eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalinowo › Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej oraz studni głębinowej SW3 w Kalinowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej oraz studni głębinowej SW3 w Kalinowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kalinowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazurska 11

1.5.2.) Miejscowość: Kalinowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-314

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876218760

1.5.8.) Numer faksu: 876218777

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kalinowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kalinowo.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kalinowo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej oraz studni głębinowej SW3 w Kalinowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ebd9f2f-bab8-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021443/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej oraz studni głębinowej SW3 w Kalinowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068713

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3059223,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa studni głębinowej SW3 wraz z kompletnym wyposażeniem na SUW w Kalinowie
Zakres prac obejmuje budowę nowej, kompletnej obudowy studni głębinowej wraz z kompletnym wyposażeniem w istniejącym ujęciu wody w Kalinowie wraz z rurociągami przesyłowymi wody oraz instalacją elektryczną między obiektową i włączeniem nowobudowanej infrastruktury do istniejącego systemu uzdatniania i dystrybucji wody wodociągowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (dalej SWZ). Opis przedmiotu zamówienia został wskazany w załączniku nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 858623,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej (w formule zaprojektuj -wybuduj)
1. Przebudowa wodociągu na kierunku Maże – Milewo polegać będzie na montażu rurociągów wodociągowych PE100RC DN 160, łączonych za pomocą kształtek do zgrzewania elektrooporowego lub doczołowego, o długości ok. 1790 m. Montażu punktu monitoringu, zaworu odpowietrzająco-napowietrzającego oraz hydrantów p.poż. Po wykonaniu wyżej opisanych prac przepięcie nowego wodociągu zastępującego istniejący DN 80. Roboty wykonywane będą na działkach geodezyjnych: 213/2, 213/1, 215, 216, 217, 221, 35, 42/3, 43/2, 45/2, 48/2, 267/2, 261/2, 262/2, 263/2, 260/10, 260/8 - obręb 27 Milewo Gmina Kalinowo.
2. Budowa kanalizacji sanitarnej DN 200 PVC w Kalinowie z rur o jednorodnej ściance (rury lite) wykonywana będzie jako sieć grawitacyjna o łącznej długości ok. 561 m. Na kolektorze sanitarnym DN 200 montowane będą studnie inspekcyjne z tworzywa sztucznego DN 425 mm oraz włazowe DN 1000 z tworzywa sztucznego wyposażone we włazy żeliwne D400. Przejście pod drogą krajową DK 16 wykonać w rurze stalowej DN 300 wbudowanej metodą bezwykopową jako przecisk lub przewiert horyzontalny zgodnie z wytycznymi zarządcy drogi.
3. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Romoty wykonana będzie jako sieć DN 90 PE 100 RC łączona za pomocą kształtek do zgrzewania elektrooporowego lub doczołowego, o długości ok. 1089 m. Montaż punktu monitoringu, zaworu odpowietrzająco- napowietrzającego oraz hydrantów p.poż. Prace wykonywane będą na działkach geodezyjnych nr: 41, 33, 259/38 obręb 32 Romoty Gmina Kalinowo.
4. Budowa sieci wodociągowej w msc. Prawdziska wraz z przyłączami wykonana będzie jako sieć DN 110 PE 100 RC łączona za pomocą kształtek do zgrzewania elektrooporowego lub doczołowego, o długości ok. 1210 m. Montażu punktu monitoringu, zaworu odpowietrzająco-napowietrzającego oraz hydrantów p.poż. Prace wykonywane będą na działkach geodezyjnych nr: 73, 96, 108, 111, obręb 30 Prawdziska Gmina Kalinowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2200600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 980000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2335770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 980000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne San-System Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471613479

7.3.3) Ulica: Mazurska

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 980000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2061775,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2761669,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2061775,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442305924

7.3.3) Ulica: Noniewicza

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie dokumentacji projektowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2061775,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.