Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00222994/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
- 2025/BZP 00229082/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-13
- 2025/BZP 00351428/01 - Wynik z dnia 2025-07-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁOMŻY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450192689
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szosa Zambrowska 1/19
1.4.2.) Miejscowość: Łomża
1.4.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp1@pogotowie.lomza.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pogotowie.lomza.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235620
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00222994
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone w SWZ wymagania, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) oświadczenia Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia / oświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczącego wszystkich zaoferowanych przez Wykonawcę wyrobów medycznych, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,
2) katalogów, folderów itp. materiałów producenta lub dystrybutora dotyczących oferowanego produktu, potwierdzających wymagania Zamawiającego opisane w SWZ, zawierających numer katalogowy oferowanego wyrobu – dotyczy wszystkich części, na które Wykonawca składa ofertę i wyszczególnionych w nich wszystkich pozycji,
3) odnośnie części 1 – dokumentów wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) w pozycji (Lp.) 1,
4) próbek asortymentu określonego formularzu asortymentowo-cenowym i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ). Wymagania dotyczące próbek zostały określone dla poszczególnych części w ww. formularzu – dotyczy wyłącznie części, na które Wykonawca składa ofertę.
2. Próbki muszą być identyczne jak oferowane wyroby.
3. Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 i ust 2 ustawy Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania wyżej wskazanych próbek za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2025 r. poz. 366), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
4. Każda próbka powinna być oznaczona numerem części, której dotyczy. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe. Wykonawca powinien umieścić próbki w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazwą Wykonawcy, oznaczeniem i nazwą postepowania, numerem części, której te próbki dotyczą oraz dopiskiem „Nie otwierać przez dniem 20 maja 2025 roku godzina 09:15”. Do opakowania należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i numeru katalogowego.
5. Komisja przetargowa sprawdzi, czy zaoferowane wyroby w ww. częściach, tj. 1-10 spełniają wszystkie wymagania określone w SWZ, porównując otrzymane próbki i dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2-4, z treścią załącznika nr 2 do SWZ. Niezgodność przedmiotowych środków dowodowych z ww. treścią spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
6. Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do Sekretariatu (pokój 01) najpóźniej do upływu terminu składania ofert wskazanego w Rozdziale XXII. Wykonawca składa próbki wraz z ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
8. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
Po zmianie:
1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone w SWZ wymagania, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) oświadczenia Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia / oświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczącego wszystkich zaoferowanych przez Wykonawcę wyrobów medycznych, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,
2) katalogów, folderów itp. materiałów producenta lub dystrybutora dotyczących oferowanego produktu, potwierdzających wymagania Zamawiającego opisane w SWZ, zawierających numer katalogowy oferowanego wyrobu – dotyczy wszystkich części, na które Wykonawca składa ofertę i wyszczególnionych w nich wszystkich pozycji,
3) odnośnie części 1 – dokumentów wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) w pozycji (Lp.) 1,
4) próbek asortymentu określonego formularzu asortymentowo-cenowym i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ). Wymagania dotyczące próbek zostały określone dla poszczególnych części w ww. formularzu – dotyczy wyłącznie części, na które Wykonawca składa ofertę.
2. Próbki muszą być identyczne jak oferowane wyroby.
3. Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 i ust 2 ustawy Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania wyżej wskazanych próbek za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2025 r. poz. 366), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
4. Każda próbka powinna być oznaczona numerem części, której dotyczy. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe. Wykonawca powinien umieścić próbki w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazwą Wykonawcy, oznaczeniem i nazwą postepowania, numerem części, której te próbki dotyczą oraz dopiskiem „Nie otwierać przez dniem 22 maja 2025 roku godzina 09:15”. Do opakowania należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i numeru katalogowego.
5. Komisja przetargowa sprawdzi, czy zaoferowane wyroby w ww. częściach, tj. 1-10 spełniają wszystkie wymagania określone w SWZ, porównując otrzymane próbki i dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2-4, z treścią załącznika nr 2 do SWZ. Niezgodność przedmiotowych środków dowodowych z ww. treścią spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
6. Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do Sekretariatu (pokój 01) najpóźniej do upływu terminu składania ofert wskazanego w Rozdziale XXII. Wykonawca składa próbki wraz z ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
8. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-20 09:00
Po zmianie:
2025-05-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-20 09:15
Po zmianie:
2025-05-22 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-16
Po zmianie:
2025-06-18
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Zakup z dostawą koparko-ładowarki o mocy 55-85 kW dla potrzeb MPGKiM ZB
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Bezpieczne dane - wdrażanie cyberbezpieczeństwa i profesjonalizacja umiejętności w Starostwie Powiatowym w Łomży
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy Centrum badawczo - dydaktycznego w Łomży
- Przebudowa ulicy Spokojnej w Pniewie
- Budowa systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Akademii Łomżyńskiej przy ul. Akademickiej 14 w ramach projektu "Akademia Łomżyńska dostępna plus"
- Budowa Otwartej strefy aktywności przy ul. Wesołej oraz budowa tyrolki i huśtawki typu "bocianie gniazdo" przy ul. Winiarskiego w Łomży BO
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pieluchomajtek i podkładów poprodowych
- Dostawę odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz zużywalnych do automatycznej izolacji kwasów nukleinowych w systemie zamkniętym MagNa Pure 96 dla WIW w Gdańsku wraz z najmem stacji robotycznej
- Dostawa wyposażenia Centrum Symulacji medycznych obejmujący meble/meble medyczne, drobny sprzęt medyczny, sprzęt do pracowni fizjoterapii oraz fizykoterapii i rehabilitacji
- DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Dostawa zestawów urologicznych oraz akcesoriów do leków cytostatycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.