Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00218663/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
- 2025/BZP 00261344/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont sal konferencyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142746130
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Powsińska 69/71
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-903
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.eb2b.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja Gospodarki Budżetowej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235769
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00218663
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Przed terminem składania ofert Zamawiający przewiduje dla Wykonawców wizję lokalną (dla części nr 1 i nr 2).
2) Termin wizji ustala się na dzień 21.05.2025 r. o godz. 11:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców: Al. Ujazdowskie 1/ w Warszawie.
Osobami do kontaktu w sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej są:
• Krzysztof Pawłowski, e-mail: krzysztof.pawlowski@centrum.gov.pl;
• Marek Grzywacz, email: marek.grzywacz@centrum.gov.pl;
• Anita Reda, email: anita.reda@centrum.gov.pl .
3) Najpóźniej do dnia 12.05 2025 r. zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje” wykaz osób (imię
i nazwisko oraz dane firmy w tym telefon kontaktowy, PESEL), które wezmą udział w wizji, zgodnie z formularzem pn. Lista osób wykonujących prace na rzecz KPRM, stanowiącym Załącznik nr 5 do umowy (w miejsce nr umowy należy wpisać nr niniejszego postępowania przetargowego). Ponadto osoby, które wezmą udział w wizji lokalnej muszą przekazać przedstawicielom Zamawiającego uczestniczącym w ww. wizji wypełnione i podpisane przez siebie (w oryginale) Oświadczenie o zachowaniu poufności – Załącznik nr 8 do umowy (analogicznie jak dla ww. Załącznika nr 5 w miejsce nr umowy należy wpisać nr niniejszego postępowania przetargowego).
4) Zamawiający zastrzega, że osoby, które nie dostarczą do COAR powyższego wykazu (w terminie określonym powyżej w pkt 3 lub nie spełnią z wynikiem pozytywnym procedur obowiązujących w KPRM w zakresie dopuszczania podmiotów zewnętrznych do wejścia na teren KPRM - nie będą mogły wziąć udziału w planowanej wizji lokalnej.
5) Zamawiający wymaga od Wykonawców udziału w wizji lokalnej, gdyż ze względu na specyficzne uwarunkowania realizacyjne, uważa ją za bardzo istotną dla należytego sporządzenia ofert.
Brak udziału w wizji spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
Po zmianie:
Przed terminem składania ofert Zamawiający przewiduje dla Wykonawców wizję lokalną (dla części nr 1 i nr 2).
2) Termin wizji ustala się na dzień 29.05.2025 r. o godz. 11:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców: Al. Ujazdowskie 1/ w Warszawie.
Osobami do kontaktu w sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej są:
• Krzysztof Pawłowski, e-mail: krzysztof.pawlowski@centrum.gov.pl;
• Marek Grzywacz, email: marek.grzywacz@centrum.gov.pl;
• Anita Reda, email: anita.reda@centrum.gov.pl
Zamawiający wymaga od Wykonawców udziału w wizji lokalnej, gdyż ze względu na specyficzne uwarunkowania realizacyjne, uważa ją za bardzo istotną dla należytego sporządzenia ofert.
Brak udziału w wizji spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-28 11:00
Po zmianie:
2025-06-04 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-28 12:00
Po zmianie:
2025-06-04 12:00
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont nawierzchni wraz z odebtonowaniem części podwórka przy ulicy Wilczej 23 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Próżna 12 m 29, część nr 2: Bracka 18 m 26, część nr 3: Świętojańska 4/6 m 18
- Prace odtworzeniowe i remontowe poziomu -1 oraz remont ścian konstrukcyjnych klatki schodowej z wymianą stolarki drzwiowej w budynku mieszkalnym przy ul. Dzielnej 74 w Warszawie.
- Organizacja 3-dniowego (2 noce) wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Ł-WIT (250 osób) w terminie 24-26.09.2025 r.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 4 pakietów.
- DOSTAWA NARZĘDZI
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ulicy Urbanowicz 5 - 7 w Sosnowcu.
- Modernizacja schodów wejściowych DK Chemik- II postępowanie
- Remont dachu w budynku wielofunkcyjnym przy ul. 1 Sierpnia 36A wraz z robotami towarzyszącymi
- Remont budynku Sądu Rejonowego w Kępnie przy al. Marcinkowskiego 10
- 47.2025 Montaż instalacji wentylacyjnej oraz schładzającej pomieszczenie serwerowni w Ogrodzie Botanicznym Roślin Leczniczych - budynek nr 14 przy al. Kochanowskiego 10-12-14 we Wrocławiu
- Adaptacja na potrzeby żłobka części budynku i zagospodarowanie terenu wokół budynku
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.