Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI W RAMACH REALIZACJI
PROJEKTU "SPECJALIŚCI W GCE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GÓRNOŚLĄSKIE CENTRUM EDUKACYJNE W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000193418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OKRZEI, 20
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gce.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gce.gliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI W RAMACH REALIZACJI
PROJEKTU "SPECJALIŚCI W GCE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40ff325e-bed9-4709-b721-26ff0914251d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023215/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Specjaliści w GCE"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Specjaliści w GCE”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40ff325e-bed9-4709-b721-26ff0914251d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami (z zastrzeżeniem sposobu przygotowania i złożenia oferty) odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej,
2) Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na
na adres e-mail: sekretariat@gce.gliwice.eu (nie dotyczy składania ofert),
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca „na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”,
Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej zostały określone w Rozdziale 11 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem 26 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GCE/2/ZP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni zawodowej uczniów
i uczennic Górnośląskiego Centrum Edukacyjnego im. Marii Skłodowskiej – Curie w Gliwicach, w ramach realizacji projektu pt. „Specjaliści w GCE” nr FESL.10.23-IZ.01-0789/23-00 współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Priorytetu 10 Fundusze Europejskie na transformację, Działania 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu, programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.
1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni zawodowej (transport, dostawa
i montaż) oraz szkolenie z obsługi dostarczonych urządzeń:
a) stanowisko do nauki programowania Cobotów (robotów sześcioosiowych) – 2 szt.
b) stacja robocza do stanowiska dydaktycznego do nauki programowania Cobotów- 2 szt.
dla uczniów i uczennic Górnośląskiego Centrum Edukacyjnego im. Marii Skłodowskiej – Curie w Gliwicach, w ramach realizacji projektu pt. „Specjaliści w GCE” nr FESL.10.23-IZ.01-0789/23 współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Priorytetu 10 Fundusze Europejskie na transformację, Działania 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu, programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.
1.1. Miejsce realizacji:
Górnośląskie Centrum Edukacyjne im. Marii Skłodowskiej – Curie
ul. Stefana Okrzei 20, 44-100 Gliwice
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
30213000-5 - Komputery osobiste
44315300-4 - Tworzywa do lutowania na miękko i na twardo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 10. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, tj. która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w oparciu o ustalone powyżej kryteria, tzn. uzyska największą łączną liczbę punktów.
11. Pomocnicze mechanizmy wyboru oferty najkorzystniejszej w przypadku jednakowej punktacji:
a) jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę
w kryterium o najwyższej wadze,
b) jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną,
c) jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w lit. b), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
12. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
13. Jeżeli zaoferowana cena, lub jej istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny, lub jej istotnych części składowych. Wyjaśnienia mogą dotyczyć zagadnień wskazanych
w art. 224 ust. 3 ustawy Pzp.
14. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
15. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
16. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają rażąco niskiej ceny tej oferty.
Wszystkie kwoty wskazane w ofercie należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie z zasadą "końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4. Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunku:
Zamawiający uzna wskazany warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie produktów zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. dostawę wyposażenia pracowni tematycznych o wartości łącznej zamówienia minimum 500 000,00 PLN brutto w ramach jednej umowy
z Zamawiającym – Załącznik nr 6 do SWZ
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Warunek zdolności technicznej i zawodowej dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz oświadczeń, które wykonawca składa wraz z ofertą lub wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria selekcji:
1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 ,
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
2. Formularz asortymentowo – cenowy - ZAŁĄCZNIK NR 1.1 ,
Formularz asortymentowo – cenowy zawiera ceny jednostkowe netto, brutto oraz podatek VAT liczbę sztuk danego asortymentu oraz opis oferowanego asortymentu. Łączna cena wskazana w formularzu asortymentowo – cenowym winna być tożsama z ceną wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.
3. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby- ZAŁĄCZNIK NR 5
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -ZAŁĄCZNIK NR 4,
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
5. Klauzula informacyjna stanowiąca -ZAŁĄCZNIK nr 11
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:Oświadczenie potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – oświadczenie składane zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ dla każdej z części zamówienia, przy czym w odniesieniu do:
• procesorów – wyniki ze strony https://www.cpubenchmark.net z dnia 08.04.2025 r. zaprezentowane w załączniku nr 13 do SWZ, będą podstawą oceny zaproponowanego przez Wykonawcę procesora, celem potwierdzenia osiągnięcia w teście PassMark CPU Mark wyniku min. 42000 punktów.
• kart graficznych – wyniki ze strony http://www.videocardbenchmark.net
z dnia 08.04.2025 r. zaprezentowane w załączniku nr 14 do SWZ, będą podstawą oceny zaproponowanej przez Wykonawcę karty graficznej, celem potwierdzenia osiągnięcia w teście min. 21500 punktów
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Oświadczenie potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (przedmiotowy środek dowodowy) - załącznik nr 8 do SWZ.2) Klauzula informacyjna RODO podpisana przez Wykonawcę/Podwykonawców – wymagana dla celów Projektu - załącznik nr 11 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SWZ (dotyczy wyłącznie podmiotów występujących wspólnie, np. konsorcjum, spółka cywilna),6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z Załącznikiem nr 9 -§ 7 wzoru umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Okres realizacji zamówienia do 40 dni.Wraz z ofertą należy złożyć:
a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
b) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c) Formularz asortymentowo – cenowy którego wzór stanowi Załącznik nr 1.1 do SWZ w zależności od tego na którą z części zamówienia Wykonawca składa ofertę.
d) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu i spełniania warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców;
e) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - Załącznik nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy);
f) Oświadczenie w trybie art. 117 ust. 4 ustawy pzp, w związku z art. 117 ust. 3 pzp - wyłącznie w sytuacji podmiotów występujących wspólnie - Załącznik nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);
g) Wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, Wykonawca składa oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ (jeśli dotyczy);
h) Oświadczenie potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (przedmiotowy środek dowodowy) - załącznik nr 8 do SWZ.
i) Klauzula informacyjna RODO podpisana przez Wykonawcę/Podwykonawców – wymagana dla celów Projektu - załącznik nr 11 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- DOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU "SPECJALIŚCI W GCE
- Przebudowa ul. Korfantego w Gierałtowicach w zakresie przebudowy DW 921 i DP2908S.
- Podłączenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Portowej 23-25 i 27-29 w Gliwicach do sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z likwidacją szamb.
- Zakup wraz z dostawą obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników
- Modernizacja obiektu- utworzenie mini-siłowni przy szkole(GBO)
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 1 w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach programu pn.: "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością", w podziale na trzynaście części.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Ochrony Przyrody PAN, realizowana w ramach projektu pt. Globalne reżimy wiatru w ekogeograficznych zasadach ewolucji
- Remont oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu przy ul. M. Kopernika 5
- Zakup i dostawa urządzeń i serwerów z oprogr. w ramach projektu "Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Miejskim w Dobrzanach oraz jednostkach podległych"
- Robota budowlana polegająca na wykonaniu robót remontowo - adaptacyjnych na potrzeby Oddziału Urologii COZL oraz pomieszczeń przyległych.
- "Remont toalet w budynku Radia Opole S.A. w likwidacji"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.