eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaOpracowanie Planu Ogólnego gminy i miasta Przysucha



Ogłoszenie z dnia 2025-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Planu Ogólnego gminy i miasta Przysucha

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486752219

1.5.8.) Numer faksu: 486752106

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe3fe080-a91b-4bf0-b7aa-4ff17b7697c3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja Samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Planu Ogólnego gminy i miasta Przysucha

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe3fe080-a91b-4bf0-b7aa-4ff17b7697c3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039570/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Opracowanie planu ogólnego gminy Przysucha.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIRiFZ.271.14.2025.WM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: „Opracowanie Planu Ogólnego gminy i miasta Przysucha”.
2. Przedmiot zamówienia: Sporządzenie Planu Ogólnego gminy i miasta Przysucha, obejmującego obszar gminy i miasta Przysucha w jej granicach administracyjnych. Podstawą do sporządzenia planu ogólnego jest Uchwała Nr III/20/2024 Rady Gminy i Miasta Przysucha z dnia 27 czerwca 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy i miasta Przysucha.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności;
3.1. Pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym niezbędnych kopii map pochodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
3.2. Dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania terenu gminy i miasta Przysucha.
3.3. Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby planu ogólnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54).
3.4. Sporządzenie planu ogólnego gminy i miasta Przysucha, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1130 z późn. zm.), w zakresie art. 13a ust. 4, art. 13b, art. 13c, 13d, 13e, 13f, 13g, 13m oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, wraz z uzasadnieniem planu ogólnego zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
3.5. Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do projektu planu ogólnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1112 z późn. zm.).
3.6. Przeprowadzenie konsultacji społecznych zgodnie z art. 8i, 8j, 8k ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w formie ustalonej z Zamawiającym, w tym sporządzenie protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji społecznych oraz opracowanie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych.
Zamawiający wymaga osobistego stawiennictwa głównego projektanta planu ogólnego podczas konsultacji społecznych, a także przewiduje 3-krotne ich przeprowadzenie w ramach procedury planistycznej.
3.7. Przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej na każdym etapie postępowania, w szczególności:
a) zawiadomień i ogłoszenia o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego,
b) wykazu wniosków do projektu planu ogólnego z propozycją rozpatrzenia wniosków przez burmistrza wraz z uzasadnieniem,
c) wystąpień do właściwych instytucji i organów o uzgodnienie projektu planu ogólnego oraz o opinie o projekcie planu ogólnego, d) wykazu opinii i uzgodnień projektu planu ogólnego,
e) ogłoszenia o rozpoczęciu konsultacji społecznych,
f) wykazu uwag zgłoszonych do projektu planu ogólnego gminy i miasta Przysucha w trakcie konsultacji społecznych z propozycją rozpatrzenia uwag przez burmistrza wraz z uzasadnieniem, oraz innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania planu ogólnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3.8. Przygotowanie w niezbędnych ilościach i formach kompletów opracowania do przeprowadzenia opiniowania/uzgodnień, konsultacji społecznych oraz na sesję Rady Gminy uchwalającą plan ogólny.
3.9. Udział w procedurze sporządzenia planu ogólnego określonej w art. 13i ust. 3 oraz art. 13j ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym wprowadzanie zmian do projektu planu ogólnego wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień, konsultacji społecznych oraz wynikających z możliwego stwierdzenia Rady Gminy o konieczności dokonania zmian
w przedstawionym do uchwalenia projekcie planu ogólnego, a także ponowienie w niezbędnym zakresie procedury planistycznej.
3.10. Opracowanie danych przestrzennych do planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
3.11. Skompletowanie dokumentacji formalno-prawnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023r. poz. 2758).
3.12. Ponowienie niezbędnych czynności w celu doprowadzenia opracowania objętego zamówieniem do zgodności z przepisami prawa tj. merytorycznego udziału w procedurze kontroli nadzorczej prowadzonej przez Wojewodę (w tym, w przypadku stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę), rozstrzygania skarg do sądu administracyjnego (w przypadku skarg na uchwałę w sprawie uchwalenia planu ogólnego).
3.13. Prowadzenie bieżących konsultacji przyjmowanych rozwiązań projektowych z Zamawiającym, udzielania pisemnych wyjaśnień i interpretacji oraz udział w sesji Rady Gminy uchwalającej plan ogólny głównego projektanta planu ogólnego.
3.14. Wykonanie innych czynności niewymienionych w niniejszym opisie, a przewidzianych przepisami prawa w celu uchwalenia ogólnego planu, wraz z niezbędną dokumentacją zgodnie z przepisami prawa.
3.15. Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnego opracowania w następującej formie i ilości:
a) Inwentaryzacja urbanistyczna i ocena istniejącego stanu zagospodarowania terenu gminy Przysucha – 1 szt.
- część tekstowa w wersji elektronicznej (*docx, *pdf)
- część graficzna w wersji elektronicznej (*jpg, *pdf)
- dane przestrzenne w wersji elektronicznej
b) Opracowanie ekofizjograficzne – 1 szt.
- część tekstowa w wersji papierowej i elektronicznej (*docx, *pdf)
- część graficzna w wersji papierowej i elektronicznej (*jpg, *pdf)
c) Prognoza oddziaływania na środowisko – 1 szt.
- część tekstowa w wersji papierowej i elektronicznej (*docx, *pdf)
- część graficzna w wersji papierowej i elektronicznej (*jpg, *pdf)
d) Plan ogólny gminy Przysucha wraz z załącznikiem i uzasadnieniem – 4 szt.
- część tekstowa w wersji papierowej i elektronicznej (*docx, *pdf)
- graficzna w wersji papierowej i elektronicznej (*jpg, *pdf)
- dane przestrzenne w wersji elektronicznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281424,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281424,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281424,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gdyńska Grupa Urbanistyczna s.j. Mariusz Fudala, Tomasz Płocke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191964050

7.3.3) Ulica: Poznańska 10

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-305

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281424,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.