Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00123125/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
- 2025/BZP 00135367/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KONSERWACJA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH ORAZ UPŁYNNIANIE WÓD OPADOWYCH ZE ZBIORNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1510C (M. DOBRCZ PRZY SKLEPIE DINO)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bydgoski
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525835434
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10572181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KONSERWACJA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH ORAZ UPŁYNNIANIE WÓD OPADOWYCH ZE ZBIORNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1510C (M. DOBRCZ PRZY SKLEPIE DINO)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dce5e68-a819-4778-be5d-6fdda4e0ec49
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00673662/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Konserwacja odwodnienia i upłynnianie wód opadowych ze zbiornika w okolicy drogi powiatowej nr 1501C (Dino-Dobrcz)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00123125
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem i czyszczeniem kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych w powiecie bydgoskim oraz upłynnianie wód opadowych ze zbiornika w ciągu drogi powiatowej nr 1510C w miejscowości Dobrcz przy sklepie Dino.
2) Zakres prac obejmuje między innymi czyszczenie wpustów deszczowych, czyszczenie separatorów wraz z wywozem i przekazaniem do unieszkodliwienia nieczystości, czyszczenie odwodnień liniowych, czyszczenie kanalizacji deszczowych, czyszczenie zbiornika odparowującego dla wód opadowych, udrażnianie przepustów pod drogami, usuwanie zalewisk.
3) Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik nr 1- Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 5 – Zakres robót oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (dalej: SST), stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4) Sprzęt niezbędny do realizacji usługi powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drodze.
5) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o zlecenia telefoniczne i mailowe. Szczegółowy zakres zamówienia zostanie określony w zleceniach przekazanych Wykonawcy wraz z podaniem rodzaju prac, ich zakresu oraz dokładnej lokalizacji.
6) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług.
7)Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia realizacji usługi niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia telefonicznie lub mailowo, zgodnie z czasem reakcji określonym w ofercie.
8) W sytuacjach nadzwyczajnych wymaga się, aby Wykonawca przystąpił do zleconych prac
w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia. Sytuacja nadzwyczajna to każda sytuacji, która wymaga nieplanowanej interwencji, obejmuje m.in. ratowanie życia, mienia, bezpieczeństwa na drodze.
9) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wszystkie dostarczone i użyte przez Wykonawcę materiały muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane wolne od wad fizycznych i prawnych, w szczególności obciążeń prawami osób trzecich. Do wykonania prac należy użyć materiałów, posiadających wymagane atesty i certyfikaty zgodności z Polską Normą.
10) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
11) Przedmiot zamówienia należy zrealizować z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymogami, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411 z późn. zm.), tj. Wykonawca winien oznaczyć teren prowadzenia prac, w szczególności na odcinkach, gdzie obecnie jest zlokalizowany chodnik, w sposób widoczny i nie budzący wątpliwości co do ich charakteru, zapewnić niezbędną pomoc osobom niepełnosprawnym, w szczególności niewidomym i poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Tymczasowe ciągi piesze należy wyznaczać tak by były pozbawione przeszkód poziomych i pionowych. Zamawiający wskazuje, że spełnienie standardów dostępności może być przedmiotem weryfikacji na etapie kontroli przedmiotowej usługi.
12) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż., aktualnymi przepisami sanitarnymi, a także w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracowników oraz osób trzecich.
13) Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 399 ze zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137749,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194641,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194641,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych "UNIKOM" Piotr Orłowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531135795
7.3.3) Ulica: ul. Jasiniecka 5
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-796
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH " UNIKOM " PIOTR ORŁOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH " UNIKOM " PIOTR ORŁOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194641,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy mięsa i tłuszczu zwierzęcego.
- Dostawa pulpitów sterujących systemu alarmowania, centrali alarmowej oraz elektronicznych syren alarmowych dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego KPUW w Bydgoszczy
- Świadczenie usługi nadzorów branżowych wraz z koordynacją nad realizacją Zadania: Budowa ekranów akustycznych dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 240 Chojnice - Świecie
- Dostarczenie oraz wdrożenie systemu elektronicznej rezerwacji sal
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej (osób i mienia) budynku Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy Oddział we Włocławku wraz z przyległymi terenami
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05"
- Oczyszczanie elementów i urządzeń kanalizacji deszczowych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
- Czyszczenie studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Szamotułach
- Bieżące utrzymanie i czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Kościerzyna
- Wykonanie wymiany, regulacji, czyszczenia i udrażniania układów odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z podziałem na zadania
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bytom (2004/PL/16/C/PE/004) Zadanie nr 9 - Dostawa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.