebieski do segregacji odpadów komunalnych 120 litrowy o wymiarach 70 x 110 cm i grubości 40 µm (papier) szt. 10 000
20 Worek foliowy polietylenowy brązowy do segregacji odpadów komunalnych 35 litrowy o wymiarach 50 x 60 cm i grubości 25 µm (bioodpady) szt. 18 750
"UWAGA 1: Zamawiający przy każdym rodzaju worka podaje żądaną grubość worka. Dopuszcza się złożenie oferty na worki grubsze (wówczas należy przekreślić podaną przez Zamawiającego w kolumnie 2 grubość worka i w to miejsce wpisać oferowaną grubość worka. Nie dopuszcza się jednak worków cieńszych. Worki powinny być pakowane i rolowane. Każde opakowanie lub rolka musi być opatrzone odpowiednią etykietą, na której musi być podany rozmiar worka oraz ilość w opakowaniu. Wielkość opakowania- worki 35 litrowe pakowane po 50 szt, worki 120 litrowe pakowane w rolce po 25 szt, worki 160 l pakowane w rolce po 20 szt. Worki powinny posiadać wytrzymały zgrzew pozwalający na obciążenie masą do 30 kg.
Worki na odpady medyczne, to jest z poz. 3-9 muszą być odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych.
Worki z pozycji od 14 do 20 mogą posiadać nadruk adekwatny do przeznaczenia worka, ale nie jest to wymagane."
"UWAGA 2: Średnica otworu worka powinna umożliwić swobodne założenie na kosz lub pojemnik:
a) worek 35 l – obwód worka min. 100 cm,
b) worek 120 l – obwód woka min. 140 cm."

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33949000-4 - Pojemniki do transportu zwłok

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 45677 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 o pojemności 1 litra, w kolorze czerwonym szt. 3400
2 o pojemności 2 litra, w kolorze czerwonym szt. 7300
3 o pojemności 5 litra, w kolorze czerwonym szt. 1900
4 o pojemności 10 litra, w kolorze czerwonym szt. 900
5 o pojemności 20 litra, w kolorze czerwonym szt. 250
UWAGA 1: Pojemnik na ostre odpady medyczne wykonany z tworzywa sztucznego, jednorazowego użytku, przeznaczony do spalarni. Sztywny, odporny na działanie wilgoci, mechanicznie odporny na przekłucie lub przecięcie. Grubość ścianek jednakowa na całej powierzchni pojemnika. Pojemnik zamykany wieczkiem z zamknięciem tymczasowym i trwałą blokadą zamykaną przed przekazaniem do utylizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33949000-4 - Pojemniki do transportu zwłok

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 21977 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 o pojemności 1 litra, w kolorze żółtym szt. 100
2 o pojemności 1 litra, w kolorze niebieskim szt. 1700
3 o pojemności 2 litra, w kolorze niebieskim szt. 2700
4 o pojemności 5 litra, w kolorze niebieskim szt. 1700
5 o pojemności 10 litra, w kolorze niebieskim szt. 1000
UWAGA 1: Pojemnik na ostre odpady medyczne wykonany z tworzywa sztucznego, jednorazowego użytku, przeznaczony do spalarni. Sztywny, odporny na działanie wilgoci, mechanicznie odporny na przekłucie lub przecięcie. Grubość ścianek jednakowa na całej powierzchni pojemnika. Pojemnik zamykany wieczkiem z zamknięciem tymczasowym i trwałą blokadą zamykaną przed przekazaniem do utylizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33949000-4 - Pojemniki do transportu zwłok

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 13685 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Worki do transportu zwłok zaopatrzone w zamek błyskawiczny otwierany z obu końców, koloru czarnego, o wzmocnionym spodzie (podwójna folia), oraz czterech uchwytach do transportu, wytrzymujące obciążenie 200 kg, wymiary 220 x 90 cm, grubość worka minimum 0,15 mm, pakowane po 1 sztuce. szt. 350

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.5.5.) Wartość części: 3955 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99762,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164197,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99762,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sebastian Białobrzycki Hurtownia Artykułów Higienicznych JOBIKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841473580

7.3.3) Ulica: DALKI, os. Wichrowe

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99762 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41434,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49562,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41434,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41434 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31334,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31334,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31334,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Intergos Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470170222

7.3.3) Ulica: Legionów

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31334 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-27

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4455,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7749 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4455,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.3) Ulica: Kazimierzowska

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4455 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.