Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00209535/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00209751/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
- 2022/BZP 00209757/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-15
- 2022/BZP 00228752/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Garwolin"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARWOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 16
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 256820560
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garwolin-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://garwolin-gmina.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Garwolin"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7df6fba-ec10-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021894/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Garwolin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209751/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TIP.271.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno użytkowym. Dokumenty te stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”
Przedmiotem zamówienia opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych takich jak: wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej z trawy naturalnej na syntetyczną, roboty ziemne, zdjęcie podłoża -warstwy wegetatywnej, warstwy podbudowy, warstwy wyrównawczej, demontaż bramek, chorągiewek i obrzeży betonowych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w tym zagospodarowania terenu, parkingu, chodników, ogrodzenia szkoły, trybun, zieleni, przy Szkole Podstawowej w Rudzie Talubskiej , dz. nr ewid. 318, 319/1, 319/2, 320/1, 320/2, 323/4 , 324/2,.
Wymagane jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, obejmującej etap I PFU
Przebudowa stadionu:
-Wymiana istniejącej nawierzchni naturalnej boiska na trawę sztuczną wraz z warstwami podbudowy,
-Wybudowane ogrodzenia o wys. h-110 m oddzielającego arenę LA i boisko piłkarskie od strefy widzów,
-Rozebranie i montaż piłkochwytów w nowej lokalizacji,
-Wykonanie utwardzeń – dojść przy istniejącym boisku oraz budynku gospodarczym, utwardzeń pod trybuny, opasek wokół budynku szkoły i bud. szatniowego, chodników łączących zespół sportowy z ulicą od strony nowoprojektowanego parkingu (przy miejscach postojowych dla autobusów),
-Usunięcie istniejącej , kolidującej z budową drogi i parkingu komory technicznej przy parkingu,
-Usunięcie koszy z terenu istniejącego, obecnego parkingu
-Usunięcie istniejącego ogrodzenia terenu szkoły i budowa nowego ogrodzenia wg przebiegu wskazanego w projekcie koncepcyjnym wraz z bramami i furtami,
-Przebudowa istniejących zjazdów o parametrach zjazdów publicznych z terenu szkoły na ul. Akacjową (droga powiatowa),
-Wymiana nawierzchni utwardzonych przy budynku szkolnym wraz z budową nowych utwardzeń pod parkingi i drogi wewnętrzne,
-Wycinka kolidujących drzew z proj. obiektami w szczególności z budową parkingu i ogrodzeniem w zakresie opracowania,
-Wykonanie utwardzeń pod trybuny stalowe, modułowe,
-Wykonanie zadaszonych wiat dla graczy i zawodników rezerwowych przy boisku piłkarskim.
-Ciągów komunikacyjnych, wjazdów i wejść na teren szkolny.
-Wykonanie drenażu pod nowoprojektowany parking przy stadionie LA.
-Zabezpieczenie istniejącej nie podlegającej przebudowie infrastruktury podziemnej, w miejscach wykonywania nowych obiektów (utwardzenia, ogrodzenia, itp.)
- wykonanie monitoringu wizyjnego
Roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie na który udzielona jest gwarancja na okres do dnia 20.12.2023 r., zatem Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia gwarancji bądź wyłączenia części obiektu z gwarancji. Przy wykonywaniu prac należy zachować szczególną ostrożność, aby nie uszkodzić bieżni, infrastruktury znajdującej się pod trawą naturalną oraz innych urządzeń. Przed rozpoczęciem prac te kwestie trzeba będzie uzgodnić z Wykonawcą poprzednich robót, czy gwarancja będzie przeniesiona i obecny Wykonawca bierze odpowiedzialność za uszkodzenia. Poprzedni Wykonawca nie będzie zobowiązany do naprawy uszkodzonych części obiektu za zniszczenia nie ze swojej winy.
Zamówienie publiczne dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta:Wykonawca firma INTERHALL SP. Z O. O., UL. MILOWICKA 1F, 40-312 KATOWICE, cena oferty: 5.974.968,53 zł brutto.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 4.500.000,00 zł brutto. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 01.07.2022 r. oraz została podana w odpowiedziach na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Cena złożonej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
Wobec tego, że cena jedynej złożonej oferty w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Wobec w/w czynności podjętych przez Zamawiającego przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie Pzp – dział IX „Środki ochrony prawnej”, od art. 505 do art. 590 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5974968,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5974968,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA SP ZOZ W GARWOLINIE
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.