Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00195676/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
- 2021/BZP 00229551/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku po byłej szkole wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Międzypokoleniowe Centrum Integracji Społecznej z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodzisk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-315
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.niewiarowska@gminagrodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku po byłej szkole wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Międzypokoleniowe Centrum Integracji Społecznej z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89238675-20ec-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00037211/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku po byłej szkole wraz ze zmianą sposobu użytkowania na międzypokoleniowe centrum integracji społecznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
4. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. Przebudowa budynku po byłej szkole wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Międzypokoleniowe Centrum Integracji Społecznej., umowa o dofinansowanie nr UDA-RPPD.08.06.00-20-0494/20-00 z dnia 18.02.2021 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195676/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 494645,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku po byłej szkole wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek Międzypokoleniowe Centrum Integracji Społecznej wraz z infrastrukturą techniczna, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.
2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamówienie udzielane jest w częściach, każda z nich stanowi odrębne postępowanie przetargowe.
3. Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej – Załącznik nr 5 do SWZ. Dokumentacja techniczna obejmuje projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie przed terminem składania ofert, ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest niezasadne.Zamawiający w dniu 12.10.2021r. przygotował odpowiedzi na zadane pytania wraz z modyfikacją dokumentów przetargowych. Wprowadzone zmiany w opisie przedmiotu zamówienia były istotne. Zgodnie z art. 286 ustawy Pzp, Zamawiający zamierzał wydłużyć termin na składanie ofert do dnia 18.10.2021r. do godz. 12:00. W tym celu przygotowano ogłoszenie o zmianie ogłoszenia do publikacji w BZP, w którym zmieniono datę na 18.10.2021r. Jednocześnie wprowadzono dokumenty i zmiany na stronę prowadzonego postępowania – miniPortal.
Pomimo zamieszczenia dokumentów i zmiany terminu składania ofert, miniPortal nie przyjął zmienionej daty, tym samym po pierwotnym terminie na składanie ofert tj. 14.10.2021r., żadna oferta nie może być już złożona do przedmiotowego postępowania. Problem najprawdopodobniej wynika z prac technicznych na miniPortalu, które w połączeniu z portalem e-zamawiającym zostały rozpoczęte w zeszłym tygodniu i miedzy innymi dotyczyły dołączania nowego moduły składania ofert.
Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie, które zawiera błąd, wynikający z problemów technicznych, przekładających się na niemożliwość zapewnienie równego traktowania wszystkim wykonawcom chcącym złożyć oferty w terminie zgodnym z treścią ogłoszenia o zamówieniu tj. 18.10.2021r.
INNE PRZETARGI GRODZISK
więcej: przetargi GRODZISK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





